PDA

View Full Version : Fender Stratocaster custom shop



benwave
23 november 2011, 13:17
Stukje op mijn customhopper.

http://www.youtube.com/watch?v=jvahAH9C8Vk&feature=channel_video_title

bass blom
23 november 2011, 13:24
klinkt lekker :cheerup:

hop on ;)

Harald
23 november 2011, 14:16
Klinkt goed!

Pepe
23 november 2011, 14:43
Ja, niks mis mee.
Nou, 1 ding dan. Met zo'n wereldberoemd nummer met dito solo erop merk ik dat het voor mij een beetje wringt om dat totaal te negeren. Je zou wat mij meer in de geest van mogen blijven.

benwave
23 november 2011, 19:55
Eigenlijk niet zo bij stil gestaan Pepe, maar bedankt voor het luisteren

G.G.
23 november 2011, 20:36
Klinkt lekker, maar vind je Tin Pan Alley filmpje met die CARstrat lekkerder. Wat klinkt dat ding zeg....

pasqual
23 november 2011, 21:59
Mooi Ben, zie comment op youtube. Mooie backingtrack. Heb je daar een linkje van?

benwave
24 november 2011, 09:01
Mooi Ben, zie comment op youtube. Mooie backingtrack. Heb je daar een linkje van?

Stuur me een email adres, dan mail ik de backingtrack naar je

The Lo Lands
24 november 2011, 09:34
Mooie gitaar Ben en wat een lekkere sound heb je in de vingers! Lekker open geluid met veel air. Fender bouwt de laatste jaren toch wel erg fijne gitaren vind ik. Me like :)

peter_heijnen
28 november 2011, 09:28
Echt mooi Ben, en wat haal je toch een volwassen geluid uit die boss!

Duhsjaak
28 november 2011, 09:57
.............hop on ;)

Hi
@Bass
Deze had ik gemist. Prachtvondst. En leuk dat je ermee wegkomt. Als ik iets roep out of the blue dan wordt er weer gevraagd of ik aan de paddo's ben.
Wat ook weer grappig is.

@Pepe
Ik lees altijd met aandacht je posts. Doorgaans volg ik naadloos wat je te melden heb en, of ik het het gelijk altijd nou helemaal mee eens ben, meestal kan ik de lol er prima van inzien.

Ditmaal ben ik helemaal de draad kwijt. Kan zijn omdat ik het origineel (if any) niet ken.

Would you care to explain?

@TS
Sinds Wind cries Mary ben ik gepast voorzichtig met strats. Vaker dan me lief is klinken ze neuzelig en veel minder warm en mooi dan zou kunnen.

En misschien ben ik gewoon een beetje verwend, want WCM vind ik gewoon heerlijk klinken. In feite draait het gewoon om de klank.

Deze strat klinkt gewoon prachtig. Dankzij de vingertjes etc. maar toch.
Heel fijn stukkie muziek.

Over de backing track krijg je in de loop van de dag nog een PMmetje!

Vriendelijke groet, Gus

Pepe
28 november 2011, 10:49
Oh Gus, ik dacht dat het een bekend liedje was maar je hebt gelijk, tis vrij oud en niet iedereen kent de band


http://www.youtube.com/watch?v=Ly4XGEU6OHI

bass blom
28 november 2011, 11:20
prachtig pepe, uit de tijd dat je nog drumpendalen hoorde piepen :D

humbucker
28 november 2011, 11:30
Wat blijft het toch een heerlijk nummer he :)

Harald
28 november 2011, 12:33
en het eerste wat ik denk is 'hoe hebben ze die hoes eigenlijk bij de cd nagemaakt?' Daar zat toch een schijf in die je rond kon draaien, of herinner ik me dat verkeerd?

Ze hebben ook andere dingen gedaan dan haircare for stephen :)

Pepe
28 november 2011, 12:50
Ja, koptelefoon op en je staat tussen Bonham en Page. Ook ongelooflijk hoe Page met slechts een tele en een oud Supro ampje het hele nummer opbouwt en aan het eind als een vol orkest klinkt.

Duhsjaak
28 november 2011, 14:08
Oh Gus, ik dacht dat het een bekend liedje was maar je hebt gelijk, tis vrij oud en niet iedereen kent de band


Hi
@Pepe
Nee, inderdaad. Zo oud ben ik nog niet. Haaaaa!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze twee niet met elkaar in verband had gebracht.
Ik had gewoon het idee dat dit een van de 500 bluesriffs was die Led (als in: Wie van jullie is Pink?) gepikt zou kunnen hebben.

Snap nu ineens ook dat je wat meer van het origineel erin terug zou willen horen.

Right! Iedere dag leer ik weer wat. Soms ook dingen die ik allang wist dus.! Dank je wel.

Vriendelijke groet, Gus

Riky
28 november 2011, 14:55
smaakvol gespeeld!

Stratman70
2 december 2011, 18:33
smaakvol gespeeld!

+1 Erg mooi gedaan, zowel qua spel als geluid.