PDA

View Full Version : Welke te kiezen???



sas62florett
9 november 2011, 19:22
Hoi allemaal, Ik heb weer eens wat en kan moeilijk beslissen welke electro- akoestisch versterkte gitaar ik zal nemen.

Ik heb er 3 op het oog,

De Ibanez TCM 50 E Talman voor 219,- incl. verzenden

De Ibanez V205 sece voor 209,- incl verzenden

en de

Ashton dualler van incl. verzendkosten voor 174,-

Ik ben een iets gevorderde beginner en doe wat van de Shadows en binnenkort ga ik de Saksioni methode proberen te leren. Ik heb een custom strat van Fender en een Vox ac 15 met een atlantis echo. De koestische wil ik erbij voor fingerpicking en......ik vind ze wel mooi.

Het compacte staat me wel aan van de dualler en de Ibanez, voor het optimale geluid zou de grotere Ibanez weer beter zijn. Ik ken ze geen van alle en wie weet heeft een van jullie goeie ervaringen met een van deze gitaren?

Ernest01
9 november 2011, 19:34
Zal nog een moeilijke keuze worden....
Ibanez is niet slecht en de Ashton heeft ook goede reviews.

Maar is het niet beter eerst ze te proberen in een winkel ?
Zal de keuze toch wel makkelijker maken. Succes in ieder geval !

sas62florett
9 november 2011, 19:45
Zal nog een moeilijke keuze worden....
Ibanez is niet slecht en de Ashton heeft ook goede reviews.

Maar is het niet beter eerst ze te proberen in een winkel ?
Zal de keuze toch wel makkelijker maken. Succes in ieder geval !

Dat is idd zo, alleen bij Feedback in Eindhoven heebben ze vlgs. hun site alleen de Ibanez V 205 Die zou ik in ieder geval kunnen proberen. Maar dan heb ik geen vergelijk! Dus hoop ik maar op goeie adviezen.

Rizz
9 november 2011, 20:24
Even met de botte bijl: Adviezen heb je geen klap aan! Je zal van drie mensen drie verschillende adviezen krijgen..