PDA

View Full Version : BLACK SABBATH Preparing To Make Mystery Announcement?



Paultje-k
4 november 2011, 17:10
Goed nieuws over mn all time fav. band?

The main page of BLACK SABBATH's official web site has updated with the date 11.11.11 (November 11, 2011) below the band's classic logo. It is not presently clear what, if anything, that means and if the group is planning on making some sort of announcement that day.


http://blacksabbath.com/


tour? album? beide? wat denken jullie?

wireman
5 november 2011, 04:03
Ik zeg een 'special' gig zoals Led Zeppelin het een paar jaar terug heeft gedaan... Het zal geen uitgebreide tour worden denk ik.. Zal wel weer een Dvd tje van komen en uiteraard een live album.. Nu.nl heeft het al over 'vrijwel zeker' dat ze op gaan treden..

Anderzijds.. Een tour zou wel erg gaaf zijn.. Ik heb ze in '99 in Ahoy gezien.. Dat was een feest!!! Ook stonden ze ergens in ik meen 2001 toen op het (helaas) eenmalige Ozzfest-spinoff achtige festival in Nijmegen..

FF de 18e afwachten... ben benieuwd...

Paultje-k
11 november 2011, 19:56
Nog 'n kleine 5 minuten.. voor het sfeertje alvast hun selftitled track opgezet...

"OOOHHH NOOOO!!!!!!" :D

Haifisch
11 november 2011, 23:02
Heeeuy!!

Een album en world tour! Als ze in Nederland komen ben ik er zowieso! :D
Hopelijk lijkt het veel op hun oude albums.

SloeGin
12 november 2011, 10:43
YES!! Hopelijk komen ze naar graspop! Ze zijn al in de UK in juni dus laat ons hoepn :D

wireman
13 november 2011, 11:33
Hee.... maakt me geen reet uit WAAR of WANNEER... I´m Going!!

pasqual
13 november 2011, 22:35
Wat ik uit het filmpje haal is dat ze sinds 33 jaar weer eens een album hebben opgenomen in de oude bezetting en dat ze weer gaan touren. Als ze in Nederland spelen wil ik ze wel eens zien. Maar eerst eens zien hoe Ozzy er aan toe is, ik heb geen zin om naar een seniele oude vent te gaan kijken 2 uur lang....;)

beruk
13 november 2011, 23:26
ik heb geen zin om naar een seniele oude vent te gaan kijken 2 uur lang....;)
Mwa kijken is nog uit te houden, maar luisteren, ik vrees het ergste. Ik zou gaan om riffmeister Iommi in het echt te zien.

wireman
15 november 2011, 13:41
Wat is al zei... '99 in Ahoy... Fokking gaaf!! Ozzy die frogleaps doet onder een muur van geluid.. geproduceerd door de heer Butler en Iommi..
Ik denk dat het best goed komt..
hell... het zijn wel de grondleggers van de metal....

overigens stonden er op de 'reunion'cd ook wat NIEUWE songs..

Haifisch
18 november 2011, 10:47
https://www.facebook.com/BlackSabbath?sk=events

De tour dates.

apekop
18 november 2011, 11:01
Ik heb het niet altijd bijgehouden, maar ze zijn toch een aantal jaren geleden weer bij elkaar geweest en getourd met de oude bezetting?
Het verschil is dus nu alleen het nieuwe album?

wireman
18 november 2011, 14:32
12 juni it is.....

Er is in 99 een reunion geweest.. Dat was ook een world tour.. Ozzy is daarna weer solo verder gegaan en de rest is toen met Dio dat Heaven and Hell gaan doen.. Ik denk dat het een samenloop is.. Zakk weg bij Ozzy en Dio overleden.. tja....

Overigens zeg ik niet dat GusG een slechte gitarist is hoor.. Maar Sabbath is toch wel de shit hoor!! Ik weet wat er bij mij onder de kesseboom gaat.. een I.O.U of een ticket

apekop
19 november 2011, 16:10
gisteren de classic albums aflevering van Paranoid gezien. Geweldige documentaire! wat een top band was het toen...
Volgens mij is Sabbath ook de eerste band die hun gitaren omlaag helemaal stemden (in Cis voor sommige nummers). De meeste andere metal bands kwamen hier pas jaren later mee aanzetten.

wireman
22 november 2011, 21:01
Gaaf he?!.. Het zijn de grondleggers van de metal man!!
En weet je wat het mooiste is?... Ahoy is voor mij 15 min. Rijden!! :seriousf: