PDA

View Full Version : eigen nummer (work in progress)



proguitar89
6 november 2011, 23:31
hallo,


ik ben vandaag bezig geweest met een nummer.

gisteren heb ik de gitaar opgenomen en vandaag heb ik meer gedaan.

ik denk zelf dat het beter kan

dus je mag opbouwende kritiek geven zodat ik eraan kan werken dus niet af kraken.

want de titel zegt het all (work in progress)



http://www.youtube.com/watch?v=4SWcQpbLYIA

Dealer
6 november 2011, 23:54
trolololololo??

bass blom
6 november 2011, 23:57
opbouwende kritiek mag als het niet af kraken is dus dat jullie gewoon zeggen wat er beter kan en dat ik eraan kan werken

ehm.. wat kan beter.. alles? :dontgeti:

proguitar89
6 november 2011, 23:57
trolololololo??

wat bedoel je?

proguitar89
7 november 2011, 00:04
ehm.. wat kan beter.. alles? :dontgeti:

ja zo kan het ook worden gezegt.;)

nickofzo
7 november 2011, 00:11
waar heb je de ruis mee opgenomen?

proguitar89
7 november 2011, 00:26
waar heb je de ruis mee opgenomen?
ik zet altijd een microfoon voor het instrument en de microfoon aan de computer en dan neem ik de boel op met audacity en dan krijg ik de ruis.

TimoSomers
7 november 2011, 00:56
Of dit is briljante avant garde of dit is bijzonder slecht.

Opbouwende kritiek? Maak een nummer met een duidelijke melodie, harmonie, en beat wat allemaal te volgen is en ergens naartoe opbouwt. En je kan niet zomaar noten zonder reden spelen.

Pepe
7 november 2011, 01:01
Tis een beetje gewoontjes he, je zou ipv van het derde refrein iets kunnen verzinnen van een variant, iets met je intro bijvoorbeeld. Dat heeft wel een lekker hook, laat die eens wat meer terug komen.








:chicken:

aaronstonebeat
7 november 2011, 01:20
Ik heb het beluisterd en zit me al een hele tijd af te vragen of ik moet reageren.

Klinkt het tot zover zoals je zelf had verwacht? Heb je een bepaalde stijl in gedachte?

Ik heb de laatste tijd nogal wat gelezen over 'entropie'; dat is een begrip voor de mate van orde of wanorde in een systeem. Hoe groter de wanorde, hoe groter de entropie; en daar moet ik hier een beetje aan denken.
Muziek is toch een georganiseerde constructie van klanken?

Vergelijk het met een huis, dat is een georganiseerd samenstel van onder andere stenen en cement. De kans dat er een huis ontstaat als je een paar vrachtwagens cement en stenen op dezelfde plaats stort, is uiterst gering. En het wordt ook geen huis door er nog meer ladingen overheen te kiepen.
Je hebt een gestructureerd plan nodig, en dan een gestructureerde uitvoering.

proguitar89
7 november 2011, 03:23
Of dit is briljante avant garde of dit is bijzonder slecht.

Opbouwende kritiek? Maak een nummer met een duidelijke melodie, harmonie, en beat wat allemaal te volgen is en ergens naartoe opbouwt. En je kan niet zomaar noten zonder reden spelen.

ja ik kijk nog naar een beat enzo.

proguitar89
7 november 2011, 03:25
Tis een beetje gewoontjes he, je zou ipv van het derde refrein iets kunnen verzinnen van een variant, iets met je intro bijvoorbeeld. Dat heeft wel een lekker hook, laat die eens wat meer terug komen.








:chicken:

mmm misschien wel een goed idee ik zou wel kijken.

proguitar89
7 november 2011, 03:28
Ik heb het beluisterd en zit me al een hele tijd af te vragen of ik moet reageren.

Klinkt het tot zover zoals je zelf had verwacht? Heb je een bepaalde stijl in gedachte?

Ik heb de laatste tijd nogal wat gelezen over 'entropie'; dat is een begrip voor de mate van orde of wanorde in een systeem. Hoe groter de wanorde, hoe groter de entropie; en daar moet ik hier een beetje aan denken.
Muziek is toch een georganiseerde constructie van klanken?

Vergelijk het met een huis, dat is een georganiseerd samenstel van onder andere stenen en cement. De kans dat er een huis ontstaat als je een paar vrachtwagens cement en stenen op dezelfde plaats stort, is uiterst gering. En het wordt ook geen huis door er nog meer ladingen overheen te kiepen.
Je hebt een gestructureerd plan nodig, en dan een gestructureerde uitvoering.
ik heb wel een style in gedachten maar ik beschik niet over de speeltechniek daarvoor moet ik nog op gitaar les maar dat is nog niet geregeld

het liefst wil ik net zo goed willen spelen als green day en bowling for soup.

pasqual
7 november 2011, 08:10
Zonder je voor lul te zetten commentaar geven op deze structuurloze brei is vrijwel onmogelijk. Je vraagt om opbouwende kritiek maar dat gaat simpelweg niet. Het is namelijk niets en kritiek geven op niets is doelloos.... Ik ben alleen bang dat dit niet gaat doordringen tot jouw en waarschijnlijk ga je volgende week weer zo'n zooi posten. Is er niemand in jouw omgeving die je in bescherming neemt of opereert iedereen om jouw heen op jouw niveau? Neem gitaarles of beter nog, ga op muziekles en ga de eerste 2 jaar eens goed oefenen. Aaronstonebeat's commentaar vat het eigenlijk al goed samen...

Ronald.ZaZ
7 november 2011, 08:57
Om dan toch iets aardigs te zeggen:
Zo goed gitaar leren spelen als Green Day heb je al bijna onder de knie. :seriousf:

o0rollo0o
7 november 2011, 09:37
tx voor het maken van mijn maandagochtend op werk!!!!:blast:

proguitar89
7 november 2011, 10:17
Zonder je voor lul te zetten commentaar geven op deze structuurloze brei is vrijwel onmogelijk. Je vraagt om opbouwende kritiek maar dat gaat simpelweg niet. Het is namelijk niets en kritiek geven op niets is doelloos.... Ik ben alleen bang dat dit niet gaat doordringen tot jouw en waarschijnlijk ga je volgende week weer zo'n zooi posten. Is er niemand in jouw omgeving die je in bescherming neemt of opereert iedereen om jouw heen op jouw niveau? Neem gitaarles of beter nog, ga op muziekles en ga de eerste 2 jaar eens goed oefenen. Aaronstonebeat's commentaar vat het eigenlijk al goed samen...

nee hoor ik post volgende week niks qua muziek en misschien heb je wel gelijk dit nummer word niks en tja gitaarles moet nog geregelt worden.

proguitar89
7 november 2011, 10:18
Om dan toch iets aardigs te zeggen:
Zo goed gitaar leren spelen als Green Day heb je al bijna onder de knie. :seriousf:

xd nee hoor ik ben niet zo goed.;););)

The Lo Lands
7 november 2011, 11:13
'Geniaal' dit! Als je niets gezegt had, over dat je eigelijk nog niet gitaar kunt spelen zou ik deze kakafonie wel kunnen waarderen :seriousf: Het deed me lichtelijk denken aan Captain Beefheart met het album Trout Mask Replica maar daarmee zou ik dat album wel erg tekort doen!

Succes met gitaarles en post na een jaar nog eens een stukje muziek ;)

Ernest01
7 november 2011, 11:23
nee hoor ik post volgende week niks qua muziek en misschien heb je wel gelijk dit nummer word niks en tja gitaarles moet nog geregelt worden.

Zoals eerder werd geadviseerd kan je beter beginnen met muziekles i.p.v. gitaarles.
Muziek heeft een struktuur en als je die basis hebt kan je pas aan gitaarles denken.
Muziek bestaat uit klanken, maar niet zo 'neergekwakt' als jij dat doet.
Muziekles leert je de juiste timing en wat wel en wat niet bij elkaar kan, qua noten.
Over een paar jaar kan je dan je eigen creativiteit erop botvieren.

