PDA

View Full Version : Verelec stopt



Einzeln
3 november 2011, 10:11
Ik mailde net voor een reparatie. En op de website staat dat hij zijn winkel gaat sluiten. Dat was me ontgaan. UIt zijn mail reactie begrijp ik dat hij zijn reparatie activiteiten al heeft beindigd. :(
Jammer!

tommus42
3 november 2011, 10:25
Jee, ik miste N.V. te H. al enige tijd op het forum:(.

Thiez
3 november 2011, 11:40
Dat is inderdaad erg jammer! ben benieuwd of hij zo afwezig blijft hier op het forum. Hij hielp altijd erg goed met versterkerproblemen.

Agent_Smith
3 november 2011, 12:10
Zeer spijtig! Hopeijk blijft hij idd wel op het forum actief.

cluseau
3 november 2011, 13:34
Hopeijk blijft hij idd wel op het forum actief.

Zelfs dat niet heb ik begrepen, Nico heeft een andere liefde gevonden.


Ik zal de strijd missen :( maar wens hem veel succes met de nieuwe aktiviteiten.
Met dank aan de waardevolle bijdragen uit het verleden....Nico, het ga je goed.


Frans

Hendriks
3 november 2011, 14:08
Ja erg jammer , goede service en altijd : raad en daad.

jacky
3 november 2011, 16:29
Ik snapte de stilte op gitaarnet omtrend het stoppen al niet

Tja drama ....specifieke leuke spulletjes snelle service en waar vind je verder zon web winkeltje met zulke support.
Troep verkopen kan een ieder maar inhoudelijke kennis ....jammer jammer jammer.

Midwolda
3 november 2011, 17:36
Dankjewel Nico. :ok:
Hoop toch af en toe nog eens wat van je te lezen en te leren.

Nosbig43
3 november 2011, 18:02
Inderdaad, heel jammer maar niks aan te doen..
Mijn favoriete leverancier van onderdeeltjes!
Nico veel succes met wat je ook gaat doen!:rockon:

Gr. Rob.

Dirk_Hendrik
24 december 2011, 17:44
bump.
Dat je stopt met je versterkerwebshop kan. Da's een keuze.

Maar deze changeover:
www.verelec.nl (http://www.verelec.nl) (met SIDN check, ja, het is Nico)... ouch!

tommus42
24 december 2011, 17:47
:D, is dat Nico? Had ik me ernstig anders voorgesteld.

cluseau
24 december 2011, 18:01
Maar deze changeover:

Tja, ik had em tijdje terug al gezien, als een blad van een boom in windkracht 11. Snap het nog steeds niet :???:

cluseau
24 december 2011, 18:02
:D, is dat Nico? Had ik me ernstig anders voorgesteld.

Je zou mij eens moeten zien :seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::sssh:

Thiez
24 december 2011, 18:56
Haha dat is nico ja, heb hem gezien bij de Giablo Challenger demonstratie. Een zeer goede vent. De overstap is misschien wat groot maar vermoed dat daar meer in te verdienen is dan een versterker webshop.

speedmusic
24 december 2011, 19:53
En waarschijnlijk minder gezeur over investeringen van een 10tje, die dan toch maar bij een andere webshop worden gehaald vanwege een kwartje goedkoper.

Wop6670
25 december 2011, 13:41
Ik sluit me bij het bovenstaande aan. Ik heb mijn princeton compleet bij hem gekocht en ik moet zeggen. De details die Nico in zijn verkoop had waren bijzonder te noemen.
Ik heb met een andere princeton gespeeld, een originele bij een bevriende collega die in een bandje speelt. Ik heb hem mijn buizen zetting geadviseerd. Hij heeft mij onlangs geemaild dat zijn geluid vele malen beter geworden was. Ik ben uitgenodigd om een keertje mijn ampje te laten horen.

Ook heb ik een chassis wat niet zomaar inelkaar gevouwen is. Nee gewoon precies hetzelfde als dat Fender hem bouwde in de sixties. Gewoon geleverd met een 110V stopcontact. Even capje old stock, is niet zo groot maar wel origineel.

In bedrijf stellen, scoop gekocht? Neem mee als je klaar bent stellen we hem samen in bedrijf.

Dit gaan we missen mensen. Ik was nog niet zo lang klant maar ik ga hem missen. :(
Vond hem wel een beetje rebel. Alles net even anders doen dan de rest.
Kwaliteit willen leveren tegen wil en dank en veel kennis bereid tot delen.

