PDA

View Full Version : Nieuwe YouTube Video



Artoftone
27 oktober 2011, 20:14
Hallo Allemaal!

Ik heb mij net aangemeld bij het forum maar ik begreep van Merel van Hoek dat ik mijn filmpje verkeerd had geplaatst bij even voorstellen haha. :soinnocent:

Vandaar hier nog even opnieuw!

http://www.youtube.com/watch?v=Np3kwrpbtkM

Hopelijk vinden jullie het wat! Commentaar altijd welkom ook zeker ter verbetering :D

Groeten Max!

hugo123
27 oktober 2011, 21:42
zo. dat is goed!

pasqual
27 oktober 2011, 22:00
Commentaar ter verbetering? Nou nee, wel ter bewondering! Knappe compositie en erg goed gespeeld. Ook een mooi geluid en interessante gitaar heb je daar. Post gerust wat meer hier!!:ok:

TimoSomers
27 oktober 2011, 22:10
Heel gaaf man!

barno
27 oktober 2011, 22:10
zeer goed gespeeld, mooie fanned frets guitar, ben dadelijk die greenfield even gaan googlen.

alleen die te lange snaren inkorten, die krullen zijn geen zicht imo

met die skills en jeugd: you'll go far

Harald
27 oktober 2011, 23:33
Complimenten! Ben niet echt fan van het heavy wood gebeuren, Michael Hedges zelf uitgezonderd, maar dit is gewoon goed :ok:

-Martijn-
28 oktober 2011, 00:57
Klinkt erg goed, mooie gitaar ook!

Jedeel
28 oktober 2011, 01:14
Heerlijke muziek!!!
Ook je andere filmpjes op joetjoep!

Pickel
28 oktober 2011, 01:31
holy! lekkuhr!
Heb me meteen maar ff geabonneerd op je op youtube. Je hebt er een fan bij!

Don Capo
28 oktober 2011, 08:19
Ik sluit me compleet aan bij alle vorige posters. Knap werk!

MichaelSS
28 oktober 2011, 10:59
De TimoSomers op de ak. gitaar.

Ik voel me zo slecht :makeup:

Duhsjaak
28 oktober 2011, 16:39
Hi
Sodeballen! Laten we eerlijk zijn. Twee van die giga talenten in die leeftijfdsgroep tegelijk is dus gewoon niet mogelijk.

En omdat ik al enige tijd fan ben van Merels muziek zul je me ervan moeten overtuigen dat je niet stiekum een Hidden Track (errug hidden dan dit keer ) hebt gejat en dat met een pokerface hebt ge-play backed.

En los gelijk even het hartverscheurende probleem op: Hoe kan ik fan worden van jouw liedjes zonder ontrouw (qua fan alleen hoor) aan Merel?

Het lijkt wel als of ik alleen van Merels muziek wil praten en dat dit helemaal niet over jou gaat, maar je weet wel beter hè?

In de categorie tot 65 jaar zijn Merel en jij een klasse aparte klasse.
Hoe het kan dat wtee mensen zoveel gelijkenissen vertonen (en dan heb ik het niet over opname techniek hè? Die 'belletjes' in het hoog zijn deels daar ook aan toe te schrijven, maar wat er niet is kun je niet opnemen ook) blijft voor mij een raadsel.

De eerste van de Rolling Stones importeerde ik uit de UK omdat Decca het allemaal niet spannend vond; datzelfde gevoel heb ik hier ook. Ik vind het super!!!!!

Ik heb de toekomst onder mijn linker muisknop en voel mij rijk!

Als ik starks naar de chiropractor (of hoe je dat ook schrijft) moet is dat jouw schuld en de schuld van niemand anders: Reikhalzend kijk ik uit naar je volgende post. Daar moet ik wel gezondheidsschade van oplopen.

Vriendelijke groet, Gus

Riky
28 oktober 2011, 16:57
Ontzettend goed! Ik ben fan. Geweldig!