PDA

View Full Version : Blues on the River - Rotterdam



sash
29 mei 2003, 21:37
Nog enkele kaarten beschikbaar voor dit varende bluesfestival.

Met:
-Dicky Greenwood Band
-Mike & the Mellotones
-Cochon Bleu
-Sunset Travellers

13 Juni 2003

Vertrek vanaf de Holland Amerika Kade/Wilhelminapier te Rotterdam.

Vertrek 20:00 uur - terugkomst 01:00

Kaartverkoop en informatie: www.bluesontheriver.com
Tel: 010-4828581
Mob: 06-28395527

De kaarten kosten 20 Euro en zijn onder andere te bestellen via volgend e-mail adres:

blues@bluesontheriver.com

Kaarten ook verkrijgbaar bij:
Boone Verf en Wand
Noordmolenstraat 68
Rotterdam

andy
29 mei 2003, 22:39
Grappig, de bassist van Cochon Blue is een kennis van mij. Is geen blues wel Cajun trouwens.

sash
31 mei 2003, 18:47
Is geen blues wel Cajun trouwens.

Ja ik ken het, maar tegenwoordig is blues een erg ruim begrip. Kijk maar uit over een tijdje maken jullie ook blues :D

andy
31 mei 2003, 19:30
Ja ik ken het, maar tegenwoordig is blues een erg ruim begrip. Kijk maar uit over een tijdje maken jullie ook blues :D[/quote]

Nou aan het eind van een repetitie, als we onze eigen herrie zat zijn, spelen we weleens een blues en gil ik al mijn "Weltschmertz"eruit. :razz:

Die jongens van Cochon Bleu hebben trouwens wel een aardige verklaring dat ze zoveel op bluesfestivals spelen. Er gaan veel mensen heen met hun partner, die blues wel aardig vinden, maar ff wat andere muziek een leuke afwisseling vinden en zich dus ook vermaken.
De gitarist van Cochon Blue maakte idt behoorlijk heftige muziek. Nu niet meer, want ik heb zijn JCM 800 voor een fraai prijsje overgenomen.
:amp:

philbee
31 mei 2003, 23:51
aha vandaar dat je vorige week niet bij de blues cruise was...

sash
1 juni 2003, 17:00
aha vandaar dat je vorige week niet bij de blues cruise was...

Nee is niet daardoor. Het was jammergenoeg uitverkocht. Later hoorde ik van Nico Bravenboer van Radio Ridderkerk dat ie nog 2 vrijkaarten had... jammer.

philbee
1 juni 2003, 17:17
zonde je hebt wat gemist, trouwens Marcel Scherpenzeel is helemaal de Paladins tour op, wist je dat? wel goed hoor.

sash
16 juni 2003, 00:13
Joh wist ik niet. Cool! Ben groot fan van the Paladins.

Blues on the River was geweldig trouwens! Ben beide avonden geweest. Zaterdagavond was de boot echt een babe paradise ;)