PDA

View Full Version : 12 Juni Black Sabbath - Ahoy R'dam



Paultje-k
26 november 2011, 10:26
Present... :D

LemmyNL
26 november 2011, 17:51
Yup:rockon:

Menneskedyr
29 november 2011, 14:46
Aanwezig :rockon:

The Unforgiven
29 november 2011, 14:52
Ik ben er ook bij!

Fireburst
9 januari 2012, 21:08
Net gelezen dat er kanker vastgesteld is bij Tommy Iommi, hopelijk gaat de tour nog door... :(

LemmyNL
9 januari 2012, 21:09
Ik zag het ook..... fingers crossed

The Unforgiven
9 januari 2012, 21:36
Damn... Belangrijkste is niet dat het concert doorgaat maar dat hij er weer bovenop komt, lymfe-klier kanker is een van de ernstigste soorten.

aaronstonebeat
9 januari 2012, 21:52
Ik las het ook daarstraks. Balen voor hem en ons. Het zou wel een vroeg en behandelbaar stadium zijn.

Overigens heet hij Tony Iommi (http://www.iommi.com/), niet Tommy.

da Liks
9 januari 2012, 22:57
Damn... Belangrijkste is niet dat het concert doorgaat maar dat hij er weer bovenop komt, lymfe-klier kanker is een van de ernstigste soorten.

yup, mn vader heeft t gehad, is uitgezaaid naar zn huid. lymfen zijn nu schoon maar de ene na de andere tumor steekt steeds de kop op:(

wireman
9 januari 2012, 23:12
Damn.... Dat is inderdaad vreselijk nieuws.. Ik zou er vanuit gaan dat de tour afgelast wordt.. Lymfeklierkanker is een zware en slopende behandeling.. en de heren zijn ook geen 18 meer...
Hopelijk komt ie er weer bovenop..

speedmusic
10 januari 2012, 00:13
Zover ik weet (blabbermouth) is er een lymfoom (Hodgkin) (http://nl.wikipedia.org/wiki/Maligne_lymfoom)geconstateerd geen lymfeklier kanker.

Ace 1.15.19
10 januari 2012, 13:20
En weet je ook wat een lymfoom is?

Juist...

The Unforgiven
10 januari 2012, 14:33
Ik reken er eigenlijk niet meer op dat het concert doorgaat, in ieder geval niet met Tony Iommy. Mischien dat Zakk Wylde kan komen invallen, maar anders heb ik er niet veel vertrouwen in...

Paultje-k
10 januari 2012, 18:03
Yeah right, Zakk Wylde invallen.. da's alsof je Rob Halford laat invallen bij een OZZY OSBOURNE sologig... Black Sabbath is TONY'S BAND..

LemmyNL
10 januari 2012, 18:48
Beetje erg negatief hoor, The.

Dat soort ideeën kunnen altijd nog. Voorlopig vind ik dat nog wat voorbarig.

The Unforgiven
10 januari 2012, 20:16
Beetje erg negatief hoor, The.

Dat soort ideeën kunnen altijd nog. Voorlopig vind ik dat nog wat voorbarig.

Als hij chemo's krijgt is het echt niet op te brengen om op zo'n podium te gaan staan. De dag daarna is zelfs je bed uit komen al een hels karwij.

beruk
10 januari 2012, 20:55
1.Damn... Belangrijkste is niet dat het concert doorgaat maar dat hij er weer bovenop komt,
2.lymfe-klier kanker is een van de ernstigste soorten.
1. Ja!:rockon:
2. Onzin. Zolang niet zeker is welke soort (Non-Hodgkin is de meest voor de hand liggende) gradatie en verspreiding er is kun je er niets zinnigs over zeggen.

On-topic: Iommi zou voor mij wel de enige reden zijn om te gaan. Ozzy live on stage....:???:

wireman
14 februari 2012, 02:04
Bill Ward heeft ook bedankt las ik.... gezeik over credits en geld.. of juist niet over geld maar over status (alsof hij dat nog niet verworven heeft) of over promotie.. of over... over.... Het staat op losse schroeven mannen!! Ik weet niet hoe Ward het op gitaar doet?... :???: :chicken:En dan Johnny Kelly (zelfde type slagman) op drums... mwoa....

Mn ticket ligt klaar, maar damn.... ik zie het somber in! (en ik ben van nature echt geen pessimist)

LemmyNL
14 februari 2012, 08:18
Zou mooi klote zijn... koop ik eens een kaartje ergens voor, krijg je dit...

Toen ik 'm kocht had ik wel de hoop dat het bijzonder zou worden, maar niet op deze manier natuurlijk. Nah, we zien wel, we hebben nog even.

VLP
14 februari 2012, 19:50
En de drummer doet niet meer mee aan de tour omdat z'n contract niet eerlijk is ?
Echt een commercieel gedoe denk ik.
Die mannen verdienen er miljoenen aan. Enigste reden denk ik dan.

wireman
15 februari 2012, 21:36
Ik kan me herinneren dat het in `99 ook al hommeles was met Ward... Volgens mij doet de man ook helemaal niks buiten Sabbath.. Zit ie dan thuis in Birmingham aan de slappe thee totdat ie een belletje van Ozzy krijgt of zo?

Maar even zonder dollen.. Ik weet niet wat er speelt... Kennelijk gaat het inderdaad gewoon om de pingels.. Mevrouw Osbourne is ook een pittige als het om zaken gaat.. zou dat er wat mee te maken hebben? Wil Ozzy teveel?

SloeGin
17 februari 2012, 21:12
Nieuws van Black sabbath: vervangen door "Ozzy & Friends" blijkbaar :

http://www.guitarworld.com/black-sabbath-only-play-download-festival-summer-ozzy-make-remaining-dates

LemmyNL
17 februari 2012, 21:27
Serieus... wtf? Daar heb ik geen kaarten voor gekocht:(

The Unforgiven
17 februari 2012, 21:30
Een tijdje geleden werd ik nog belachelijk gemaakt toen ik Wylde noemde, heb ik toch nog gelijk gekregen.

marcel125
20 februari 2012, 12:05
Onderstaande trof ik zojuist aan in mijn mailbox:

Geachte klant,
De voorstelling Black Sabbath, die op, 12-06-2012 in Ahoy te Rotterdam, zou plaatsvinden, is door de organisator afgelast i.vm de ziekte van gitarist Tony Iommi. De tickets, die u via Ticket Service Nederland heeft gekocht, kunnen worden ingeleverd tot en met 12-06-2012

Ik hoop natuurlijk dat Tony snel beter is maar ik baal toch stiekem wel een beetje dat ik nu de "riffmeister" niet in actie kan zien

wireman
20 februari 2012, 13:24
was te verwachten....... kutzooi!!


bron: www.Nu.nl

Geen vervangend concert Black Sabbath in Nederland
Laatste update: 20 februari 2012 11:14 info AMSTERDAM –
Rockband Black Sabbath heeft zijn volledige tournee geannuleerd. Ozzy Osbourne geeft in veel landen vervangende concerten, maar niet in Nederland. Dat meldt concertorganisator Mojo Concerts.

Het concert dat de band op 12 juni in Ahoy, Rotterdam zou geven komt te vervallen. Onlangs werd kanker vastgesteld bij gitarist Tony Iommi, maar zijn herstel duurt langer dan verwacht. Eerder deze maand stapte ook nog drummer Bill Ward op.

Een groot deel van de tournee van Black Sabbath wordt vervangen door shows onder de naam Ozzy & Friends, waarin de Black Sabbath-zanger het oude materiaal van zijn band speelt.

Ozzy & Friends Summer Tour Dates:

Wed 5/23 - Helsinki, Finland - Hartwall Arena
Fri 5/25 - Stockholm, Sweden - Stadium
Sun 5/27 - Jelling, Denmark - Jelling Festival
Tue 5/29 - Bergen, Norway - Bergen Calling Festival
Thu 5/31 - Oslo, Norway - Spektrum
Sat 6/2 - Malmo, Sweden - Malmo Stadium
Mon 6/4 - Dortmund, Germany - Westfalenhalle
Wed 6/6 - Prague, Czech Rep - O2 Arena
Fri 6/15 - Vitoria, Spain - Azkena Rock Festival
Sun 6/17 - Clisson, France - Hellfest
Fri 6/22 - Dessel, Belgium - Graspop Metal Meeting
Sun 6/24 - Milan, Italy - Gods of Metal Festival
Tue 6/26 - Vienna, Austria - Stadthalle
Thu 6/28 - Belgrade, Serbia - USCE Park
Sun 7/1 - Athens, Greece - Rockwave Festival – Terra

The Unforgiven
20 februari 2012, 16:28
Hoe zit het als je digitale tickets hebt besteld? Wordt het geld dan automatisch teruggestort op je creditcard?

LemmyNL
20 februari 2012, 16:37
Hoe zit het als je digitale tickets hebt besteld? Wordt het geld dan automatisch teruggestort op je creditcard?
Nou, als volgt:

Geachte klant,

De voorstelling Black Sabbath, die op, 12-06-2012 in Ahoy te Rotterdam, zou plaatsvinden, is door de organisator afgelast i.vm de ziekte van gitarist Tony Iommi. De tickets, die u via Ticket Service Nederland heeft gekocht, kunnen worden ingeleverd tot en met 12-06-2012

PROCEDURE HARD COPY TICKETS
Klanten kunnen hun ticket opsturen naar het volgende adres:

Ticket Service Nederland
Afd. Annuleringen
Antwoordnummer 18430
2501 WK DEN HAAG

(postzegel niet nodig)

We adviseren u een een kopie van de tickets te bewaren voor uw eigen administratie.Wilt u zo vriendelijk zijn een briefje bij te voegen met uw klantnummer. naam- en adresgegevens en een bank- of girorekeningnummer.Binnen 3 weken nadat wij de tickets hebben ontvangen zal de terugbetaling van de kaartprijs (exclusief service- en/of administratiekosten) plaatsvinden.

PROCEDURE E-TICKETS
Klanten met e-tickets kunnen een verzoek tot restitutie indienen via de online klantenservice. Klik hier om uw verzoek tot restitutie in te dienen. Binnen 3 weken na ontvangst van het verzoek wordt de kaartprijs (exclusief service- en/of administratiekosten) teruggeboekt.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ticket Service Nederland

FNaRK
20 februari 2012, 19:36
Binnen 3 weken na ontvangst van het verzoek wordt de kaartprijs (exclusief service- en/of administratiekosten) teruggeboekt.

da's best lullig. Zou dat in de kleine lettertjes gestaan hebben?

Paultje-k
27 februari 2012, 15:37
Een tijdje geleden werd ik nog belachelijk gemaakt toen ik Wylde noemde, heb ik toch nog gelijk gekregen.

Gelijk? dit Ozzy & Friends gebeuren staat compleet los van Sabbath... gewoon 'n Ozzy Osbourne concert