PDA

View Full Version : Nieuw op het forum



Jurian
7 november 2011, 14:34
Wat leuk, ik mag me voorstellen als nieuweling!

Ik heet Jurian en kom uit Zoetermeer. Sinds (ongeveer?) mijn dertiende speel ik gitaar. Dat is nu inmiddels 17 jaar.

Ik speel verschillende stijlen, maar voornamelijk slaggitaar bij populaire muziek, waarbij ikzelf en/of anderen zingen. Daarnaast speel ik tres cubano en een beetje ukelele.

Ik heb een aantal gitaren, maar degene die ik het meest gebruik zijn:
- Mijn klassieke gitaar, welke ik zelf enkele jaren geleden gemaakt heb.
- Een Applause (Ovation) AE28 (Akoestisch-electrisch)
- Een Charvel(Jackson) met 2 Jackson single coils.

Naast de lopende projecten voor klanten, ben ik voor mezelf een LP model aan het bouwen en 2 humbuckers (Seymourduncan Alnico II Pro APH-2). Deze heb schakelbaar gemaakt in en uit fase, of als single coil. Ik kijk er naar uit dat deze af is en ik er op kan spelen!

Kritz
7 november 2011, 18:46
Wat leuk, ik mag me voorstellen als nieuweling!

Ik heet Jurian en kom uit Zoetermeer. Sinds (ongeveer?) mijn dertiende speel ik gitaar. Dat is nu inmiddels 17 jaar.

Ik speel verschillende stijlen, maar voornamelijk slaggitaar bij populaire muziek, waarbij ikzelf en/of anderen zingen. Daarnaast speel ik tres cubano en een beetje ukelele.

Ik heb een aantal gitaren, maar degene die ik het meest gebruik zijn:
- Mijn klassieke gitaar, welke ik zelf enkele jaren geleden gemaakt heb.
- Een Applause (Ovation) AE28 (Akoestisch-electrisch)
- Een Charvel(Jackson) met 2 Jackson single coils.

Naast de lopende projecten voor klanten, ben ik voor mezelf een LP model aan het bouwen en 2 humbuckers (Seymourduncan Alnico II Pro APH-2). Deze heb schakelbaar gemaakt in en uit fase, of als single coil. Ik kijk er naar uit dat deze af is en ik er op kan spelen!

Hartelijk welkom op het forum. :)

Rizz
7 november 2011, 18:46
Ha, leuk! weer een enthousiaste bouwer! Ik hoop dat je je bouwproces van je eigen project ook post, kunnen wij er ook van meegenieten!

Welkom en veel plezier hier..

Jurian
11 november 2011, 10:34
Bedankt Rizz.
Goed idee. Ik ga mezelf er flink aan herinneren om foto's te maken tijdens het bouwproces. Die ga je tegemoet zien!