PDA

View Full Version : Ringworm probleem?



onrust nv
28 oktober 2011, 16:33
Ik heb gisteren de ringworm getest in de pasieve gitaar stand(je kan hem ook in line/highgain zetten voor als je actieve humbuckers hebt), en wanneer je niet speelt hoor je oscillator piepen. Bij m'n moog is hij stil wanneer je niet speelt. Dit lijkt mij dus niet te horen, ik heb'm nog niet in de highgain stand getest, maar de moog is altijd stil. Wat denken jullie?

onrust nv
4 november 2011, 12:24
Nou gisteren de ringworm in keyboard stand getest, en de oscillator blijft duidelijk hoorbaar zelfs als je de blend bijna dicht heb, dus volgens mij issie gewoon kapot. Want zo kan je er in inde studio helemaal nix mee. Volgende week maar weer terug brengen en ruilen, want dit's k*t. Dit is gelijk ook de laatste keer dat ik via internet bij feedback bestel, want nu kan ik alsnog een treinkaart kopen.

onrust nv
24 juni 2012, 12:43
Ook het geruilde exemplaar had de onstopbare oscillatie, jammer want dat maakt dit effect onbruikbaar. Heb voor 10 euro meer een frequency analizer en een maxon CS-550 mee naar huis genomen. De ringworm is iig totaal zinloos.

titzenpitzer
24 juni 2012, 12:46
Wat een monoloog!

Ik was ooit, lang lang geleden, van plan de ringworm aan te schaffen vanwege de leuke bliepgeluidjes. Bleek dat die piep standaard was, iedereen had er last van. Wat je zegt klopt dus, het is een kutpedaal, OF je gebruikt hem in een bypasslooper ;)

onrust nv
24 juni 2012, 17:21
Het is gewoon een kut ding. Want zonder muziek moetie gewoon z'n bek houden, doetie dat niet dan is't prutzooi.