Nico bedankt! :ok::ok::ok::ok::ok:

Einzeln
26 december 2011, 11:16
Volgens mij was dat niet zozeer een carriere maar meer een hobbie. Ik herinner mij de 1e website waarop stond dat al zijn reparatieactiviteiten bedoeld waren om zijn eigen geknutsel te kunnen bekostigen. Daarna is het pas een soort bedrijfje geworden. Maar nog steeds voor zover ik begreep naast zijn "maatschappelijke carriere".

Edit: Gezien zijn CV is dit geen move maar het concentreren op zijn baan:
http://nl.linkedin.com/pub/nico-verduin/0/7b5/430

Thiez
26 december 2011, 11:45
Inderdaad, Nico had de reparatie en winkel naast zijn normale werk.

Tunes
28 december 2011, 09:53
Ach iedereen moet maar doen wat hij wil, maar interim/project management ?
die gasten worden er achter elkaar uit geflikkerd.

Als zijn management kwaliteiten overigens zo slecht zijn als zijn website bouw of smaak (heb het over de website) dan vees ik het ergste.
Niet om lullig te doen, maar dit is echt niet meer van deze tijd, dus Nico als je dit leest doe er wat mee.

Gearjunkie
28 december 2011, 09:59
Ach iedereen moet maar doen wat hij wil, maar interim/project management ?
die gasten worden er achter elkaar uit geflikkerd.

Dat is inherent aan op interim-basis werken.


Als zijn management kwaliteiten overigens zo slecht zijn als zijn website bouw of smaak (heb het over de website) dan vees ik het ergste.
Niet om lullig te doen, maar dit is echt niet meer van deze tijd, dus Nico als je dit leest doe er wat mee.
Ik denk niet dat Nico via zijn website zijn diensten verkoopt. Hij zal vanuit zijn netwerk werken.

Rutger
28 december 2011, 10:20
Ik begrijp uit zijn website dat hij dit werk al 20 jaar doet, dus het is zeker geen carriereswitch. En als het stoppen met zijn webshop betekent dat zijn echte baan hem veel tijd kost, betekent dat alleen maar dat het hem goed af gaat. :)

Alleen jammer voor ons ja, dat wel

matto
1 januari 2012, 21:23
Als je op Linked in leest waar ie allemaal mee bezig is/was dan snap je niet dat ie ook nog tijd voor ons hier had.:crazyhappy:
Nico, we zullen je shop en expertise gaan missen.

PD1984
2 januari 2012, 10:41
waar moeten we nou eigenlijk heen voor de mooie componentjes, onderdelen en dergelijke?

Dank voor alles Nico.

Thiez
2 januari 2012, 11:13
waar moeten we nou eigenlijk heen voor de mooie componentjes, onderdelen en dergelijke?

Dank voor alles Nico.

Ik schuif naar tonefactory en tubeampdoctor denk ik. maar die leveren niet de service die nico erbij leverde helaas.

PD1984
2 januari 2012, 11:36
ok...

het is niet anders!

toneblo
2 januari 2012, 18:09
Nico, respect voor je, geniet van de toekomst man!
jammer..maar dat weet je van me!

The Running Man
2 januari 2012, 20:42
Het is vreselijk jammer maar wel begrijpelijk.
Nico, ik wens je het allerbeste en ik zie je vast nog wel eens..:rockon:

MaBerY
4 januari 2012, 22:46
Ik heb bij Nico al mijn 5E5-A project spullen aangeschaft, hij heeft zelfs wel eens spullen persoonlijk bezorgd en ben ook al eens een paar keer bij hem thuis geweest om spullen op te halen.

Ik begrijp zijn overwegingen, maar voor de zelfbouw hobby is het een verlies.

Nico het ga je goed met je nieuwe klussen en bedankt voor de support en de services.

gobius
5 januari 2012, 10:03
Ik bestel al mijn spullen vwb buizen e.d. bij tonefactory. Service is daar ook echt top.

Thiez
5 januari 2012, 18:04
Ik bestel al mijn spullen vwb buizen e.d. bij tonefactory. Service is daar ook echt top.

Zeker waar, ik heb ook echt geen klagen over de service bij tonefactory. Heb ook welleens een verkeerde levering gehad en dit was snel en goed opgelost. Maar nico was op technisch gebied heeeeel goed onderbouwend in zijn adviezen.