PDA

View Full Version : WAAROM, waarom net nu???



LordRiffenstein
30 mei 2003, 12:54
Net als je echt geen rooie duit meer hebt, komt er allerlei leuk spul op de 2de hands markt.

Lexicon MPX-G2 met R1
G-Force
Soldano X99
L6 Echo Pro

Aaaaaaaaaaaaah, mocht iemand interesse hebben, mail me ff dan stuur ik je een link. CRAPOLA :cry:

kokeleko
30 mei 2003, 13:24
He Riffie , verkoop je je Engl en je Diezel toch :-D

LordRiffenstein
30 mei 2003, 13:34
He Riffie , verkoop je je Engl en je Diezel toch :-D

Hoeveel geef je er voor??? :o :razz:

kokeleko
30 mei 2003, 13:47
Ik heb al een G2+R1, ik bedoel het als een oplossing voor jou :-( , zet je het te koop op een van de bekende plekken op het net.
Wil je aan het rack dan?

LordRiffenstein
30 mei 2003, 14:07
Ik heb al een G2+R1, ik bedoel het als een oplossing voor jou :-( , zet je het te koop op een van de bekende plekken op het net. Wil je aan het rack dan?

Nee, een effecten-rack ja dat wel maar geen pre- en power-amp. Ik heb nu een GX-700 en de G-Major voor effecten en dat is eigenlijk wel voldoende maar ja, wet/dry/wet en van die dingen zie ik ook zitten dus de kans is heel groot dat die rack nog verandert. Ik heb lang getwijfeld om niet de G-Major maar een M-One en een Echo Pro te kopen maar heb uiteindelijk de GM gekocht omdat meerdere toestellen in serie hangen eigenlijk niet zo goed is. De GX hangt nu tussen gitaar en versterker voor oa wah en compressor en de G-Major in de FX-loop van de versterker, klinkt lekker zo maar kan uiteraard altijd weer beter :-?

Rectifier
30 mei 2003, 16:12
Ik zou die GX eruit gooien een een losse wah kopen en een losse compressor en die dan via een GRX4 van Axess switchen. :razz:

Je bent purist met een VH4 en Savage maar op zulke dingen bezuinig je, kom op....... :lol:

LordRiffenstein
30 mei 2003, 16:14
Ik zou die GX eruit gooien een een losse wah kopen en een losse compressor en die dan via een GRX4 van Axess switchen. :razz:

Je bent purist met een VH4 en Savage maar op zulke dingen bezuinig je, kom op....... :lol:

Kan jij mijn gedachten lezen?? Dat is precies wat ik denk te doen. Goeie wah en een GRX4 en dan mijn Nobels OD, een vibe en een compressor in de rack en hupsakee. Kan daarna nog lekker een Mod Pro bij doen :-D Heb al met Mario gemaild en zo. Binnen een dikke maand is het dan nog mijn verjaardag dus....... :razz:

Rectifier
30 mei 2003, 16:23
Okee dus je gaat ook al op weg naar een hugerack......

Wat ik niet snap is die hype om een vibe....hahaha.
Ik gebruik zo'n ding nooooooit. Ben ik dan de enige ofzo?

T'is natuurlijk wel zo dat je niet afhankelijk moet gaan worden van je FX.
Hoe minder FX hoe meer tone.... :wink:

LordRiffenstein
30 mei 2003, 16:29
Okee dus je gaat ook al op weg naar een hugerack......

Wat ik niet snap is die hype om een vibe....hahaha.
Ik gebruik zo'n ding nooooooit. Ben ik dan de enige ofzo?

T'is natuurlijk wel zo dat je niet afhankelijk moet gaan worden van je FX.
Hoe minder FX hoe meer tone.... :wink:

Moet je eens naar Landau en Robin Trower luisteren, lekkere vibe klanken. Wel die vibe is ene idee, ik heb nog enkele andere pedaaltjes die ik wil zoals een Soulbender of een FatBoost, misschien een Octafuzz. als ik een Mod Pro koop heb ik geen vibe meer nodig want die zit daar ook al in :-D

morris
30 mei 2003, 17:23
Hey Yoeri,

drop me eens een hyperlink, ik heb wel interesse in die X99 ;-)

LordRiffenstein
30 mei 2003, 17:28
Hey Yoeri,

drop me eens een hyperlink, ik heb wel interesse in die X99 ;-)

Check your Zotmail :P