PDA

View Full Version : epiphone LP special I LTD



muziekschuur
21 oktober 2011, 12:59
http://images6.thomann.de/pics/prod/263543.jpg


99 euro......

HOE KAN DAT NOU? VOOR DAT GELD KAN IK NIET EENS ZO'N STUKJE MAHONIE KOPEN?

humbucker
21 oktober 2011, 13:10
jij koopt een stukje, epiphone koopt een gans woud op...


Daarbij, je krijgt waarvoor je betaalt. Voor dat geld kun je beter een keertje op restaurant met je vriendin, daar heb je tenminste nog iets aan. Dit is alleen maar troep.

BobvanKempen
21 oktober 2011, 13:13
jij koopt een stukje, epiphone koopt een gans woud op...


Daarbij, je krijgt waarvoor je betaalt. Voor dat geld kun je beter een keertje op restaurant met je vriendin, daar heb je tenminste nog iets aan. Dit is alleen maar troep.

Of het troep is durf ik zo niet te zeggen, zeker voor de beginner een leuke gitaar denk ik zo. Daarbij zijn niet alle goedkope gitaren automatisch troep. Had laatst weer een London City vast en dan vraag je je toch een klein beetje af waarom je toch iedere keer weer die dure Fenders koopt.

humbucker
21 oktober 2011, 13:23
Die zitten ook al in een hogere prijsklasse dan 100€ nieuw. Voor 100€ heb je nog niet eens een setje fatsoenlijke pickups, laat staan een gitaar :)

BobvanKempen
21 oktober 2011, 13:29
Die zitten ook al in een hogere prijsklasse dan 100€ nieuw. Voor 100€ heb je nog niet eens een setje fatsoenlijke pickups, laat staan een gitaar :)


Ok, ik begrijp dat je er al op gespeeld hebt en zelf vast gesteld hebt dat het een niet zon goede gitaar is. Sorry, dat had ik niet begrepen uit het verhaal.

lindstrom
21 oktober 2011, 14:40
jij koopt een stukje, epiphone koopt een gans woud op...
.

kopen ze nu ganzen of wouden? :???:

YannickH
21 oktober 2011, 14:47
kopen ze nu ganzen of wouden? :???:

hahahahaha:seriousf: