PDA

View Full Version : Microfonische elementen??



Rooker
4 november 2011, 12:06
Wanneer je door het element van je gitaar zingt,in dit geval een humbucher van mijn Gibson les Paul Custom. En je kunt je zelf zacht door de luidspreker van je versterker horen. Betekend dit dan dat de elementen microfonisch zijn??

Thuis wanneer ik alleen speel met behoorlijk wat drive gaat hij niet direct gillen maar kon ik mezelf wel zacht hooren zingen als ik mijn mond dicht bij het element houd. Gisteren met de hele band liep het uit de hand met het gegil. Hoeft misschien niet mijn gitaar geweesd te zijn. Thnx alvast.

aaronstonebeat
4 november 2011, 12:14
Wanneer je door het element van je gitaar zingt,in dit geval een humbucher van mijn Gibson les Paul Custom. En je kunt je zelf zacht door de luidspreker van je versterker horen. Betekend dit dan dat de elementen microfonisch zijn??

Dat betekent het inderdaad; letterlijk.

Hotpepper01
4 november 2011, 12:16
Wat zou het anders moeten zijn?

Maar als het (je) stoort, dan wil ik je wel van die LP Custom verhelpen voor weinig...

bass blom
4 november 2011, 12:18
rooker, check je PM

Rooker
4 november 2011, 12:21
Haha nee ik heb hem net 3 dagen. Ik doe hem nooit meer weg.

Wil alleen weten of dit kwaat kan?

Is er nog iets tegen te doen?

aaronstonebeat
4 november 2011, 12:23
"To waxpot"

frekie
4 november 2011, 12:27
Vroeger wel eens in de studio gehad, de snaredrum die doorkwam in het element van de bas. Is tot op zekere hoogte onvermijdelijk al help waxpotten wel natuurlijk.