LesPaul1612
7 november 2011, 13:30
Ik moet wel zeggen dat ik mij helemaal kapot lachte toen die beat erin kwam.

jannest
7 november 2011, 13:48
echt stukken beter dan je vorige posts


maar hoe gaat het met je band ? de site nl off line

andoni
7 november 2011, 13:58
Misschien naar de NASA sturen, die horen er vast wel een geëncodeerde buitenaardse boodschap in (*bliep* *bliep* *ruis* *ruis* = We komen in vrede voor bitterballen en mosterd?).

Of een zware grunt erover, en marketen als randomcore of iets dergelijks. The kids will love it. En dan op tournee met Iwrestledabearonce, die weten hier wel raad mee.


Laat dit nog wat doorgaan en mijn schaamte is ooit genoeg afgebouwd dat ik mijn eigen nummers hier ga beginnen posten, en dan is het hek helemaal van de dam!

N.D.
7 november 2011, 15:14
Perfect zo, niets meer aan doen!

The Lo Lands
7 november 2011, 15:49
Speelde jij ook niet in deze band? :seriousf:


http://youtu.be/_4RjhW0SnA0

Deze topic is natuurlijk één grote hoax!

marter544
7 november 2011, 15:54
Speelde jij ook niet in deze band? :seriousf:


http://youtu.be/_4RjhW0SnA0

Deze topic is natuurlijk één grote hoax!

Ik moet zeggen dat dat beter klinkt dan wat de ts gepost heeft..

proguitar89
7 november 2011, 16:13
Speelde jij ook niet in deze band? :seriousf:


http://youtu.be/_4RjhW0SnA0

Deze topic is natuurlijk één grote hoax!

nee daar speel ik niet en ben ik b lij om ook.

The Lo Lands
7 november 2011, 16:18
nee daar speel ik niet en ben ik b lij om ook.

Flauw grapje natuurlijk. Iedereen heeft recht op een uitlaatklep...

bass blom
7 november 2011, 17:25
http://www.youtube.com/watch?v=RENk9PK06AQ

aaronstonebeat
7 november 2011, 17:39
http://1.bp.blogspot.com/-RJZ8JEkG7W0/TclzsDuZtHI/AAAAAAAAHrA/rYhjxvOKDyE/s320/spock_fascinating.jpg

Harald
7 november 2011, 18:40
Weasels ripped my flesh van Zappa, Requiem van King Crimson, of Song X van Metheny met Ornette Coleman, en dan hebben we het nog niet over de vogeltjesdans ;)

Ken genoeg dat ik lelijker vind... dan is herhaling dus niet het enige argument :seriousf:

Maar umme, waarom krijgt Proguitar zoveel reacties, en zoveel leuke stukken (nee, niet alleen de mijne ;) ) zo weinig...???

nak
7 november 2011, 18:55
Maar umme, waarom krijgt Proguitar zoveel reacties, en zoveel leuke stukken (nee, niet alleen de mijne ) zo weinig...???
Waarschijnlijk vanwege het 'afwijkende'
Zo werkt nu eenmaal de psyche van de mens.
Men kan daar meer over zeggen of van jezelf kwijt wat bij andere post niet kan.
Kortom het is interessanter. :hide:

aaronstonebeat
7 november 2011, 19:24
Proguitar, als je nu eerst eens wat elementaire dingen op de gitaar leert; een paar akkoorden om te beginnen. Neem bijvoorbeeld de eerste drie hier (http://www.justinguitar.com/en/CH-000-Chords.php), er zijn al honderden zo niet duizenden liedjes met die drie akkoorden.

JustinGuitar (http://www.justinguitar.com/index.php) kan ik sowieso van harte aanbevelen. Hij heeft ook een grote hoeveelheid instructievideo's die je via de site kunt bekijken en via YouTube. Hij legt heel goed en duidelijk uit, het is uitstekend gefilmd allemaal.

