PDA

View Full Version : HNlGD Les PauL Goldtop



Hendriks
19 oktober 2011, 14:02
Een tijdje terug heb ik een Gibson Les Paul Standaard Faded gehad , eigenlijk een teleurstelling , niet goed afgewerkt , speelde niet fijn en klonk ook niet overtuigend . Toch bleef het GAS voor een LP en dan het liefst een GT.
En nu is hij er en deze overtreft mijn verwachtingen : top afwerking , speelt fantastisch en klinkt nog beter , er zitten nu Pearly Gates in , de standaard pu's zitten er ook bij dus die ga ik ook nog proberen , ook zitten de originele knoppen erbij.
Verder in nieuwstaat op een beschadigd input plaatje na.

De foto's:
http://img40.imageshack.us/img40/3898/img0833jm.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/4468/img0832ve.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/9827/img0835z.jpg

bass blom
19 oktober 2011, 14:04
input? wat kan daar in? :seriousf:

gefeliciteerd :cheerup:

Hendriks
19 oktober 2011, 14:06
input? wat kan daar in? :seriousf:

gefeliciteerd :cheerup:

Ach erin of eruit ,wat maakt het uit.:)

GibsonDC
19 oktober 2011, 14:10
Gave gitaar man al helemaal met pearly gates. Veel plezier ermee!

jutter
19 oktober 2011, 14:13
Daar is hij dus! Mooi exemplaar man, gefeliciteerd ermee!

Orpheo
19 oktober 2011, 14:14
ik houd van de pearly gates. en die goldtop zal waarschijnlijk daar super mee gaan klinken. maar tja, imho is zelfs GFS beter dan die gibson pickups.

Hendriks
19 oktober 2011, 14:19
Verrassing , het is geen Gibson,maar :
http://img854.imageshack.us/img854/2783/img0836bv.jpg

Made in Japan , een LS85 Love Rock .

jutter
19 oktober 2011, 14:21
Verrassing , het is geen Gibson,maar :
http://img854.imageshack.us/img854/2783/img0836bv.jpg

Made in Japan , een LS85 Love Rock .

Kom je daar net achter? :D

bass blom
19 oktober 2011, 14:22
en het is geen goldtop maar een bronze top? :D

Hendriks
19 oktober 2011, 14:22
Kom je daar net achter? :D

Ja , stom hé?

jutter
19 oktober 2011, 14:25
Ja , stom hé?

Nee hoor, eigenlijk maar beter zo....... :seriousf:

jutter
19 oktober 2011, 14:27
Jaren geleden heb ik met iemand samen gespeeld die ook Pearly Gates in zijn LP had. Tranen sprongen in mijn ogen, zo mooi!

Angel
19 oktober 2011, 14:29
There's nothing like the real thing :cooler:
http://i289.photobucket.com/albums/ll206/Averechts/CIMG3173-1.jpg


Neen, knappe gitaar, hopelijk beleef je er veel plezier aan, dat is het allerbelangrijkste.

frekie
19 oktober 2011, 14:34
Jap Tokai is beter dan Gibson :hide:

:cheerup::hippie:


http://i591.photobucket.com/albums/ss351/munkieNL/guitars/TokaiLR/100_0546.jpg

Hendriks
19 oktober 2011, 15:13
Jaren geleden heb ik met iemand samen gespeeld die ook Pearly Gates in zijn LP had. Tranen sprongen in mijn ogen, zo mooi!
Ik zal het droog proberen te houden:)

Hendriks
19 oktober 2011, 15:16
Jap Tokai is beter dan Gibson :hide:

:cheerup::hippie:



Dat kan/wil ik nog niet bevestigen , ik heb mij wel wat ingelezen/geluisterd op diverse fora en laat ik het voorzichtig uitdrukken : hij komt in diverse vergelijkingen er niet slecht uit , dat mag ook wel want de nieuwprijzen liggen niet eens zo ver uitelkaar.

lindstrom
19 oktober 2011, 15:32
Verrassing , het is geen Gibson,maar :
http://img854.imageshack.us/img854/2783/img0836bv.jpg

Made in Japan , een LS85 Love Rock .

Ik dacht het al te zien aan de 3way en de dikke laklaag op de achterkant.
Desalniettemin, een hele gave gitaar!!

Lexvandoef
19 oktober 2011, 15:39
Lekker ding Hendriks! Die japanners kunnen het wel!

Hotpepper01
19 oktober 2011, 15:50
Ik heb ook zitten staren naar die eerste plaatjes en me afgevraagd waar ik nou precies naar aan het kijken was. Maar wat een mooie goldtop ! Van harte gefeliciteerd, hoor.

