PDA

View Full Version : Beeld en geluid tegelijkertijd opnemen



Flitser
20 oktober 2011, 23:37
Ik heb de beschikking over een Digitech RP500 met een record functie en een Logitech C270 HD webcam. Daarmee wil ik dus filmpjes opnemen, met het geluid van de RP. Dit is mij één keer gelukt, maar nu werkt het opeens niet meer. Heeft iemand hier een oplossing, of weet iemand een ander programma waarin het ook mogelijk is? Het liefste gratis, maar tegen betaling is ook niet erg. Ik heb een Asus K501D laptop.

harrie-beton
1 november 2011, 09:59
De logitech heeft een opname programma en hier kan je kiezen welke audio bron hij moet kiezen. Als je de digitech via een "audio in" aansluit moet je de gewone audio in van je laptop kiezen. Standaard kiest de logitech namelijk zijn eigen microfoon.
Als die digitech als geluidskaart fungeert moet hij eenmaal aangesloten er apart bij staan onder audiobronnen. Mijn Pod staat ook apart aangeboden in het logitech programma. Ik heb een 510 camera.

Flitser
10 november 2011, 18:25
Hmm ik blijf maar de melding krijgen "geen geluid gedetecteerd". En daarna vraagt 'ie of ik verder wil met opnemen. Als ik het filmpje bekijk (in WMP) dan zit er ook inderdaad geen geluid onder. Ik heb wel de Digitech gekozen als audiobron.