PDA

View Full Version : Hallo allemaal!



Steadtler
5 november 2011, 19:09
Hallo allemaal,

Na een tijdje hier te hebben rondgekeken en -gelezen toch maar ff voorstellen.
De naam Steadtler hoort bij een jongeman van 42 (ghehe) die zichzelf, net als zovelen, op het gitaarpad gaat begeven.
Ben er alleen nog niet uit welke gitaar het gaat worden, maar wrs een elektrische.
Hou me aanbevolen voor adviezen, je raakt nogal snel verdwaald in het grote gitarenbos, de keuze is gewoon te groot.
De muziek die mijn voorkeur heeft ligt in de richting van Gary Moore, David Gilmour, Eric Clapton, Mark Knopfler.
Heb het internet en verschillende fora al uitgespit, maar een keus maken wordt er alleen maar nog lastiger door :(

Ernest01
5 november 2011, 19:16
Welkom op het forum.

Als je al diverse info van het web hebt gehaald, is het misschien eens tijd naar een winkel te gaan. Het best met iemand die kan spelen....
Dan kan je horen hoe gitaar en versterker klinken en hoe het instrument aanvoelt.
Het moet wel lekker in de hand(en) liggen.

Succes met de 'gitaar-jacht'.

bass blom
5 november 2011, 19:19
Gary Moore, David Gilmour, Eric Clapton, Mark Knopfler

1 les paul man en 3 stratocaster mannen.

stoer, op je 42e beginnen!

:cheerup:

Steadtler
5 november 2011, 19:33
LOL, of het stoer is weet ik nie, dat zal nog moeten blijken.
Wilde als kind al een gitaar hebben maarja die krengen waren toen bijna onbetaalbaar van je zakcenten.

lefthandstrat
6 november 2011, 16:48
Welkom en nooit te oud om toe te geven aan je grote liefde....:strat:...en als ik jou was zou ik kiezen voor een Strat icm een leuke modelling amp zoals een Fender Mustang of een Vox VT-serie om de geluiden van je favoriete gitaristen na te kunnen bootsen. Het zal je vast inspireren om door te gaan met gitaar leren spelen. Veel plezier hier op het forum en nog veel meer plezier gewenst met het gitaar leren spelen! Laat even weten wat je hebt gekocht enne...............fotootje erbij!