PDA

View Full Version : Metallica / Lou Reed - Lulu



Pickel
1 november 2011, 20:58
De nieuwe van Metallica is uit!
Jahoe!!! :rockon:
Maar is het nou wel zo jahoe? Wat vinden jullie nou van de samenwerking van Metallica en Reed?

Ik heb hem nu 2x gehoord en ik kan zeggen: hij is uhhhhh.... apart!

Ik zie de plaat eigenlijk als 1 groot experiment, waarin je je als luisteraar moet inleven, als je dat lukt tenminste. Dan is de plaat..... apart!

Wat is jullie mening over deze plaat?

arcane
1 november 2011, 22:13
Tot nu toe kon ik elke plaat waarderen. Het oude werk kan ik het meest waarderen, maar ook st. Anger bijv. Vind ik nog wel te pruimen.

Maar lulu.... Nee,daar kan ik dus helemaal niets mee. The velvet underground vind ik nog wel oke, maar hier vind ik Reed echt klinken als een dronken predikant. Hij zingt gewoon niet eens zanglijnen, hij brabbelt er op los. Ik heb niet het idee dat dit een groeiplaat is.

Basvarken
1 november 2011, 23:15
Het is een soort handleiding hoe je je als band het snelst mogelijk kunt vervreemden van je fans.

HaroldA
1 november 2011, 23:58
Het slaat gewoon nergens op. "Kunst" of "vuilnis", wie zal het zeggen.

new deep
7 november 2011, 14:04
Niet echt een geslaagd experiment als je het mij vraagt. Ik vind de productie van de gitaren echter wel goed klinken.

apekop
8 november 2011, 12:48
De basdrum klinkt daarentegen ruk. Het Metallica drumgeluid is nooit echt mega vind ik maar die basdrum is nu wel heel iel. Klinkt als een natte handdoek, met name bij de View.

Philippe
8 november 2011, 14:56
Het is een soort handleiding hoe je je als band het snelst mogelijk kunt vervreemden van je fans.

Voordat dit weer een Metallica bash topic wordt:

Vanaf 6:40


http://www.youtube.com/watch?v=0-8FVl4tLik&feature=related