Een echte leraar is nog beter natuurlijk, wie weet, vind je die ooit, maar bij gebrek daaraan lijkt vriend Justin me bij de besten horen die je kunt vinden.

pasqual
7 november 2011, 20:28
Eigenlijk is dit de enige juiste reactie hierboven. Laten we ophouden en om een slotje vragen, dit leidt toch nergens naar. TS vraagt om een reactie en dat hebben we gedaan ook! Wat mij betreft laten we het hierbij.:stop:

bass blom
7 november 2011, 20:47
Eigenlijk is dit de enige juiste reactie hierboven. Laten we ophouden en om een slotje vragen, dit leidt toch nergens naar. TS vraagt om een reactie en dat hebben we gedaan ook! Wat mij betreft laten we het hierbij.:stop:

ja, dit is de 3e ronde al.
elke keer zegt hij dat hij op les moet en dat hij voorlopig niets meer zal laten horen..

pasqual
7 november 2011, 20:59
Klopt Bas, maar sommige figuren snappen gewoon niet dat er de draak met hen wordt gestoken. Op gegeven moment is het wel goed zo. We hebben allemaal ff kunnen lachen, ik ook. Nu is het wel klaar denk ik.

bass blom
7 november 2011, 21:16
Klopt Bas, maar sommige figuren snappen gewoon niet dat er de draak met hen wordt gestoken. Op gegeven moment is het wel goed zo. We hebben allemaal ff kunnen lachen, ik ook. Nu is het wel klaar denk ik.

ja dat is het probleem hier, hij wordt steeds voor trol aangezien en ik weet 99,9% zeker dat hij dat niet is.

aaronstonebeat
7 november 2011, 21:19
ja dat is het probleem hier, hij wordt steeds voor trol aangezien en ik weet 99,9% zeker dat hij dat niet is.

Ik deel je vermoeden helemaal.

bass blom
7 november 2011, 21:39
Ik deel je vermoeden helemaal.

hij woont niet erg ver bij jou vandaan, misschien kan hij bij jou op les, jij geeft toch ook les?

proguitar89
7 november 2011, 21:40
ja, dit is de 3e ronde al.
elke keer zegt hij dat hij op les moet en dat hij voorlopig niets meer zal laten horen..

ik ga nog op les maar me pb'r moet het nog regelen.

proguitar89
7 november 2011, 21:43
hij woont niet erg ver bij jou vandaan, misschien kan hij bij jou op les, jij geeft toch ook les?

zo dacht ik er zelf ook over bas ik dacht in mezelf zou ik hem vragen maar ja ik zie wel.

bass blom
7 november 2011, 21:43
ik ga nog op les maar me pb'r moet het nog regelen.

doe dat dan ook en om jezelf te beschermen, post geen geluiden meer tot je minstens een maand of 3 les hebt gehad.
wat is een bp'r?

proguitar89
7 november 2011, 21:48
doe dat dan ook en om jezelf te beschermen, post geen geluiden meer tot je minstens een maand of 3 les hebt gehad.
wat is een bp'r?

personelijke begeleider.

(edit ) zie nu pas de typ fout

aaronstonebeat
7 november 2011, 21:53
Geesbrug is toch wel zo'n 40 km hier vandaan; dit lijkt me ook niet de plaats om voor mezelf reclame te maken. Maar Emmen en Hoogeveen zijn een stuk dichter in de buurt en ik weet zeker dat daar bekwame docenten te vinden zijn.

proguitar89
7 november 2011, 21:55
Geesbrug is toch wel zo'n 40 km hier vandaan; dit lijkt me ook niet de plaats om voor mezelf reclame te maken. Maar Emmen en Hoogeveen zijn een stuk dichter in de buurt en ik weet zeker dat daar bekwame docenten te vinden zijn.

ja dat kan ook maar ik kan niet veel vinden.

aaronstonebeat
7 november 2011, 22:07
Ik ken ene Douwe die eigenaar is van muziekwinkel Red Rooster in Veenoord en ook betrokken is bij de Monday Night Music Club in De Brasserie te Emmen. Volgens mij kent hij de muzikale omgeving uitstekend (hij is ook een gedegen zanger/gitarist/bassist). Misschien kun je daar eens informeren?

pasqual
7 november 2011, 22:26
personelijke begeleider.