Hendriks
19 oktober 2011, 16:04
Thanks. De afwerking is gewoon puik , standaard gewoon een benen topkam , het is maar een detail ,maar toch.

macwilliams
19 oktober 2011, 16:08
Ondanks dat het een jap is toch gefeliciteerd, ik kijk tegenwoordig niet zo nauw meer:ok:

jutter
19 oktober 2011, 16:17
Ondanks dat het een jap is toch gefeliciteerd, ik kijk tegenwoordig niet zo nauw meer:ok:

Bril nodig? :D

Hendriks
19 oktober 2011, 16:45
Ondanks dat het een jap is toch gefeliciteerd, ik kijk tegenwoordig niet zo nauw meer:ok:

Willem bedankt , als ik de poen had liggen had ik mischien wel een Gibson gekocht , aan de andere kant, dit is ook wel erg lekker.
Bovendien ga ik volgend jaar een ES225 halen en daar moet even voor gespaart worden.

zoon van Piet
19 oktober 2011, 17:00
Fok Gibson! Ik had vroeger een Gibson Lp. Toen kreeg ik ('kreeg' als in: gratis) een Tokai. Ik heb nog een week of zes tegen mezelf lopen zeggen dat die Gibson echt beter was, want dat was immers een echte.. en toen heb ik 'm maar verkocht! Die Gibson, want cadeautjes verkoop je niet. Nooit spijt van gehad...

RS-Rik
19 oktober 2011, 17:54
Mooie kleur goud!


Wat doet zo'n ding op de 2e hands markt eigenlijk?

macwilliams
19 oktober 2011, 18:40
Bril nodig? :D
:cooler:


Willem bedankt , als ik de poen had liggen had ik mischien wel een Gibson gekocht , aan de andere kant, dit is ook wel erg lekker.
Bovendien ga ik volgend jaar een ES225 halen en daar moet even voor gespaart worden.

Ik denk dat je alleen een gibson moet kopen als je dat echt wilt en merkgeil bent zoals sommige forumleden (haalt spiegel voor zn gezicht weg). Als deze echt zo goed is dan lijkt mij dat niet nodig. Ook de pickups die er nu in zitten de pearly gates vind ik helemaal te gekke buckers ik heb zelfs nog een setje liggen om in een van mn LP's te drukken. Ze zitten bij jou er al in dus !!

En nu sparen voor de ES225:ok:

guitarkid
19 oktober 2011, 18:44
Verrassing , het is geen Gibson,maar.... :


.... een Chinese kopie !!!!! :seriousf::seriousf:

Maar een fijne gitaar, Henk. Blijvertje?? ;)


Lekker ding Hendriks! Die japanners kunnen het wel!

Ondanks dat het een jap is toch gefeliciteerd, ik kijk tegenwoordig niet zo nauw meer:ok:
Jongens, het gaat over gitaren! Voor dit soort zaken heb je andere sites en fora...!!! ;)

De V
19 oktober 2011, 18:53
Gefeliciteerd, dat ziet er heel leuk uit hoor!
Zo in het goud vind ik ze mooier met P90's, maar ach, je kan niet alles hebben.
Zo op de foto's vind ik het een mooiere gouden kleur dan de mijne heeft.

Hendriks
19 oktober 2011, 19:01
.... een Chinese kopie !!!!! :seriousf::seriousf:

Maar een fijne gitaar, Henk. Blijvertje?? ;)



Dit is een goede kandidaat om langere tijd in huize Hendriks te verblijven , ik kan er niet vaaf blijven en dat geluid man ,helemaal top . Ik ga vanavond nog wel even de originele pups proberen , die schijnen ook erg goed te zijn.

Ja die met P90's stond nog wat hoger op mijn verlanglijst.

Dweezman
19 oktober 2011, 20:14
En.. hop!

http://94.100.121.135/1179100001-1179150000/1179132101-1179132200/1179132158_6_uKeS.jpeg

Hendriks
19 oktober 2011, 20:15
En.. hop!

http://94.100.121.135/1179100001-1179150000/1179132101-1179132200/1179132158_6_uKeS.jpeg

Wow ook lekker. Hoe bevalt hij jou?

Dweezman
19 oktober 2011, 20:24
Goed. Ik heb géén ervaring met een 'echte', maar wel met andere Tokai-modellen. Gitaar speelt en klinkt gewoon heel goed, brug pup is te zwak imho. Ik vind de gitaar mooi van gewicht en voelt prettig solide. En niet onbelangrijk: 't ding ziet er geweldig uit.

Midwolda
19 oktober 2011, 20:27
Die Japanners kunnen echt wel Les Paul's bouwen... en dan nog Pearly Gates er in ook, helemaal goed!
En Tokai heeft een naam hoog te houden. Mooi dat ze het oude logo weer gebruiken, cool.

