PDA

View Full Version : Yo Yo Sinterklaas.



muziekschuur
22 november 2011, 14:41
Hierbij een liedje dat ik samen met mijn zoon maakte.
Gitaar, bas drums en synths zijn van mij. Mijn zoon zong.
De videoclip (zo maar voor de lol) maakte ik samen met mijn vrouw en zoons.

http://www.youtube.com/watch?v=nc0pKGMxJlo

En nu maar hopen dat ie er wat voor in z'n schoen krijgt....

Duhsjaak
22 november 2011, 17:07
Hi
Nou zijn eerste fan mag ie opschrijven hoor! Ik heb me ehm*....... vreselijk goed geamuseerd.

Over het algemeen een vreselijke hekel als kinderen volwassen dingen doen, maar ik ben om! Leve Kai en zijn trouwe helper!!!
Vriendelijke groet, Gus









*taalgebruik aangepast aan gasten at a tender age.

Ernest01
22 november 2011, 17:37
Leuk nummer en mooie voordracht door je zoon.
Eindelijk eens een echt modern Sinterklaas lied..... ;)

Die schoen zal wel goed gevuld worden.

muziekschuur
23 november 2011, 14:25
Inmiddels al weer 120 views. Lachu...

The Lo Lands
24 november 2011, 09:38
Mooi dit, hele familie vorkje mee prikken ;) Ik zou deze ook op Dumpert plaatsen en misschien wordt het een kijkcijferhit!

En laat de schoen maar vollopen :)

muziekschuur
24 november 2011, 10:41
Net gedaan. Nooit gehoord van die website. Zag er goed uit.

Frans

G.G.
24 november 2011, 21:12
En in de schoen een bon voor de kapper? Leuk stukje, leuk in elkaar gezet. Snap best dat je trots bent. Cool!!!!!!

muziekschuur
25 november 2011, 15:08
Hilarisch.... Ja, mijn andere twee zoons hebben geen lang haar. Maar Kai.... Die kan het hebben. Ik zal OOK een bon voor de KAPPER in z'n schoen doen. Tien tegen een dat ie een groot stuk taart op dat papiertje legt, de taart opeet en het papiertje weggooit....

Affijn. Ik was afgeleid. Maar mij bereikt net het bericht dat Yo Yo Sinterklaas waarschijnlijk AIRPLAY gaat krijgen. Ik ben benieuwd. Ik heb veel tijd gestopt in het promoten van dit nummer.... (man, da's nog niet simpel).. Maar leuk is het wel.

Het gaat om enkele randstad stations. Ik wil nog niet teveel weggeven.. Enjoy.

muziekschuur
28 november 2011, 15:57
Nou. Bijna 5 stations zijn geinteresseerd. Ik ben benieuwd wat we nog zien voor 5 december. Daarna is het natuurlijk weer voorbij....

muziekschuur
2 december 2011, 16:30
Nu meer dan 500 views op Youtube en een vermelding op omroep Zeeland. Dat is wel leuk. Nou zo te zien zal dit verder geen klapper worden. Maar tot 5 december checken we driftig elke avond het aantal views in de Youtube statistieken.

Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en op legaldownload.nl Soundclick en cdbaby. Ik heb daar A-muze en Kai-ster mp3 tjes geupload. Ik ben benieuwd of er reakties zijn. Tot op heden geven Soundclick en Legal download aan geen verkopen te hebben gepleegd. Bij beide diensten is er een stortingsbuffer. (Hoe zeg je zoiets). Dus alles boven 20 euro aan verkopen wordt gestort. Tot 20 euro wordt niet overgemaakt. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Goed... Tot zover. Het was leuk....

muziekschuur
4 december 2011, 20:01
Even voor anderen die dit van plan zijn, ik zag dat ik heel veel views heb gehad van gitaarnet. Top. Ik ben van nature redelijk verlegen. (Ook al zullen mensen die me kennen dat niet direkt zeggen). Het is ontzettend leuk als dan mede muzikanten je werk keuren en je vertellen of het wat is en vaak ook lekker ongezouten kritiek geven. Ik vind dat helemaal leuk.

Iedereen die het filmpje bekeek. Bedankt. Het was leuk. De Sinterklaas cadeaus zijn uitgepakt. De bon voor de kapper verscheurt. En Kai heeft me verteld dat ie nou toch wel wil gaan sparen voor zijn Randy Rhoads Jackson. Er hangen zomaar 4 gitaren en bassen in huis. Maar nee. Het ventje wil wel iets COOLS en dus dat ding moet het gaan worden. Ik denk dat ik daar maar eens een tweede handsje van ga zoeken, kaal schuren en opnieuw laten spuiten ofzo...

Het heeft me wel een licentie op Sonar X-1 Producer opgeleverd. (gekregen van de Sint). Dus ik ben heeeeeel blij.
Oh ja, kijk es wat een beetje huisvlijt me bracht;

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/279959.jpg

muziekschuur
7 december 2011, 10:19
Yo Yo Sinterklaas is tweede geworden bij de Omroep Zeeland Sinterklaasfilmpjes verkiezing.

www.omroepzeeland.nl/tube

Hij won een zonne oplader voor zijn mobiele telefoon....