PDA

View Full Version : Even voorstellen.



Ray_W
31 oktober 2011, 14:03
Stel je even netjes voor, zei men vroeger als je als nieuweling ergens binnen kwam.
Dat doe ik bij dezen;

Ik lees al enige tijd stilletjes mee op dit forum, uiteindelijk dan maar een account aangemaakt. Dan tel je echt me denk ik zo waar.
Ik ben geen gitaar virtuoos, verre van dat zelf, vind snaar instrumenten te gek, ga vanaf nu proberen naar behoefte bijna alles zelf te bouwen.
Grenzen opzoeken, vooral de technische uitdagingen en oplossingen absorberen, bedenken en bieden zijn voor mij belangrijk, dit forum bied mij deze elementen voorlopig zeker voldoende.

Ik ga nu als gitaarbouw baby beginnen met de verkenning van die grote gitaarbouw wereld, waar voor mij nog diverse gevaren loeren.
Ik merk dat er in de diverse forums genoeg expertise is om mij daar waar ik ergens twijfel over heb, de juiste weg te wijzen.
Ik vermoed het meest op het gitaar - bouwers deel (en voornamelijk het akoestische) te gaan posten, wil niet zeggen dat ik niet zo af en toe een uitstapje maak naar de buren.


Nou binnenkort meer van mij……


Ray_W

Harry
31 oktober 2011, 16:34
welkom, en succes met de bouwplannen!

ernieman
8 november 2011, 10:57
Hola!

Als je honderden kilometers aflegt voor een stukje hout te bemachtigen dan zul je met het bouwen ook wel doorzetten!

Welkom Raymond!
(ik hoop toch dat ik de goede voor heb ;) )

Duhsjaak
8 november 2011, 15:39
Hi
Vorig jaar waren (ik meen) 5 van de 10 'mooiste gitaren van 2010' zelfbouwers, dus wat datr betreft spreekt uit je aanmelding al een vrij hoog ambitieniveau.

Ik wens je veel plezier en alsnog een hartelijk welkom.

Vriendelijke groet, Gus

proguitar89
8 november 2011, 20:21
ook welkom namens mij. nog veel succes met de bouwplannen en heb een fijne tijd hier op gitaarnet.

mvg micha.

G.G.
8 november 2011, 21:16
Leuk, weer een bouwer erbij. Welkom.