PDA

View Full Version : Hipshot Trilogy



vinni
11 januari 2002, 00:54
Hee heren snarenwonders!

Vraag.....
Heeft er wel eens iemand de Hipshot Trilogy tuningsystemen uitgeprobeerd?...ervaringen?....met welke systeem op welke gitaar?.....andere mechanieken nodig?....waar te koop?

P.s. wil het installeren op een fender Telecaster....

Alvast bedankt voor de gewaardeerde reacties,
Vinni

Ditmar
11 januari 2002, 00:58
Ik weet niet wat het zijn, maar ik denk dat ze wel te koop zijn bij Musik-Produktiv (www.musik-produktiv.de) of Huub Boel (www.huubboel.nl) en anders wel bij Vox Humana (www.voxhumana.nl)

Bruvtilov
11 januari 2002, 09:46
Hallo Vinni,

Ik heb er toevallig een te koop. Hij is gloednieuw en nooit gebruikt. Mail me op chiefs@gmx.net.

Groeten,

Bruvtilov

vinni
11 januari 2002, 14:08
Hoi Bruvtilov,
Hoop dat je mijn bericht ontvangen hebt....ik kreeg namelijk een aantal foutmeldingen die ik niet kon plaatsen.

Laat me het even weten via dit forum of ia de meel.

Groet,
Vinni

Bruvtilov
12 januari 2002, 01:17
hallo Vinni,

Mijn excuses voor foute adres, probeer spokane.chiefs@12move.nl

Groeten,

Bruvtilov

Bruvtilov
12 januari 2002, 01:31
Hallo Vinni,

Helaas zie ik bij nader onderzoek van de Trilogy dat hij alleen voor een strat geschikt is. Sorry! Hoe het precies werkt kun je het beste bekijken op de site van de fabrikant:http://www.hipshotproducts.com/trilogy.htm. Er zijn geen nieuwe stemmechanieken voor nodig. Ik ken de hipshot-producten als zeer stemmingsvast en betrouwbaar (heb zelf op mīn tele een b-bender van hipshot). Waarom ik īm wegdoe? Ik heb īm indertijd in een opwelling gekocht met de gedachte om er ooit een passende gitaar bij te kopen maar andere apparatuur kreeg voorrang. De Trilogy verkoop ik voor 375 gulden/170 euro en ik woon in Leiden. Als je hem toch kunt gebruiken hoor ik het wel.

Groeten,

Bruvtilov

vinni
13 januari 2002, 01:16
Neueu....
Heb geen Strat.....wel wat andere gitaren maar zeker geen strat.

Bedankt voor het aanbod maar ik ga er dus niet op in. Ook bedankt voor de info maar de hipshot website had ik al gevonden. Vandaar al mijn vragen over die trilogy.....had er nog nooit van gehoort en het lijkt me wel wat....

Groet,
Vinni