PDA

View Full Version : Brian May Red Special



kenx
2 november 2011, 21:08
Hallo iedereen,

Iemand enig idee waar ik nog een BM red special kan vinden (in europa)?

Mvg,

Kenny

Dribbel_
2 november 2011, 21:10
Vraag braddie :')

BobvanKempen
2 november 2011, 21:11
Hallo iedereen,

Iemand enig idee waar ik nog een BM red special kan vinden (in europa)?

Mvg,

Kenny

Markplaats staan ze bij bosjes en Eiland muziek verkoopt ze nieuw.

kenx
2 november 2011, 22:08
Markplaats staan ze bij bosjes en Eiland muziek verkoopt ze nieuw.

Hallo Bob,


Bedankt voor de tip! Op marktplaats zie ik er 2 (in de juiste kleur en een normale prijs), die winkel ga ik zeker checken!

Groetjes,

Kenny

nickofzo
2 november 2011, 22:16
voor de service en betrouwbaarheid moet je daar niet zijn. voor de red special wel :hide:

De V
2 november 2011, 23:57
In IJsselstein schijnen ze er ook één te hebben.
Klik (http://www.musicweboutlet.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=22_31&products_id=1191)
Hij staat wel op de site, maar ik heb hem nog nooit in de winkel zien hangen.
Dat kan aan ruimtegebrek liggen, het is er akelig klein.

yavin
3 november 2011, 07:22
Je zou 'm eventueel ook nog in Engeland kunnen bestellen bij Andrew Morgan, via deze site: http://www.astrings.co.uk/

Naast de Red Special heeft hij ook de collectie treble boosters op voorraad, en als je het Brian May geluid wil hebben, dan zal je er zeker eentje nodig hebben...

Nadeel is dat je niet even snel in de showroom kan testen...

Mitch
3 november 2011, 17:58
Die treble booster ga je alleen nodig hebben als je met een Vox met blue Alnico's speelt én de (pre) amp een aardig eind open trekt hoor. In andere gevallen is het absoluut niet nodig en ik zie kenx ook niet vragen hoe hij per se zo dicht mogelijk bij het May geluid wil komen? Misschien vindt hij die gitaar gewoon cool (wat ook zo is natuurlijk :D)

kenx
3 november 2011, 22:16
Hey Mitch,

Helemaal waar, ik heb niet de bedoeling om de sound van BM te kopiëren ofzo, ik vind het inderdaad gewoon een coole gitaar, en redelijk veelzijdig. Niettegenstaande ben ik ook een Queen fan, maar dat is niet de voornaamste reden.

yavin
3 november 2011, 23:26
Ik schreef ook al "als"... ;)