(edit ) zie nu pas de typ fout

Doet jouw Pb-er ook jouw internetgedrag begeleiden? Zo ja, laat hem dan eens een beetje beter opletten en jouw beter begeleiden. Ga alsjeblief op muziek/gitaarles en probeer "muziek" beter te begrijpen en kom na een tijdje eens terug. Deze tip is in dit topic zeker 3 keer langs gekomen. Neem het ter harte!

nak
7 november 2011, 22:33
ja dat kan ook maar ik kan niet veel vinden.
Misschien ff bij Soundhouse in Hoogeveen binnen stappen, moet gek zijn dat daar geen flyer/visitekaartje hangt van leraren.

nickofzo
8 november 2011, 01:02
Doet jouw Pb-er ook jouw internetgedrag begeleiden? Zo ja, laat hem dan eens een beetje beter opletten en jouw beter begeleiden. Ga alsjeblief op muziek/gitaarles en probeer "muziek" beter te begrijpen en kom na een tijdje eens terug. Deze tip is in dit topic zeker 3 keer langs gekomen. Neem het ter harte!

daar kan ik niets anders dan gelijk in geven. Internet is voor altijd heh, ik kom ook soms nog dingen tegen die ik ergens gepost heb van langer dan 5 jaar geleden.

alles wat je doet en zegt kan zo geciteerd worden en dan heb je er zelf geen controle meer over.

klein voorbeeldje. ik heb ooit een tablatuur van een nummer uitgeschreven, het is geheel klakkeloos (met grapjes en al) gekopieerd op alle tablatuursites en je krijgt het er ook niet meer vanaf.

wel onder een anonieme naam gelukkig..

tidalwave_sideburns
8 november 2011, 10:59
Deed me een beetje denken aan dit:


http://www.youtube.com/watch?v=ukjnrXTTvPY

Ook niet om aan te horen. Proguitar, ik moet m'n best er een positieve draai aan te geven maar dat lukt niet zonder mini playback show jurylid gevoel.
Zo dan maar: je voelt het wel, maar je kan het niet. Doe daar wat aan, leer kanaliseren , leer vanuit een concept te componeren, leer een idee om te zetten in noten, luister terug naar wat je speelt. Anders, vraag even Onrust NV om advies met zijn kraakhelder lawaai, koop een ringmodulator, wat distortion pedaaltjes en een filter, ruisgenerator heb je zo te horen al, en ga in de noise.

nickofzo
8 november 2011, 11:22
dan zou ik eerder gewoon een audio-interface nemen.. zon line 6 pod ofzo

Fusion
8 november 2011, 14:16
Gave randomcore dit man!!! Alleen waar is de zang?

MichaelSS
8 november 2011, 16:08
Dit is niet mijn muziek, vriend.

ProGuitar... doe een stapje terug. Zowel van dit forum, als op het hele internet.

Een gemiddeld topic in "sounds" heeft 2/3 hooguit 4 reacties. Jij hebt 6 pagina's! Je bent de diesel voor de sadisten hier, en je hebt het zelf niet eens door.

Ik begin het langzaamaan zielig te vinden. Niet alleen in dit sub forum zet je jezelf voor lul, maar je reacties in andere topic's zijn nou ook niet echt van toegevoegde waarde.

