PDA

View Full Version : Gibson Les Paul Custom gestolen



Ragamuffin
31 mei 2003, 13:44
Zaterdag 24-5-2003 is rond kwart voor elf 'savonds mijn gibson Les Paul custom uit de trein gestolen van Amersfoort naar Amsterdam Centraal.
Het is een zwarte Les Paul en hij zat in een bruine gibson koffer.
In de koffer zat nog een set 0.10 snaren van Ernie Ball.
Het serienummer van de Les Paul is 80688561.
Ik heb een forse beloning voor de eerlijke vinder of diegene met de gouden tip.

gsm:0641370448

e-mail:joostjansen22@hotmail.com

RadiuS
31 mei 2003, 15:43
aw man, een les paul custom, genaaid...k zal opletten

Ragamuffin
31 mei 2003, 18:41
bedankt

ieme
31 mei 2003, 19:55
Ey is dit een met chromehw goudhw 2 of 3 pus?

Ragamuffin
31 mei 2003, 20:31
met gouden hardware en 2 pick-ups

andy
4 juni 2003, 00:38
Hoe kon dat gebeuren dan????

stinkhippie
4 juni 2003, 13:34
erg lang verhaal, maar het komt er op neer dat een conducteur met mijn gitaar aan de haal is gegaan. En de NS houd hem de hand boven het hoofd

iam
4 juni 2003, 13:45
voor de rechtbank slepen die gast!!!! verdomme :evil: :x :angry:

The_Cure
4 juni 2003, 18:07
erg lang verhaal, maar het komt er op neer dat een conducteur met mijn gitaar aan de haal is gegaan. En de NS houd hem de hand boven het hoofd


en die conducteurs maar zeuren dat ze inelkaar worden geslagen :evil: :evil: wat een eikel zeg...... je zou er toch achter moeten komen op de een of andere manier... trein->tijd->reed tussen... zijn meestal niet zoveel conducteurs aan boord... maar goed als die stink-NS het niet wil zeggen :evil:

iam
4 juni 2003, 18:10
kijk hier word ik dus echt pissed van hé gvd verdomme miljaarde!!!!! :evil: :evil: :angry: :angry:

Luca P
4 juni 2003, 23:04
Man, da's gewoon diefstal!
Politie inschakelen, de krant, tv.....

Marc Oblivian
5 juni 2003, 09:56
Weet wel een andere manier om hem terug te krijgen hoor....
Zit die conducteur vaak op hetzelfde traject???
Ken wel iemand die de gitaar voor je terug kan krijgen...kost je alleen wel een paar centen :-)

Marc Oblivian
5 juni 2003, 09:58
Man, da's gewoon diefstal!
Politie inschakelen, de krant, tv.....

Geen politie inschakelen...heb je niets aan en daarna heb je geen andere opties meer...

strakke joekel
5 juni 2003, 12:57
zet gewoon even een beschrijving van die eikel op deze topic

en als we hem tegen komen rammen we die fluit achter in zijn hoofd
zinvol geweld is nl wel ok :-D

strakke joekel
5 juni 2003, 13:07
of schrijf eens een brief naar die willibrord frequen

die smult daarvan, die gaat er wel achteraan mischien
komt het in het nieuws en daar wordt de ns nie vrolijk van :D

Ragamuffin
5 juni 2003, 16:41
Ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, ik heb verschillende instanties gebeld maar allen geven ze nul op request over het achterhalen van die conducteur. Eerst zeiden dat het pas savonds kan deze meneer op te sporen. Daarna is hij onbereikbaar en aan het eind van het verhaal word er gezegd dat hij van niks weet!

Ze schepen je af met opspoorformulieren en je kan hoogstens een klacht indienen, wat dus ook niks helpt. En alle medewerkers van de NS beweren dat het onmogelijk is om te achterhalen welke conducteur op welke trein rijd maar dat is echt pure onzin. Trouwens de NS verdiend aardig wat aan "verdwenen" goederen. In het depot van Utrecht worden alle "vermiste" objecten vrolijk verkocht voor vriendelijke prijsjes.

In ieder geval, ik trek me de haren uit het hoofd dat ik ooit met me les paul op stap ben geweest in de trein en ik vertrouw geen enkele conducteur meer.

Diverse brieven zijn al in het rond gegaan. De gitarist is geschreven,de consumentenbond,en de reizigersvereniging Rover.

Het enige waar ik aan kan denken is mijn gitaar, dus iemand die oplossingen weet of ergens mijn custom tegenkomt is zeer welkom.

Ragamuffin
5 juni 2003, 16:42
Zaterdag 24-5-2003 is rond kwart voor elf 'savonds mijn gibson Les Paul custom uit de trein gestolen van Amersfoort naar Amsterdam Centraal.
Het is een zwarte Les Paul en hij zat in een bruine gibson koffer.
In de koffer zat nog een set 0.10 snaren van Ernie Ball.
Het serienummer van de Les Paul is 80688561.
Ik heb een forse beloning voor de eerlijke vinder of diegene met de gouden tip.

gsm:0641370448

e-mail:joostjansen22@hotmail.com

rockaphilly
20 juni 2003, 10:16
damn, dit is echt k*t..ik heb zelf ook een vergelijkbare - LP anniversary - en ik zou me in kunnen denken hoe het voelt als iemand er mee weg zou rennen... :evil: shitt...heb je al iets vernomen?
Succes iig, ik zal ook mn oogjes open houwe...

iam
20 juni 2003, 11:56
euhm rockaphilly, hij is al terecht :)
check topic hieronder :)
je moet toch echt leren lezen hoor!!! bij die agile ook al, je kan die helemaal niet afkopen van Negk3 want hij heeft er nog geen, die twee op de foto zijn gewoon foto's van het net geplukt!!!!!!! :evil:

rockaphilly
20 juni 2003, 15:12
haha...ok..tenminste nog iemand die oplet... :lol: