PDA

View Full Version : Gitaar band / strap



Hotpepper01
21 november 2011, 09:28
Ik zit te denken aan een leren gitaarstrap die lekker breed is en met schaapswol is bekleed aan de achterkant. In de USA zie je die dingen vaak genoeg aangeboden. Maar wie weet waar je ze in de EU kan kopen?

wireman
21 november 2011, 22:30
UGGs gitaarbanden?.....nou.. trek je knip maar open! :seriousf:

Ace 1.15.19
21 november 2011, 22:57
Sowieso Thomann en Music Store hebben er, in de meest rare kleuren. Hier in Deurne hangen ook van die pluizige dingen. Als je even zoekt bij wat (web)shops zijn ze vast ook in NL wel te krijgen.

Hotpepper01
22 november 2011, 07:25
Sowieso Thomann en Music Store hebben er, in de meest rare kleuren. Hier in Deurne hangen ook van die pluizige dingen. Als je even zoekt bij wat (web)shops zijn ze vast ook in NL wel te krijgen.

Mijn dochters zijn een poosje idolaat geweest van de UGGs. Daar mag is vast nog geen custom strap van maken ;)

Thomann en Music Store hebben wel een groot assortiment. Ik heb zelf al vijf van die hele brede straps van Minotaur. Prima straps, maar nog niet die ene die ik zoek.

Ik zoek een 9 - 11 c brede leren met een pluizige witte schapenvacht aan de binnenkant. Gegoogeld heb ik ook zat, maar nog niets passends gevonden in Nederland. In de USA wel...

@ Ace, Wat voor merk hangt er in Deurne dan?

Ace 1.15.19
22 november 2011, 11:43
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar als ik er aan denk loop ik vanmiddag even voor je binnen. Ze hebben wel een website maar die is qua producten erg summier, daar staan die niet op.

Ace 1.15.19
22 november 2011, 18:35
Ik ben er vanavond net voor de sluiting van de winkel nog even heen gereden. Ze hebben er niet meer zoveel van. Wel een witte, maar ik kon het niet echt schapenwol noemen, meer een soort pluche.

Het merk was in ieder geval van Stephi. De strap waar ik het over heb staat niet op hun website. Er blijkt ook een fabrikant van straps te zijn met de naam Steph.

http://www.webemusic.com/images/manufacturers/stephiLogogif

Hotpepper01
22 november 2011, 19:22
Hey super !! Dank je wel dat je dat voor mij hebt gedaan ! Ik ga eens neuzen !!! :rockon::rockon:

Brewskie
22 november 2011, 19:53
Hey super !! Dank je wel dat je dat voor mij hebt gedaan ! Ik ga eens neuzen !!! :rockon::rockon:

Wow. Dat is lief van Ace. :cheerup: