PDA

View Full Version : We hebben nu een mod



bassopotmus
30 mei 2003, 13:46
Zoals jullie misschien al hebben gemerkt hebben jullie een nieuwe moderator.
Ik ben dus die nieuwe mod, bassopotmus. Nou om verdere discussies uit te sluiten.

Ik ga me niet gedragen als een God die iedereen delete en meteen bij de kleinste grapjes ingrijpt. Ik heb de gedrags regels toe gemailt gekregen en zal me er sterk aan houden.
Ik kan me voorstellen dat enkelen van jullie liever geen moderator hadden gezien, jullie hebben dit al eerder duidelijk gemaakt.
Toch ben ik, en vele samen met mij dat dit geen verkeerde ontwikkeling is. Er zal strenger toezicht zijn en met meer intensiteit, minder escalaties en hopelijk gewoon een goede sfeer.


Ik hoop dat iedereen zich hierin kan vinden.

Verder heb ik het idee om een sticky post te posten voor de nieuwe forum leden. Met als inhoud wat dit bassisten forum bezig houd, en enkele regels. Mischien kan dit jullie storen, meld dit dan even.Ik vind het wel fijn als we niet iedere week een nieuwe topic over welke bass moet ik aanschaffen krijgen.

Phyrexian
30 mei 2003, 13:56
Good luck bassopotmus! mijn zege heb je.
sticky mag er gerust zijn. geen probleem daar mee... het kan er allemaal alleen maar beter op worden.

Clunk
30 mei 2003, 14:11
fuck.... nu mag ik helemaal geen smiles meer zetten...
jaja, basso had me al eerder van het forum af gewenst :D

basswasp
30 mei 2003, 14:15
Het verwijderen van posts moet je niet doen... je kan beter ergens een slotje op gooien en eventueel de post aanpassen (in geval van racisme en dergelijke). Veel succes!

Pöl
30 mei 2003, 14:15
Mooi zo! Bedankt dat je dit wil doen, basso.

bassopotmus
30 mei 2003, 14:33
Nee Clunk, er word niets van je gedeted, wel mag ik je vragen mischien ietswat duidelijker te replyen en mischien wat minder smilies, ik kan dit natuurlijk niet van je eisen.
Thanks for the support verder

koen_V
30 mei 2003, 17:02
veel succes basso!
gedraag je een beetje hé :wink:

Easy Rider
30 mei 2003, 17:10
Nou, er waren af en toe echt wel posts die toch echt wel verwijderd mochten worden. Ik bedoel: sjonge jonge jonge... echt super kinderachtig. Die gingen gewoon echt helemaal *nergens* over, geen enkele reply erin had ook maar iets constructiefs over basgitaren en het bespelen daarvan te melden.
En die kunnen voortaan mooi op slot en gedelete worden en gaan al de leuke/informatieve/interessante etc. posts weer een regel omhoog.
Basso, mijn zegen heb je. Keep it real!

EZ

Elaine
30 mei 2003, 19:07
ok dan er is hier eindelijk een mod!!!

good luck man!

basswasp
30 mei 2003, 19:26
Nou, er waren af en toe echt wel posts die toch echt wel verwijderd mochten worden. Ik bedoel: sjonge jonge jonge... echt super kinderachtig. Die gingen gewoon echt helemaal *nergens* over, geen enkele reply erin had ook maar iets constructiefs over basgitaren en het bespelen daarvan te melden.
En die kunnen voortaan mooi op slot en gedelete worden en gaan al de leuke/informatieve/interessante etc. posts weer een regel omhoog.
Basso, mijn zegen heb je. Keep it real!

EZ
Dit is nou ook weer niet nodig. Natuurlijk ben ik het met je eens dat sommige reacties echt nergens over gaan, maar om nou te proberen een 'perfect'-forum te kweken waar je moet uitkijken of je reactie niet verwijderd wordt, lijkt me serieus te ver gaan. Dan maar een onzin post hier en daar en een wat lossere sfeer.

bassopotmus
30 mei 2003, 20:08
Laten we dit topicje er maar voor gebruiken:

Ik had nog een ideetje, ik mag polls plaatsen.
Het leek mij nou eens leuk om eens in de zoveel tijd een poll te doen met betrekking tot het bassen. Kan vanalles zijn aantal snaren tot aantal oefen uurtjes in de week. Krijg je een beetje een beeld van de mensen die hier posten.
Just an idea om dingen wat leuker te maken, gil gerust als jet niets vind!

koen_V
30 mei 2003, 20:12
Ik vind het goed dat er een faq is en een topic vor nieuwelingen,maar ik vind het vervelend dat die zo vanboven staan.
Is er geen mogelijkheid om die ergens anders te zetten?
ik vind dat namelijk zeer irritant, mja zal ook wel wennen :) ben het nieuwe forum ook al gewend :-D

bassopotmus
30 mei 2003, 20:13
Ik heb em indd gestickt, lijkt me meest handig dat iedereen die komt dat meteen leest.

basswasp
30 mei 2003, 20:34
Klopt, en 't staat er wel best zo.
Met polls gaan spelen lijkt me geen goed idee.

Phyrexian
31 mei 2003, 10:21
No problems met stickies en polls voor mij.
Ik zit regelmatig op harmony-central en talkbass en begon mij te ambeteren aan de oudheid van het vorige forum... dit is nu mooi opgelost.

Bates15
31 mei 2003, 10:29
Succes man. Je hebt een mooie ploeghier dus ik verwacht niet dat je veel hoeft te doen.....

Dandelion
1 juni 2003, 12:05
Basso: succes :D