PDA

View Full Version : fender basmann of marshall jcm 2000 dsl 100?



rancho
18 november 2011, 21:21
hoi, ik ben nieuw hiero, ik vroeg mij af waar ( mischien hierzo wel ) ik een fender basmann vinden kan met 2x 15 cab.
ben nu nog in het bezit van een marshall jcm 2000 dsl 100 halfstack die nog verkocht moet worden.
iemand een idee? of is er iemand op dit forum die er eentje in zijn of haar bezit heeft ?

thanks!!..

wireman
18 november 2011, 21:37
Ik zou zeggen.. Zet m op gitaarmarkt.. Dit soort posts worden als spam gezien en door modderators afgekapt omdat het een advertentie karakter heeft... Wie weet kan iemand je inderdaad helpen.. Op gitaarMARKT..

succes en welkom op het forum!

rancho
18 november 2011, 21:46
Ik zou zeggen.. Zet m op gitaarmarkt.. Dit soort posts worden als spam gezien en door modderators afgekapt omdat het een advertentie karakter heeft... Wie weet kan iemand je inderdaad helpen.. Op gitaarMARKT..

succes en welkom op het forum!

im very sorry wireman, snap hier nog niet zo veel van van dit forum... but thanks!! wil niet spammen of wat dan ook!.... mvg mosquito...

rancho
18 november 2011, 21:49
im very sorry wireman, snap hier nog niet zo veel van van dit forum... but thanks!! wil niet spammen of wat dan ook!.... mvg mosquito...

o jah, thanks that im welcome !!!

rancho
18 november 2011, 21:57
o jah, thanks that im welcome !!!

hoe formuleer ik dit dan: als het om vintage versterkers gaat wat kunnen jullie me aanraden? ben nu nog in het bezit van een marshall jcm 2000 dsl 100. iemand een idee?
muziek stijl: kyuss, the pixies, nebula, monster magnet, screaming trees, masters of reality, sleep, qotsa, eagles of death metal, nick cave, melvins, mudhoney, the obsessed, sonic youth, en daar zo een beetje tussen in.

Fireburst
19 november 2011, 19:59
Ik denk dat jij wel eens heel gelukkig zou kunnen worden met een Orange.
Bv de Rockerverb, die is iets uitgebreider als de Rocker30 die ik heb.

Dit zijn wel moderne versterkers, maar je bent op zoek naar 'een bepaald geluid', of moet het per sé vintage zijn ?