PDA

View Full Version : Clip For Blood And Vengeance - L.T.C.B.U.



el loco
1 november 2011, 21:21
Ok, onze clip is klaar. Erg vet geworden vind ik, zeker gezien de DIY low-budget opzet, check it out!

http://www.youtube.com/watch?v=GXgpZh9uV4w

bass blom
1 november 2011, 22:08
wat een takkeherrie :D
half gekeken.
maar leuk gedaan.
aardig gesneden ook, al zie ik, maarja, tis me vak, dat het beter kan.

Liquid_Metal
1 november 2011, 22:53
Ik had 'm al gezien ja. kVind de muziek best lekker, maar de vocals zijn echt niet mijn ding. Misschien niet mijn genre, maar ik vind het niets.

Doe overigens de groeten aan Guyon :P.

Han S
1 november 2011, 22:53
Ik vind het wel heel gezonde herrie, niks mis mee, al zingt de zanger wel een beetje naast de toon. :D

Maar goed gedaan hoor, niet mijn muziek, maar het is me vak hé. :D

Duhsjaak
2 november 2011, 00:13
Hi
Han S zegt, meen ik, een gezonde portie herrie (eens), al zingt de zanger wel een beetje naast de toon (oneens: de zangert is een shouter, in de meest moderne traditie als het fenomeen James Brown) die zingt dus niet, die shout.

Lijkt mij duidelijk dat toonhoogte of het gebrek daaraan geen enkele rol speelt. Het gaat om blinde energie.

En het gaat om woede.

Allemaal heel goed gedaan.
Paar kritische puntjes:

Gitaren alleemaal in de EMG mode, dus aktief (vermoed ik) en zo tering distorted dat het karakter van de gitaar volledig ondergeschikt is geraakt.

En wat voor een prachtbas speelt de (pracht) bassist? Heel goed gedaan vriend. Bakken bas en bakken karakter in dat geluid. Prachtig!

Vriendelijke groet, Gus

el loco
2 november 2011, 08:33
Thanx voor de complimenten iedereen!

@Duhsjaak
Ik kan me niet voorstellen dat mensen met minder vervorming spelen want dan tast je het karakter van de muziek aan ;) Bassist speelt op een - vrij betaalbare - Ibanez (zo`n zwarte :D ), fijn geluid idd!

@ bass blom
Het is een DIY ding, het kan beter uiteraard maar we zijn erg tevreden met onze filmer/editor/lichtman!

Duhsjaak
2 november 2011, 11:43
Thanx voor de complimenten iedereen!

@Duhsjaak
Ik kan me niet voorstellen dat mensen met minder vervorming spelen want dan tast je het karakter van de muziek aan ;) Bassist speelt op een - vrij betaalbare - Ibanez (zo`n zwarte :D ), fijn geluid idd!

.........




Hi
Ja, eerste opmerking ben ik het mee eens. Je bereikt een punt waarop karakter en eigenschappen van gitaar en gitarist helemaal niet meer hoorbaar zijn en alles wordt verzopen in de combi pick ups en vervorming.

Ik weet dat het zo hoort. Ik weet ook dat ik dat soms jammer vind, omdat ik genoeg leuks langs hoor komen (zoals in dit geval) dat ik persoonlijk ook graag op een andere manier hoorbaar had willen laten zijn. Pffffff! Lastige zin, maar ik denk dat je het snapt.

De Iba bas. Tja, zover was ik wel. Maar zou je toch eens willen informeren welke dat is? Ik heb geprobeerd je filmpje te stoppen op de goede momenten om m goed in beeld te krijgen, maar geheel volgens de traditie is alles zo dynamisch gemonteerd dat het me niet is gelukt.

En ik ben gewoon nieuwsgierig.
Dank!
Vriendelijke groet, Gus

el loco
2 november 2011, 12:26
Wat betreft het gitaargeluid zijn we het oneens, ik vind niet dat het karakter van de gitarist ondersneeuwd. Het karakter van de gitaar vind ik minder interessant: het gitaargeluid rockt als een malle en daar gaat het mij om. Maargoed we mogen het oneens zijn natuurlijk. :) Ik zal even informeren welke bas het precies is, heb echt geen flauw idee, hou je van me tegoed!

jannest
2 november 2011, 14:57
best lekker
maar hier zit wel heel weinig eigens in
zowel de muziek als de clip
:makeup:

el loco
2 november 2011, 15:33
Tja, ach, onze invloeden kun je goed terug horen inderdaad en de clip is in de stijl die bij hardcore hoort. Niks mis mee toch? Volgens (een aantal) recensies van onze release combineren we oude (NYHC) en moderne stijlen hardcore, wat het interessant maakt. Origineel zal ik het niet noemen, maar daar zijn we ook zeker niet op uit...

marter544
2 november 2011, 16:29
Ja bruut, lijkt op Sick Of It All, gewoon goed dus.

Greasemouth
2 november 2011, 16:50
Zeker niet verkeerd, heb ergere bands gezien. Alleen mag de drummer iets ruiger achter de drums spelen...

Han S
2 november 2011, 18:37
Gus, ik had toch echt een :D geplaatst. :grouphug:

Duhsjaak
2 november 2011, 20:30
Gus, ik had toch echt een :D geplaatst. :grouphug:

Hi
Ja, helemaal gelijk. Gewoon overheen gekeken. Stom hè?

Maar ja, zo spreken we elkaar nog eens.

Fijne avond!
Vriendelijke groet, Gus

YannickH
3 november 2011, 19:57
niet slecht, alleen die zanger vind ik waardeloos:dontgeti: