PDA

View Full Version : Gezocht: Gitarist(-e) met ambitie Funk/Latin/Jazz/Fusion



Ad.
21 november 2011, 20:59
We ( = AmmA HoullA) spelen dus een fusion van Funk/latin/jazz.
Daarbij vergeten we groove niet uit het oog en zoeken (voor het publiek) toegankelijke stukken uit van bands als bij. Spyro Gyra, Steps Ahead, Michael Brecker, Chick Corea maar ook Aïrto, Mezzoforte, Dave Weckl Band enz.
We doen ook eigen stukken.

Het doel is het maken van muziek waar mensen op kunnen bewegen (groove) met mooie harmonische thema's die boeiend zijn om naar te luisteren. Bovendien willen we ons zelf als muzikant blijven ontwikkelen door de lat telkens een stukje hoger te leggen.
Gaan we ons ook niet vervelen toch?? ;-)
Natuurlijk is er ook ruimte voor solo's.
We zijn al bijna compleet en al aan het repeteren (in Amsterdam)maar we zoeken alleen nog een gemotiveerde en ambitieuze gitarist(-e) en/of percussionist (-e).

Sorry, maar je moet wel wat gevorderd zijn, bereid zijn te repeteren en je partijen thuis in te studeren. Maandagavond, om de veertien dagen repeteren in Amsterdam.
Bedoeling is om zo snel als mogelijk repertoire klaar te hebben dat staat als een huis en dan de baan op.

Zoek je zoiets...reageer snel !!!

We hebben je hard nodig.

Rizz
22 november 2011, 10:11
Ik kan jullie niet verder helpen, maaar die bandnaam vind ik helemaal geweldig! :D:seriousf:

Ad.
22 november 2011, 22:44
Hey,
Dank je Rizz.
Daar is over nagedacht lol!!!
En jij denkt dus ook hehehehehe!!!

Pretenties doen we niet aan, veel te veel gedoe man!!!

En nu nog een goeie gitarist(e)

Als je iemand weet toevallig?

Met een vriendelijke groet, Ad.




Ik kan jullie niet verder helpen, maaar die bandnaam vind ik helemaal geweldig! :D:seriousf:

We ( = AmmA HoullA) spelen dus een fusion van Funk/latin/jazz.
Daarbij vergeten we groove niet uit het oog en zoeken (voor het publiek) toegankelijke stukken uit van bands als bij. Spyro Gyra, Steps Ahead, Michael Brecker, Chick Corea maar ook Aïrto, Mezzoforte, Dave Weckl Band enz.
We doen ook eigen stukken.