PDA

View Full Version : Impressie Muzik Produktive Messe



Noordeling38
4 november 2011, 19:53
Vanmiddag naar de Muzik Produktiv Messe geweest in Ibbenburen.

Leuke beurs, de bekende merken vooral. Lekker rustig nog de eerste dag. Zal morgen wel een stuk drukker zijn. Nog even op een prachtig spelende maar ook ontzettend prijzige Martin accoustische gitaar gespeeld. Dat speelt werkelijk fantastisch!

Hieronder wat foto's:


http://www.mijnalbum.nl/Album=WLDEZRRL

Noorder Gitaar Dag 3 maart 2012

Koni05
4 november 2011, 20:26
Ben er ook geweest. Erg leuke dag ! Was vooral onder de indruk van de Vintage Squier series! En de Hayden versterkerers vond ik ook tof om op te spelen.

Volgend jaar maar weer !

Noordeling38
4 november 2011, 20:29
Klopt leuke dag.

Eerst nog even naar de Noorder Gitaar dag op 3 maart 2012 natuurlijk!

Koni05
4 november 2011, 20:35
Uiteraard ! Ook erg veel zin in!

guitarkid
4 november 2011, 21:20
Damn, het was wel erg rustig daar. Misschien had ik vandaag ook even moeten gaan.....

Koni05
4 november 2011, 21:23
Het was inderdaad rustig, maar dat vind ik persoonlijk wel prettig. Niet hoeven wachten bij het uitproberen van spullen en geen 'schouder aan schouder' geschuifel. Ik was er met m'n oom en hij was vorig jaar op zondag geweest. Een stuk drukker was het toen.

vinni
5 november 2011, 20:12
Ik ga morgen eens kijken.

Meer voor de lol....echt geilen op gear.....da's over.

Groet,
Vinni

frekie
7 november 2011, 10:52
Vroeger woonde ik in Enschede en toen had je 2X per jaar daar de Musikalische Flohmarkt, een muzikale rommelmarkt dus. Vroeg uit de veren en dan lekker scharrelen tussen de ouwe zooi. Zat af en toe een echt koopje tussen, Celestion V30 voor 50 euro. Gluehwein om warm te blijven ;)

Tankman
7 november 2011, 10:57
Als iemand toevallig langs een EVH booth komt, zou die een foto kunnen maken van de EVH 5150 50 watt head, en dan vooral van de achterkant?