PDA

View Full Version : Limburgse (bas)gitarist/drummer biedt zich aan



Ijselrobo 07
20 oktober 2011, 18:03
Hoi,

Omdat mijn huidige band (waar ik de lead gitaar speel) niet echt goed loopt, wil ik alle input die ik in die band steek gaan steken in een andere, wel goed gemotiveerde band.
Een beetje info over mij:
Ik ben Luc, 17 jaar, woon in Stein (limburg) en speel gitaar vanaf mijn 5e, bas vanaf mijn 12e en drums vanaf mijn 15e. momenteel heb ik les in basgitaar, elektrisch gitaar en akoestisch gitaar. drumles heb ik nooit gehad, maar een lekker potje drummen kan ik zeker aan en drum net zo goed als iemand die wel les heeft. thuis heb ik alles staan wat ik nodig heb om te oefenen (dus een paar (goede) bassen, gitaren, versterkers, pedaaltjes en een drumstel).
ook beschik ik over een oefenruimte die (ook) in Stein gelegen is (zou het nodig zijn).

Mijn favoriete muziekstijl is rock ala AC/DC, Rise against en Billy talent. maar andere muziek (behalve rustige muziek en metal) kan ik ook wel mee leven :ok:
In een band vindt ik zowel covers als eigen nummers (die ik overigens ook zelf kan schrijven) leuk om te doen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Dus als je plaats in je band hebt of je wilt een band opstarten, kun je me gerust even een PM sturen of op dit topic reageren ;)

Grtz.
Luc