PDA

View Full Version : Spam en de behoefte om te spammen?



lindstrom
24 oktober 2011, 11:02
Hoi iedereen,

Nu wij Dick als aanwinst hebben en duidelijk merken dat hij graag zijn amp verkoopt en hierom wat spam acties heeft gepleegd, of dit bewust zijn intentie is geweest laten we even buiten beschouwing, kwam ik op een idee.

Ik kan het wel begrijpen dat wanneer je iets wil verkopen dat je dit graag meld.

En hierom is mijn vraag of het naast gitaarmarkt niet prettig is om een subdraadje te hebben waar mensen hun handelswaar kunnen spammen?.

Gewoon een gesloten draadje voor gebruikers only "het grote Spam je kapot topic"

En dan als richtlijn dat je alleen mag spammen wanneer het item op gitaarmarkt staat.
Maximaal één keer te plaatsen en niet zelf uppen.

Wat vinden jullie?

beruk
24 oktober 2011, 11:06
Nee, niet doen. 1 keer naar de markt verwijzen, blijf je bezig: ban. Basta.

The Bertman
24 oktober 2011, 12:32
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor het spam- en verkoop vraagstuk. Ook dit idee wordt meegenomen.

Dickiedik
26 oktober 2011, 13:24
Het klinkt als een open deur, maar lijkt mij een goed idee. Zoals ik al eerder heb aangegeven was 't voor mij het duwtje om van lurker naar lid te worden.

Bij andere fora (bijvoorbeeld een auto-fora) werkt een marktplaats-topic erg goed, juist in samengang met de andere topics. Dit voorkomt ook de vervuiling door veel gebruik van de sig's.

lindstrom
26 oktober 2011, 14:42
Het klinkt als een open deur, maar lijkt mij een goed idee. Zoals ik al eerder heb aangegeven was 't voor mij het duwtje om van lurker naar lid te worden.

Bij andere fora (bijvoorbeeld een auto-fora) werkt een marktplaats-topic erg goed, juist in samengang met de andere topics. Dit voorkomt ook de vervuiling door veel gebruik van de sig's.

Klopt *kuch*

maargoed, ik kan begrijpen dat er weerstand is maar ook ik merk op andere fora dat het prima kan werken. zolang er maar streng gemodereerd wordt en dit laatste kan nog wel eens een punt worden,.. er gaat immers wel weer tijd in zitten om het correct te modereren. daar niet iedereen zich aan de regels wil en kan houden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Han S
26 oktober 2011, 17:50
Zo heb ik nog een auto te koop.

lindstrom
27 oktober 2011, 07:20
Zo heb ik nog een auto te koop.

:seriousf::seriousf:

Rock Bottom
27 oktober 2011, 12:39
Een clasifieds of te koop en gezocht afdeling zou in mijn ogen een hele verbetering voor het forum zijn.

FNaRK
27 oktober 2011, 13:47
Zo heb ik nog een auto te koop.

en zo heb ik nog een huis te koop, in combinatie met Han's auto heb je toch een mooie package die je normaal niet zou tegenkomen :stop:

bass blom
27 oktober 2011, 13:49
en dan nog een hele mooie les paul custom erbij :cheerup:

lindstrom
27 oktober 2011, 13:50
Zo heb ik nog een auto te koop.


en zo heb ik nog een huis te koop, in combinatie met Han's auto heb je toch een mooie package die je normaal niet zou tegenkomen :stop:

En dan nog 2 mooie buizentopjes in huis erbij dan ben je helemaal blij!

The Bertman
27 oktober 2011, 14:18
Ok, haha, wat een lol.

Mitch
27 oktober 2011, 15:19
We hebben dan wel weer het subforum Lessen, dat mag wél gewoon gebruikt worden voor reclame voor jezelf. Dat maakt het een beetje krom, maar goed... uitzondering, regel...