PDA

View Full Version : Voorstellen



Koeb
12 november 2011, 13:19
Hoi, ik ben Koeb en lees al enkele jaren mee op dit forum. Nu heb ik dan toch maar zelf een account aangemaakt dan kan je zelf vragen stellen.

Ik speel met wisselend succes zo'n 17 jaar gitaar. Vroeger op kot speelden enkele kotgenoten gitaar. Samen met die mannen een eerste gitaar gaan kopen voor de slordige prijs van 2800 frank. Stilaan begon ik meer zin te krijgen in elektrische gitaren. Mijn laatste jaar op kot kocht ik dan ook een heuse epiphone les paul en een 10W park versterker, die belachelijk veel op een crèmedoos van het ijsboerke leek. Door de tijd heen hebben er al heel wat gitaren de revue gepasseerd.

Ik speel tweede gitaar bij de groep 'Klène Manou (the belgiam soundboard for the people)'. We spelen niet voor de hand liggende covers die ergens in het spectrum tussen punk en psychobilly liggen.

Mijn uitrusting:
- fender american standard ash telecaster
- Gretsch historic G3151 streamliner
- Fender 69' thinline RI telecaster
- Vox AC15c1
Verder staat er ook nog een seagull s6cw tegen mijn muur weg te roesten en in mijn klas staat een aria akoestische gitaar.

Rizz
14 november 2011, 10:25
Op kot?? Er lezen hier ook een hoop nederlanders mee met weinig begrip voor de, overigens prachtige, belgische manier van uitdrukken.. :D

Voor de rest: Welkom en veel plezier hier!

Harry
14 november 2011, 11:27
gelukkig hebben we al zoveel zuiderburen op het forum mogen verwelkomen dat die uitdrukking ondertussen wel bekend mag zijn.
En ook van mij een hartelijk welkom!



(blijft natuurlijk dat het een prachtuitdrukking is, die wij eerder gebruiken voor een hok voor varkens ;))
In Nederland gebruiken we de niet minder typische uitdrukking 'op kamers'.

Rizz
14 november 2011, 12:10
Ah, ok.. Ik maar denken dat het "op school" betekent! :soinnocent:

Het verschil tussen 9 jaar en een goed half jaar hier rondhobbelen.....

Harry
14 november 2011, 15:31
nou ja, dat scheelt wel weer inderdaad! Kun je nagaan wat je hier allemaal kunt leren! ;)