PDA

View Full Version : Zo'n string of the stars...is het wat?



shredneck
5 november 2011, 20:16
Zit dat nog een beetje? Zo'n Curt Mangan String of the Stars?



:-)

haha.

Maar serieus. Ik zie die banner bovenaan de pagina en ik ken heel dat merk niet. Iemand die snaren al geprobeerd?

Mitch
5 november 2011, 21:07
Da's ook de bedoeling van een banner op een goed bezocht forum: naamsbekendheid kweken ;) Ik heb er geen ervaring mee, maar da's ook domweg omdat ik al jaren aan de Addario's 010-052 zit en nog een redelijke voorraad heb, dus ik zal niet gauw iets anders kopen.
D'Addario, Ernie Ball, Elixir, Curt Mangan: de één pist erop, de ander loopt ermee weg. Ik heb van Mangan enthousiaste gebruikers gelezen en gasten die het niet bijzonder vonden. Zijn echt van die dingen die je zelf zal moeten uitproberen.

Plant
5 november 2011, 22:35
D'Addario, Ernie Ball, Elixir, Curt Mangan: de één pist erop, de ander loopt ermee weg. Ik heb van Mangan enthousiaste gebruikers gelezen en gasten die het niet bijzonder vonden. Zijn echt van die dingen die je zelf zal moeten uitproberen.

+1, maar zo is het eigenlijk met alles. Persoonlijk.
Ik koop de laatste tijd voor akoestische gitaar verschillende snaren, net wat in een aanbieding voorbij komt en daar zaten ook een paar setjes Curt Mangan tussen. Qua klank en levensduur vond ik ze best goed.

shredneck
5 november 2011, 23:41
Hmm, misschien maar eens eens bestellen. Ik gebruik ook d'Addario snaren zoals bijna elke gitarist hier denk ik, goede prijs/kwaliteitverhouding en een standaard geworden denk ik.

Vroeger gebruikte ik wel SIT snaren, ook goed, en Ernie ball was ok maarrrrr....ik was er wel snel doorheen. d'Addario gaat ook rap bij mij, maar goed, niet duur dus prima.
De beste snaren die ik probeerde waren Gibson pure nickel snaren, die gingen lang mee en bleven lang hetzelfde klinken.

Wel veeeel keus bij die Curt Mangan....pfff....daar kun je wel even voor gaan zitten....

*biertje erbij*

shredneck