PDA

View Full Version : STEEL PANTHER! balls out!



Orpheo
22 oktober 2011, 16:03
ja ja, ik heb 'm al! wie nog meer?! hij is zo gruwelijk vet. mijn favorieten zijn nu al supersonic sex machine, just like tiger woods en it won't suck itself.

Arvoitus
23 oktober 2011, 18:30
Ben hem nu aan het luisteren. Geweldige lyrics weer!

"But tonight i'm playing Angry Birds ... like a million other stupid nerds"

Orpheo
23 oktober 2011, 19:22
Er zijn maar 3 liedjes die ik niet zo leuk vind, de rest is super,met just like tiger woods en it wont suck itself en cum inside als toppers.

En cybersonic sexmachine!

Thiez
24 oktober 2011, 12:16
Haha lekker album weer! Ik vind het jammer aan de ene kant jammer dat ze beetje parodie zijn, waarbij ik soms nog steeds in twijfel trek of ik het serieus moet nemen. Maar het zijn echt goede muzikanten!

Orpheo
24 oktober 2011, 12:28
Haha lekker album weer! Ik vind het jammer aan de ene kant jammer dat ze beetje parodie zijn, waarbij ik soms nog steeds in twijfel trek of ik het serieus moet nemen. Maar het zijn echt goede muzikanten!


niet serieus nemen, wel serieus nemen. Ik heb geen idee (wat je ermee bedoeld). tuurlijk is het 'tongue in cheek' maar als muziek is het serious as serious can be :) ze zijn naast steel panther ook nog eens gewoon sessiemusici; die tattoo's zijn (gedeeltelijk) plakplaatjes, tattoosleeves, en het lange haar? das een pruik! neemt niet weg dat het een super-show is die ze weggeven, en dat hun muziek voor mij onverslaanbaar is (in het genre; je moet steel panther niet proberen te vergelijken met steely dan :seriousf: )

Thiez
24 oktober 2011, 14:20
Zoals ik al zeg, het zijn goede muzikanten die goede muziek maken. Maar die show er omheen is wel zo ontzettend nep. Dat ik benieuwd ben wat het zou geven als ze het net iets serieuzer brachten. Al dat gefake overboord gooien.
Met dat neppe er omheen blijft het voor mij, gave muziek maar ik kan de band niet serieus nemen.
Ik zie het beetje als de village people van de glam ;)

Rohtagran
24 oktober 2011, 20:31
Vind hem helaas wat tegenvallen, Feel the Steel vond ik zeker beter dan deze.
Misschien wat meer luister beurten geven ofzo. Ik weet nie, zet toch maar ff snel wat anders op XD.

Orpheo
25 oktober 2011, 13:17
Vind hem helaas wat tegenvallen, Feel the Steel vond ik zeker beter dan deze.
Misschien wat meer luister beurten geven ofzo. Ik weet nie, zet toch maar ff snel wat anders op XD.

feel the steel is HEEL veel beter. maar er zitten pareltjes tussen. Ik ga sommige nummers steeds toffer vinden. supersonic sex machine, just like tiger woods, it won't suck itself, let me cum in (!!!!!!SUPERTEKST!), why can't you trust me, vind ik de toppers.

17 girls in a row, if you really really love me, what girls are for, tmorrow night, weenie ride, critter vind ik ook te gek, maar iets minder dan de vorigen.

en dan de rest. ja leuke plaatvullers. en daarin verschilt balls out met feel the steel. feel the steel had GEEN plaatvullers. op de laatste 2 na. die skip ik altijd.

dus de facto evenveel lekkere nummers. maar minder pakkend dan feel the steel.

let me cum in vind ik zo ongeloooflijk goed. die Riff, de tekst. super.

FNaRK
25 oktober 2011, 18:54
sorry, heb het geprobeerd ..... niet mijn kopje thee :stop:
Teveel clichés, teveel glam, te 80's

[zet weer fijn Riverside aan]

FNaRK
25 oktober 2011, 18:56
feel the steel had GEEN plaatvullers. op de laatste 2 na... die skip ik altijd.

:???:
geen plaatvullers, of gewoon niet goed ?

Orpheo
25 oktober 2011, 19:01
:???:
geen plaatvullers, of gewoon niet goed ?

wel goed, maar niet zo lekker. lastig uit te leggen. als ik ze toch luister denk ik 'waarom skip ik ze altijd door?" maar als ik ze skip kom ik uit bij het begin (duh) en die nummers zijn net een tikkie beter. maar nee, niet echt 'plaatvuller'.

en ik kan me goed voorstellen dat het niks voor jou is. ik bedoel, ik heb de 80ies niet (bewust) meegemaakt :P kan me voorstellen dat als je 't wel hebt meegemaakt het 'more the same' is.

FNaRK
25 oktober 2011, 19:03
en ik kan me goed voorstellen dat het niks voor jou is. ik bedoel, ik heb de 80ies niet (bewust) meegemaakt :P kan me voorstellen dat als je 't wel hebt meegemaakt het 'more the same' is.

Ik denk dat dat het is: teveel gehoord / gezien, time to move on ?

nickofzo
26 oktober 2011, 00:36
stukken gehoord, en vond em zeker niet tegenvallen:ok:

Orpheo
29 oktober 2011, 14:10
Ik denk dat dat het is: teveel gehoord / gezien, time to move on ?


ja dat bedoel ik. maar voor iemand voor wie 't eigenlijk nieuw is, is 't niet time to move on. zeker niet als je ziet wat voor muziek er nu grotendeels gelanceerd wordt *puke*

FNaRK
29 oktober 2011, 19:22
moet ook eerlijk zeggen dat ik "vroeger" ook al niet zo into de glamrock / spandex poedel muziek was....
Twisted Sister vond ik wel vermakelijk, maar Poison, Ratt en andere aanverwante bands vond ik toen al niks...

Over poedels gesproken: dit vond ik dan wel weer erg gaaf:


http://www.youtube.com/watch?v=s86K-p089R8&feature=related