PDA

View Full Version : House Of The Rising Sun



sietze
24 oktober 2011, 22:26
Dag allemaal,

ik wilde even onze versie van The House Of the Rising Sun laten zien.
Flop of top?? :)

http://www.youtube.com/watch?v=htMTvV_c_Es

Dank voor het luisteren!

Groet, Sietze Bouma

(Oh ja, voor info over de gitaar; check even de gitaar van :))

bass blom
24 oktober 2011, 22:31
geen flop.

deze volgens mij beter..

http://www.youtube.com/watch?v=We5V3qVk-Ic

MichaelSS
25 oktober 2011, 16:53
Top! Vind alleen 2e versie beter.

Leuk vrouwtke

-geert-
25 oktober 2011, 17:38
cool hoor !! swingt lekker :D

Ernest01
25 oktober 2011, 19:31
Mooie swing-versie van dat oude nummer.
Leuk opgepoetst.
2e is inderdaad beter, goed gedaan.

MichielWolthaus
25 oktober 2011, 19:53
Serieus, klinkt echt goed!

lefthandstrat
26 oktober 2011, 00:46
Wat kan jij mooi spelen Sietze en wat een fantastische stem heeft jullie zangeres. Ook jullie percussionist heeft een prima timing en groove. Echt heel goed. Jullie filmpje "don't think twice" bekijk en beluister ik regelmatig en elke keer weer raakt het me. Ik hoop nog veel meer filmpjes van jullie te mogen zien. Complimenten dus :ok:

Duhsjaak
26 oktober 2011, 07:21
Hi
Ik krijg gewoon de typhus van zoveel on-NL perfectie.
Dit is gewoon van Peter, Paul and Mary kwaliteit en niks minder.

Eigenlijk ben ik lid geworden van deze community om eens lekker acts en goed bedoelende jonge gasten af te zeiken. En jullie zijn mijn worst nightmare!

Noem mij nou eens iets dat niet klopt en zodanig niet klopt dat ik daar leeker en onbeschaamd tegen tekeer zou kunnen gaan?

Wordt brutaler, ga de boer op met die muziek, neem een kick ass impressario, stalk Chiel Beelen en dat soort figuren en pak het moment, dat dit soort muziek door heeeeeeeeeel veel mensen wordt gewaardeerd en al jaren pijnlijk afwezig is op festivals etc. Sta je op festivals, dan hoef je nog maar 10 optredens te plannen en je agenda zit vol, maar dat is een andere zaak.

Aan het werk! En niet met de muziek, maar met de praktische kanten om het snel een veel voor het voetlicht te brengen.

Vriendelijke groet, Gus

Don Capo
26 oktober 2011, 09:00
Eensch, mooi geheel, klinkt af. Mooi gedaan. Sluit me compleet aan bij LHS.

Harald
26 oktober 2011, 10:57
Je hebt ook helemaal niet naar Tommy geluisterd hé ;) Leuk! En goede zang :)

Jaren geleden voordat Tommy hier bekend was speelde ik zo'n versie met een zangeres op een receptie, komt naderhand één van de managers die die versie van Tommy kende. Stond notabene toen alleen nog op een redelijk obscure plaat van hem ook.

Was trouwens wel benieuwd wat je van mijn arrangement van I Wish vond? Ik kan me herinneren dat je de sacksioni versie speelde.

Rizz
26 oktober 2011, 11:40
Ik sluit me helemaal aan bij de voorgaande posts, klinkt heul leuk! Had net m'n laptop in m'n stereo geplugd.. Had me even omgedraaid en kreeg echt kippevel! Geweldig spel en wat kan zij een strot opentrekken zeg! Even wat smileys ter verduidelijking..

:soinnocent::listen::dance::airguitar::eek::cheeru p::cheerup:::blast:

Riky
26 oktober 2011, 16:53
wederom super! Je gaat ook nog steeds beter spelen en dat terwijl je al zo was;)

Gaaf!

Thewisbone
26 oktober 2011, 16:56
Ik wil even zeggen, dat ik vannemiddag samen met een maatje op school dit liedje heel vaak heb beluisterd.

Jullie zangeres wat een geluid! En nog handsome ook! (:

Echt top! Misschien kunnen jullie iets van the beatles of neil young spelen?

Groeten Thewishbone.