PDA

View Full Version : [Electrisch] Beginnen?



micha
29 mei 2003, 20:59
Beste,

Eindelijk wil ik beginnen met gitaarles. Heb er eindelijk tijd voor. Maar ik wil graag weten of je eerst verstandig doet om akoestisch te beginnen of dat je ook electrisch kunt beginnen?

Alvast bedankt,

Micha

SomeDude
29 mei 2003, 21:07
Die vraag stellen ze hier wel eens vaker, de meningen zijn er over verdeeld. Ik persoonlijk koos destijds voor de elektrische omdat ik graag eletrische gitaar wilde spelen; ik vind het ook makkelijker vanwege de dunnere hals. Maar zo heeft diegene die zegt akoustische zo ook zijn/haar redenen. Volg je hart denk ik en als je voornamelijk metal wil spelen lijkt de keus duidelijk want je leert toch het snelst als je muziek speelt waar je van houdt...

micha
29 mei 2003, 21:10
Maar wat raad jij aan? Ik ben een absolute beginner maar een ongelovelijke doorzetter. En electrisch gitaar is veel aantrekkelijker dan akoestisch!

Alvast bedankt,

Micha

wietse
29 mei 2003, 21:10
effe de zoekfunctie gebruiken zijn de afgelopen maand al 2 topics over geweest volgens mij.
electrisch speelt lichter dan akoustisch dus vind ik ook gemakkelijker zeker als beginner.

micha
29 mei 2003, 21:12
effe de zoekfunctie gebruiken zijn de afgelopen maand al 2 topics over geweest volgens mij.
electrisch speelt lichter dan akoustisch dus vind ik ook gemakkelijker zeker als beginner.

Kan je mij even de zoektekst geven die jij zou gebruiken in de zoek!

Bedankt!

Ic3gl0vE
29 mei 2003, 21:21
als jij graag elektrisch wilt spelen, moet je dat doen!
Zelf heb ik 2 maanden een spaanse gitaar geleend om te kijken of ik het echt leuk vond. Daarna kreeg ik van m'n ouders een strat-startpakketje en ben ik dus elektrisch gitaar gaan spelen. Gaat allemaal goed hoor :)
Je moet gewoon gaan doen wat je leuk vindt. Uiteindelijk wil je waarschijnlijk toch zowel een elektrische als een akoestische gitaar hebben :zz:

wietse
29 mei 2003, 21:26