Maar goed, wie ben ik..

proguitar89
8 november 2011, 16:28
Deed me een beetje denken aan dit:


http://www.youtube.com/watch?v=ukjnrXTTvPY

Ook niet om aan te horen. Proguitar, ik moet m'n best er een positieve draai aan te geven maar dat lukt niet zonder mini playback show jurylid gevoel.
Zo dan maar: je voelt het wel, maar je kan het niet. Doe daar wat aan, leer kanaliseren , leer vanuit een concept te componeren, leer een idee om te zetten in noten, luister terug naar wat je speelt. Anders, vraag even Onrust NV om advies met zijn kraakhelder lawaai, koop een ringmodulator, wat distortion pedaaltjes en een filter, ruisgenerator heb je zo te horen al, en ga in de noise.
gatver dit klinkt echt voor geen meter het lijkt wel dat de zanger straal bezopen is.

proguitar89
8 november 2011, 16:45
echt stukken beter dan je vorige posts


maar hoe gaat het met je band ? de site nl off line

ik wil eerst me gitaar wat onder controle hebben. zodat ik uiteindelijk een goed potje rock kan spelen.

en van de website weet ik we hadden een domeinnaam gekocht op one2xs.

en een nameserver aangemaakt in het systeem van conrex.nl zodat we niet voor hosting hoefde te betalen. maar die is volgends mij weg

dus ik ben er meer van overtuigd dat kinderen van 13 en rond die leven tijden gewoon geen website kan maken en kan beheren. dus ik baal ook verwegen de website.

Gate
8 november 2011, 20:36
Onluisterbaar en onleesbaar. Constructief? Stop met internet, ga gewoon oefenen op je gitaar- en taalskills en probeer het over een half jaar nog maar eens..

Rizz
9 november 2011, 11:00
Nou kan ik ook niet altijd even goed zeggen of mijn posts een toegevoegde waarde hebben op dit forum, maar dit??

Zover ontdekte ambities in een half jaar tijd: Gitaar leren spelen, bas leren spelen, gitaarles krijgen, gitaarles geven :D, gitaarbouw, eigen nummers schrijven... Als ik nog wat vergeten ben, please fill in the gaps..

Ik begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat we hier allemaal vreselijk in de maling genomen worden en zit er iemand in weetikveelwaaristan zich helemaal kapot te lachen.. En daar zou ik 'm nog gelijk in geven ook.. :seriousf:

En als je serieus bent: 1 DING TEGELIJK!! Eerst leren spelen, je hebt nog jaren voor je...Prioriteiten, prioriteiten...

Edit: Ik lees nu pas de opmerking over je pb-er.. Leg het 's aan hem of haar voor, maar verlies jezelf hier niet in, je hebt alle kenmerken van iemand die zichzelf zover overprikkelt tot het tot een ontploffing komt.. En als je werkelijk serieus bent, neem ajb les, het is mijn ervaring met een jongen die ik les geef (ook in het bezit van een pb-er), dat hoe meer hij kan, hoe leuker hij het gaat vinden en hoe meer je uiteindelijk gaat begrijpen van muziek. (4e keer in dit topic).

Ik begrijp dat je gehoord wilt worden in meerdere opzichten, maar dit doet je zelfvertrouwen absoluut geen goed en het zou zonde zijn als je door de constante kritiek je plezier in het muziekmaken verliest, al ben je hier aanwezig met alle goede bedoelingen..

proguitar89
9 november 2011, 15:56
Nou kan ik ook niet altijd even goed zeggen of mijn posts een toegevoegde waarde hebben op dit forum, maar dit??

Zover ontdekte ambities in een half jaar tijd: Gitaar leren spelen, bas leren spelen, gitaarles krijgen, gitaarles geven :D, gitaarbouw, eigen nummers schrijven... Als ik nog wat vergeten ben, please fill in the gaps..

Ik begin zo langzamerhand het gevoel te krijgen dat we hier allemaal vreselijk in de maling genomen worden en zit er iemand in weetikveelwaaristan zich helemaal kapot te lachen.. En daar zou ik 'm nog gelijk in geven ook.. :seriousf:

En als je serieus bent: 1 DING TEGELIJK!! Eerst leren spelen, je hebt nog jaren voor je...Prioriteiten, prioriteiten...

Edit: Ik lees nu pas de opmerking over je pb-er.. Leg het 's aan hem of haar voor, maar verlies jezelf hier niet in, je hebt alle kenmerken van iemand die zichzelf zover overprikkelt tot het tot een ontploffing komt.. En als je werkelijk serieus bent, neem ajb les, het is mijn ervaring met een jongen die ik les geef (ook in het bezit van een pb-er), dat hoe meer hij kan, hoe leuker hij het gaat vinden en hoe meer je uiteindelijk gaat begrijpen van muziek. (4e keer in dit topic).

Ik begrijp dat je gehoord wilt worden in meerdere opzichten, maar dit doet je zelfvertrouwen absoluut geen goed en het zou zonde zijn als je door de constante kritiek je plezier in het muziekmaken verliest, al ben je hier aanwezig met alle goede bedoelingen..

ja ik neem nog gitaarles en dan laat ik het eerst horen aan iemand van me groep van die zit in een band en daar is hij drummer in en hij vond het ook niks dus voor ik hier ga posten laat ik het eerst aan hem horen.

bass blom
9 november 2011, 15:57
ja ik neem nog gitaarles en dan laat ik het eerst horen aan iemand van me groep van die zit in een band en daar is hij drummer in en hij vond het ook niks dus voor ik hier ga posten laat ik het eerst aan hem horen.

dat is heel verstandig!

proguitar89
9 november 2011, 16:37
dat is heel verstandig!

dat vind ik zelf ook:D

lefthandstrat
9 november 2011, 19:24
Beste proGuitar 89........ik wil je het volgende advies geven: Ga met je persoonlijk begeleider (of -ster) achter de PC zitten en laat hem/haar jouw posts lezen en de reacties die je daarop krijgt. Hier op het forum doen een aantal mensen hun best jou in je waarde te laten, maar je moet je wel beseffen dat ook een forum een afspiegeling van de harde buitenwereld is. Net als in het echte leven is ook hier niet iedereen even aardig. Daarom heb jij een PBér, om je te helpen het in dit leven te redden. Laat hem of haar al jouw posts en al de reacties lezen.....het zal dan hopelijk duidelijk worden dat het voor jou het best is als je onder begeleiding hier op het forum berichten post. Zo zal je vanzelf dan merken dat ook jij normale reacties kan krijgen en dat zal je zelfvertrouwen goed doen. Van een Wajong uitkering (ik ga er even vanuit dat je een Wajonger bent) kan je maar moeilijk gitaarlessen betalen. Misschien kan er voor jou zelfs een extra potje gevonden worden als je PBér merkt dat het jou serieus is?! Succes in elk geval.

proguitar89
9 november 2011, 19:52
Beste proGuitar 89........ik wil je het volgende advies geven: Ga met je persoonlijk begeleider (of -ster) achter de PC zitten en laat hem/haar jouw posts lezen en de reacties die je daarop krijgt. Hier op het forum doen een aantal mensen hun best jou in je waarde te laten, maar je moet je wel beseffen dat ook een forum een afspiegeling van de harde buitenwereld is. Net als in het echte leven is ook hier niet iedereen even aardig. Daarom heb jij een PBér, om je te helpen het in dit leven te redden. Laat hem of haar al jouw posts en al de reacties lezen.....het zal dan hopelijk duidelijk worden dat het voor jou het best is als je onder begeleiding hier op het forum berichten post. Zo zal je vanzelf dan merken dat ook jij normale reacties kan krijgen en dat zal je zelfvertrouwen goed doen. Van een Wajong uitkering (ik ga er even vanuit dat je een Wajonger bent) kan je maar moeilijk gitaarlessen betalen. Misschien kan er voor jou zelfs een extra potje gevonden worden als je PBér merkt dat het jou serieus is?! Succes in elk geval.

ik zou er op letten en ik heb gitaarles vanavond geregeld ik ga volgende week zaterdag er naar toe,