PDA

View Full Version : Overbelasting van mijn pink?.



CID-Gibson
7 november 2011, 17:36
Beste vrienden

Ik speel elke dag 3u op mijn Akoestische gitaar waarvan 1u improvisatie, en zo leer ik wel elke dag keer klanken kennen op mijn gitaar die ik wel mooi vind. Maar nu zit ik reeds 2 weken met een probleem ik heb een klein hard bolletje op mijn linker pink, niet op de top van mijn ping maar in het midden aan de binnen kant. Ik heb dit alleen op mijn pink.

Groetjes

Thiez
7 november 2011, 18:21
Beste kun je gewoon even naar de dokter gaan ermee. Die weet vast wel wat het is.

EDV
7 november 2011, 20:53
- doet 't pijn? is 't rood?
- hoe groot is 't bobbeltje?
- zit 't bobbeltje op/in de huid of op je bot? is 't 'verschuifbaar'?
- kan 't gewoon eelt zijn?
- voor je naar de huisarts gaat: die stuurt je toch eerst 3 weken naar huis om 't eens aan te zien....nog 1 week wachten en die stap kan je vast overslaan ;)

Buzz
7 november 2011, 21:31
da's een wrat. gewoon doorspelen dus.

CID-Gibson
7 november 2011, 22:03
- doet 't pijn? is 't rood?
- hoe groot is 't bobbeltje?
- zit 't bobbeltje op/in de huid of op je bot? is 't 'verschuifbaar'?
- kan 't gewoon eelt zijn?
- voor je naar de huisarts gaat: die stuurt je toch eerst 3 weken naar huis om 't eens aan te zien....nog 1 week wachten en die stap kan je vast overslaan ;)

Het is rood en zit onder de huid. Kan het ook zijn dat ik mij flink geprikt heb aan de snaren op de kop van de gitaar?. en Doet alleen pijn als ik er op druk en pink plooi.

CID-Gibson
7 november 2011, 22:08
Het kan overbelasting zijn. Een tijdje niet belasten is dan de oplossing.

Een week geen gitaar, da overleef ik niet :dontgeti: komt niks van in huis.

HUESSEN
7 november 2011, 22:32
Zal wel een nuilbal zijn!

CID-Gibson
7 november 2011, 22:38
Zal wel een nuilbal zijn!

Ken ik niet, wat is dit dan ?.

BobvanKempen
7 november 2011, 22:42
Spelen zonder pink ... probleem opgelost.

GoReTeX
8 november 2011, 09:02
Het is rood en zit onder de huid. Kan het ook zijn dat ik mij flink geprikt heb aan de snaren op de kop van de gitaar?. en Doet alleen pijn als ik er op druk en pink plooi.

Ik denk dat je deze vraag het best zelf kunt beantwoorden, hoe moeten wij weten of je je geprikt hebt?

Verdere tips: Niet meer op drukken! :crazyhappy:

tommus42
14 november 2011, 11:57
Het is rood en zit onder de huid. Kan het ook zijn dat ik mij flink geprikt heb aan de snaren op de kop van de gitaar?. en Doet alleen pijn als ik er op druk en pink plooi.

Ah CID:D, is het al over? Kan van alles zijn, misschien heb je idd met een snaar een vervelende huidbacterie naar binnen gedrukt. Zijn je eigen bacterien, maar vreemd genoeg kan je afweer, met name je immuniteit er niet zoveel mee.
Als het dat is: met een puntmesje even open leggen. Even door de zure appel heenbijten, maar dan krijg je een gezonde ontstekingsreactie die die bacterie ook meeneemt:ok:.

HUESSEN
16 november 2011, 00:48
Ik blijf erbij dat het een nuilbal is!