PDA

View Full Version : Voor de allereerste keer...



Sonny
18 november 2011, 20:14
Hey Guyz,


Ik wil voor de allereerste keer een gitaar gaan shielden. Het gaat om een Fender american vintage '57 Strat.

Ik las ergens dat dit goed zou kunnen met Tesa Aluminium tape en het liefst met geleidende lijmlaag. Denken jullie ook dat Tesa de beste aluminium tape heeft of weten jullie andere goede merken te noemen, die makkelijk te koop zijn?

En zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten als ik de shielding aanbreng?


Sonny

roger
18 november 2011, 22:02
Ik heb t met de koperfolie van guitarsupplies gedaan. De achterkant van de slagplaat niet vergeten. Als daar al folie opzit zorgen dat dat contact maakt met de folie die je gaat aanbrengen. Mijn stratje is er superstil van geworden!

http://img.tapatalk.com/52aee34b-c890-2f7a.jpg

sas62florett
26 november 2011, 20:14
Hey Guyz,


Ik wil voor de allereerste keer een gitaar gaan shielden. Het gaat om een Fender american vintage '57 Strat.

Ik las ergens dat dit goed zou kunnen met Tesa Aluminium tape en het liefst met geleidende lijmlaag. Denken jullie ook dat Tesa de beste aluminium tape heeft of weten jullie andere goede merken te noemen, die makkelijk te koop zijn?

En zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten als ik de shielding aanbreng?


Sonny

Ik heb er gewoon dikke lagen aluminiumverf aangebracht, zowat overal onder de pickguard. Geen enkel ruisje of brom o.i.d te horen. Heel goedkoop en afdoende.

gengar
29 november 2011, 10:44
ik denk dat de kopertape het beste werkt.