PDA

View Full Version : Waar vind ik een grote collectie Fender CS Strats?



MaBeCo
1 november 2011, 18:56
Heb afgelopen weekend het hele internet afgezocht naar een winkel met een ruime keuze Fender CS strats maar dat loopt niet over, overal hebben ze er wel een paar maar waar kan ik echt zo'n circa 5 goede naast elkaar proberen? Er zitten er een paar in mijn hoofd, budget rond 2500,- Euro. Ik denk aan de 50s Duo-Tone, de 60s Duo-tone, de EJ en misschien zelfs de David Gilmour en wat er nog meer voorhanden is. Heeft iemand van jullie een idee wie een grote sortering heeft. Zie wel veel zaken in Duitsland maar niet in Nederland. Voor zo'n bedrag wil ik wel alles gewoon naast elkaar proberen. Graag jullie advies, Martin

BobvanKempen
1 november 2011, 19:05
Heb afgelopen weekend het hele internet afgezocht naar een winkel met een ruime keuze Fender CS strats maar dat loopt niet over, overal hebben ze er wel een paar maar waar kan ik echt zo'n circa 5 goede naast elkaar proberen? Er zitten er een paar in mijn hoofd, budget rond 2500,- Euro. Ik denk aan de 50s Duo-Tone, de 60s Duo-tone, de EJ en misschien zelfs de David Gilmour en wat er nog meer voorhanden is. Heeft iemand van jullie een idee wie een grote sortering heeft. Zie wel veel zaken in Duitsland maar niet in Nederland. Voor zo'n bedrag wil ik wel alles gewoon naast elkaar proberen. Graag jullie advies, Martin

Rockpalace in Rotterdam heeft een hele zwik en Max Guitars in Den Haag en Nijmegen heeft er ook zeker 15 staan. Fellowship of the Acoustics heeft er afwisseld ook redelijk wat staan maar vaak de speciale en dus duurdere.

Edit: Voor 34 Fender CS modellen waarvan 19 strats KLIK (http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?categoryID=93)

stratestic
1 november 2011, 19:14
Rockpalace in Den Haag heeft er niet zo heel veel.

Max guitars in Den Haag zeker ook.
Keesdee in Amersfoort heeft ook altijd wel een grote collectie.

Eko
2 november 2011, 08:59
MaBeCo,
Het gestelde bedrag is voor CS niet echt hoog. Beetje goed instrument gaat al snel flink veel hoger in prijs komen.
Kees Dee zal , denk ik , het beste adres zijn.