PDA

View Full Version : Adele - Feel My Love Stratocaster Cover



Braddie
6 november 2011, 17:07
http://www.youtube.com/watch?v=GSxnwRIH_Vw
Heb geen tabs, heb alles op gevoel moeten doen!.

Reactie`s graag :)

PS: versterker is een Line-6 Spider IV 15 gitaartje een standard Squier(met verrotte elementen)

proguitar89
6 november 2011, 17:38
ik vind het mooi goed gespeelt

Braddie
6 november 2011, 18:20
Dank u wel !

piker
6 november 2011, 19:07
Knap gedaan!
Een relatief onbekend Bob Dylan nummer in the picture gebracht
door adele!

The Lo Lands
6 november 2011, 19:25
Who needs tabs anyway :) Is altijd lekker om mee te jammen met een bestaand nummer en kijken waar het schip strand. Goede oefening dit en blijf dit vooral doen! Je leert een hoop van meespelen met nummers zonder dat je de tabs kent. Zelf vond ik back in the days het heerlijk om bijvoorbeeld over Metallica, Pearl Jam of Satriani nummers heen te jammen. Als ik dat had opgenomen zouden mensen afvragen, wat is er met die jongen aan de hand :seriousf: Heel veel respect voor mijn ouders die mijn gitaargeweld destijds moesten aanhoren, en niet één keer geklaagd ;)

proguitar89
6 november 2011, 22:18
Who needs tabs anyway :) Is altijd lekker om mee te jammen met een bestaand nummer en kijken waar het schip strand. Goede oefening dit en blijf dit vooral doen! Je leert een hoop van meespelen met nummers zonder dat je de tabs kent. Zelf vond ik back in the days het heerlijk om bijvoorbeeld over Metallica, Pearl Jam of Satriani nummers heen te jammen. Als ik dat had opgenomen zouden mensen afvragen, wat is er met die jongen aan de hand :seriousf: Heel veel respect voor mijn ouders die mijn gitaargeweld destijds moesten aanhoren, en niet één keer geklaagd ;)

dan heb jij me nooit horen jammen xd ze klagen altijd over het geluid want dat staat te hard. en ik kan voor geen meter spelen:seriousf: