PDA

View Full Version : Aria Pro II Custom



crowdsurfer
31 mei 2003, 09:09
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand de waarde van deze gitaar weet. Ik heb hem van mijn opa gekregen en hij heeft er vroeger ook nog op gespeelt. Hij zal ongeveer 30 jaar oud zijn. Ik zal binnekort wil een foto poste...

groetjes

Dirk_Hendrik
31 mei 2003, 09:32
Eerst een google gebruikt:
http://www.ariausa.com/archives/intro.html

geft info. Geen waarde. Ik had niet verwacht dat die 30 jaar haalbaar zou zijn maar het is inderdaad bijna mogelijk.

crowdsurfer
31 mei 2003, 10:36
ik kan er bijna niks over vinden op google... alleen mensen die er ook meer info over willen. Wat een mysterieuze gitaar :???: maja... dit staat op de head:

aria pro II specially designed and Approved by Aria Research & devloppment LAB. Original custom body Pat. n° 555719

Pickslide
31 mei 2003, 15:52
Ik heb een gewone aria pro II, was mn eerste gitaar beetje cheap ass natuurlijkmaar wel leuk om mee te beginnen. Die van mij is ieder geval niks waard. :razz:

crowdsurfer
1 juni 2003, 07:27
Volgens mij hebben niet veel mensen deze gitaar... Zou ik de enige zijn in nederland :cool:? Er is echt nix over te vinden

episua
4 juni 2003, 00:32
Volgens mij is het een es 335 kopie. ik had er eerst zelf ook een, en de beschrijving op de kop is identiek aan mijn oude aria.
Ze komen in ieder geval uit korea.

Ibanez RuleZ
4 juni 2003, 08:14
zouden ze toen ook al korea zijn gemaakt? lijkt me een beetje sterk, zeker als die gitaar 30 jaar oud is, en blijkbaar nog bespeelbaar. dan lijkt het me sterk dat het een Koreaan is, want nu zijn koreaanse gitaren nog maar zeer matig en massaproducten (uitzonderingen als shine en crafter daargelaten, die schijnen/zijn wel acceptabel). Ik kan me zo voorstellen dat dat 30 jaar terug nog een tamelijk stuk bedroevender was!

harrald

crowdsurfer
4 juni 2003, 16:06
Hij is heel goed bespeelbaar, beter als mijn ibbie grx!

crowdsurfer
5 juni 2003, 08:29
Ik heb weer iets nieuws ontdekt. Hij is met de hand gemaakt en het type nummer is TA-50 VC dat kon k leze op een briefje toen ik in een f-hole keek

Ic3gl0vE
5 juni 2003, 13:18
nu zijn we benieuwd en willen we een foto. Als je zelf geen site hebt om de foto te hosten, mail je 'm maar naar mij en dan host ik 'm wel

crowdsurfer
5 juni 2003, 19:53
nu zijn we benieuwd en willen we een foto. Als je zelf geen site hebt om de foto te hosten, mail je 'm maar naar mij en dan host ik 'm wel

is goed 8-) ik stuur ze morge, ik heb nu geen kabel hier :-?

episua
6 juni 2003, 00:31
De gitaar is gemaakt in 1983 tot 1985.
Waarschijnlijk wel in korea, waar overigens alle ta modellen volgens mijn zeggen vandaan komen.
Er was namelijk 1 type uit 1980 die nog in japan werd gemaakt.
Zoiets kan je vinden op www.ariausa.com en dan archives aan klikken.