PDA

View Full Version : ook ik moet er aan geloven



yavin
21 oktober 2011, 15:18
Even voorstellen? Nou, vooruit. Ik heb er doorgaans ook een hekel aan als er nieuwe mensen op een forum komen en van alles rondblaten alsof ze er al jáááren komen.

Goed, even beginnen bij het begin. Mijn naam is Michiel Burger en ik ben ergens halverwege de jaren 90 begonnen met gitaarspelen. Ooit gestart met een ‘Animal’ strat rechtstreeks uit de Wehkamp-catalogus, voordat ik überhaupt iets van gitaren wist.

Na deze vergissing te hebben verkocht ben ik overgegaan op serieuzere gitaren, alwaar ik er inmiddels reeds een bescheiden zestal van bezit. Naast deze gitaren heb ik in de loop van de tijd ook een paar versterkers weten te bemachtigen die perfect aansluiten bij mijn grote voorbeelden. Een AC30 voor het Brian May geluid en een Hiwatt 100 W top voor het David Gilmour geluid. (Jawel, met bijbehorende gitaren en diverse randapparatuur).

Ik speel samen met mijn broer (LemmyNL op dit forum) in ‘The men from Uncle’ waar we vooral jaren zeventig rock proberen te maken, met zo veel mogelijk eigen materiaal.

Zo, dit lijkt me best een fijne ‘eerste post’. Er zullen er zeker meer volgen…

Cheers,
Michiel.

EDV
21 oktober 2011, 16:59
‘The men from Uncle’

dan zou je eigenlijk jaren '60 rock moeten spelen :D

nah ja, welkom dus :)

Duhsjaak
21 oktober 2011, 17:08
Hi
Alleen al door de naam ben ik gewonnen. Lol.
Veel plezier hier!
Vriendelijke groet, Gus

speulmenneke
21 oktober 2011, 23:34
Hoi Michiel,

Welkom.

'The men from Uncle' Dat herinner ik me nog....Ilya Kuryakin en Napoleon Solo toch?

lindstrom
22 oktober 2011, 10:08
welkom alhier :ok:

LemmyNL
22 oktober 2011, 13:37
Krijg nou tiete!:rockon:

nak
22 oktober 2011, 22:37
Hoi Michiel, welkom op het forum :)

yavin
23 oktober 2011, 15:19
Hoi Michiel,

Welkom.

'The men from Uncle' Dat herinner ik me nog....Ilya Kuryakin en Napoleon Solo toch?

Yup... da's de serie waar onze naam vandaan komt.

INOXROX
23 oktober 2011, 15:44
Zij het dan dat het volgens mij 'the man from Uncle' was . Of was het zelfs U.N.C.L.E. ? Weet ik niet meer maar goed : toffe naam en welkom , man !
Job

yavin
23 oktober 2011, 15:53
Zij het dan dat het volgens mij 'the man from Uncle' was . Of was het zelfs U.N.C.L.E. ? Weet ik niet meer maar goed : toffe naam en welkom , man !
Job


Thanx!

de serie was 'the Man from U.N.C.L.E.', maar aangezien wij een band zijn, hebben wij er men van gemaakt, en de puntjes zijn inderdaad ook komen te vervallen.