PDA

View Full Version : toto - africa bass



proguitar89
2 november 2011, 18:36
hallo,

ik ben op dit moment een cover aan het maken van het nummer toto - africa.
maar ik heb nog geen bass gitaar (ga ik nu voor sparen)
en omdat ik wel bass in het nummer wil.
vraag ik of 1 van jullie het even wil spelen op je bass gitaar en wil opnemen en dan de opname naar mij toestuurt.

dan zou ik jullie voor eeuwig dankbaar zijn.

mvg
proguitar89 (micha)

arcane
2 november 2011, 18:40
Ik kan ook even snel uit een guitarpro track de bas eruit halen en er een mp3 van maken voor je als je wilt.

proguitar89
2 november 2011, 19:01
Ik kan ook even snel uit een guitarpro track de bas eruit halen en er een mp3 van maken voor je als je wilt.

ja dat mag ook als ik maar die bass heb.

arcane
2 november 2011, 19:19
Ik heb je een mail gestuurd met de basstrack als bijlage.
Ik hoop dat het voldoet. Succes in ieder geval!

proguitar89
2 november 2011, 19:59
Ik heb je een mail gestuurd met de basstrack als bijlage.
Ik hoop dat het voldoet. Succes in ieder geval!

oke bedankt ik ga hem nu downloaden maar het gaat lang duren tot wel 20 minuten ik heb namelijk een slechte verbinding.

vac
4 november 2011, 09:50
of anders zoiets (https://www.google.com/search?q=totyo+africa+bass&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a#q=toto+africa+bass&hl=en&safe=off&client=firefox-a&hs=u9a&rls=org.mozilla:en-US:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=vid&ei=GqezTo3tA46M-wbAg8yFBg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=4&ved=0CAoQ_AUoAw&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7cb275c2a5ee1d4c&biw=1680&bih=873)?

spriggan
6 november 2011, 02:05
ok, mensen hebben moeite gedaan, laat eens horen wat het voorlopige resultaat is Micha.

proguitar89
6 november 2011, 05:49
ok, mensen hebben moeite gedaan, laat eens horen wat het voorlopige resultaat is Micha.

nou ik ben even bezig geweest.

ik was alleen bezig met het instrumentale gebeuren dus nog niet met de zang. ik zie wel of het nog wat word de bass moet ik even wat lager zetten de drum beter en de piano op de juiste plaats. ik heb op school ook nog drie instrumenten opgenomen voor de intro dus ik zie wel.


http://soundcloud.com/michakarssies/toto-project2