Hendriks
19 oktober 2011, 20:47
Ik heb het idee dat hij ook wat lichter is dan een solid Gibson , ze gebruiken bij Tokai Afrikaans mahonie . De hals heeft hetzelfde profiel als mijn strat die heeft een 59 Roundback , dus wisselen is eenvoudig.

Outline
20 oktober 2011, 04:59
Verrassing , het is geen Gibson,maar :
http://img854.imageshack.us/img854/2783/img0836bv.jpg

Made in Japan , een LS85 Love Rock .

Het is dat je er zelf mee kwam dat het geen Gibson is want ik wilde al beginnen over de potjes die niet parallel lopen aan je snaren/neck. Da's wat me opviel bij de foto van de potmeters.


Ik dacht het al te zien aan de 3way en de dikke laklaag op de achterkant.
Desalniettemin, een hele gave gitaar!!


Ik zag het dus aan de potmeters.

macwilliams
20 oktober 2011, 05:55
Ik zag het ook direkt, het metrische draad van de brugstuds, dat ene extra karteltje van de stelschroef, het gebruik van phillipheads in plaats van pozidrive's en natuurlijk de strapholders die 1° verschoven zijn tov van een gibson.

Aan de potmeters zag ik het niet en de laklaag ook niet:chicken:

JeroenSchaaf
20 oktober 2011, 08:48
Verrassing , het is geen Gibson,maar :
http://img854.imageshack.us/img854/2783/img0836bv.jpg

Made in Japan , een LS85 Love Rock .

Te gek Henk! Les paul staat hier ook nog op de verlanglijst :) En ik kijk ook eerder in de Greco/tokai hoek :cheerup:

Jasper.
20 oktober 2011, 09:43
Nou, ik zag het niet direct en ik vind het een prachtgitaar. Doet qua looks niet onder voor een gibson imo. Mooi hoor.



@Willem, las net in het gastopic over je (toekomstige?) giablo, heb je hem inmiddels al? Of komt er dan nog een topic over?

Hendriks
20 oktober 2011, 09:46
Ik zag het ook direkt, het metrische draad van de brugstuds, dat ene extra karteltje van de stelschroef, het gebruik van phillipheads in plaats van pozidrive's en natuurlijk de strapholders die 1° verschoven zijn tov van een gibson.

Aan de potmeters zag ik het niet en de laklaag ook niet:chicken:

Jij bent dan ook Fuhrer van de Gibson Gestapo , als jij het ook niet gezien had.

@Jeroen. Ik heb ook nog gezocht naar een Burny , die schijnen ook goed te zijn , maar ik ben hier ook dik tevreden mee.

JeroenSchaaf
20 oktober 2011, 09:49
Jij bent dan ook Fuhrer van de Gibson Gestapo , als jij het ook niet gezien had.

@Jeroen. Ik heb ook nog gezocht naar een Burny , die schijnen ook goed te zijn , maar ik ben hier ook dik tevreden mee.

Oude Burny's staan ook de lijst :)

Wat heb je nu qua gitaren hangen dan? nog wel die strat?

macwilliams
20 oktober 2011, 09:53
Nou, ik zag het niet direct en ik vind het een prachtgitaar. Doet qua looks niet onder voor een gibson imo. Mooi hoor.



@Willem, las net in het gastopic over je (toekomstige?) giablo, heb je hem inmiddels al? Of komt er dan nog een topic over?Daar komt tzt een topic over in het moderne amp gedeelte


Jij bent dan ook Fuhrer van de Gibson Gestapo , als jij het ook niet gezien had.

@Jeroen. Ik heb ook nog gezocht naar een Burny , die schijnen ook goed te zijn , maar ik ben hier ook dik tevreden mee.

:cooler: en een rood witte stok;)

Er zijn genoeg goede LP kopieen maar geen een zoals een "echte".
een echte herken je dan ook meteen aan het ontbreken van afwerking en falende hardware
:D

Hendriks
20 oktober 2011, 10:00
Oude Burny's staan ook de lijst :)

Wat heb je nu qua gitaren hangen dan? nog wel die strat?

Ik heb niet zoveel meer , afgelopen zomer een aantal de deur uit gedaan.
Ik heb de Warmoth nog en nu dus een Les Paul , daar komt nog een tele bij (waarschijnlijk ook Warmoth) en volgend jaar staat een ES225 TD in de planning. Dan heb ik meer dan genoeg , geen verzamelingen meer en merken interreseren mij ook niet meer , teveel overprized bagger gehad de laatste jaren.

Luke-wannabe
20 oktober 2011, 10:34
Die Tokais zijn super! D'r hangen een paar bij de lokale gitaarboer hier, en die zijn ook heel gaaf! Gefeliciteerd!

zoon van Piet
20 oktober 2011, 11:10
Er zijn genoeg goede LP kopieen maar geen een zoals een "echte".
een echte herken je dan ook meteen aan het ontbreken van afwerking en falende hardware
:D

:)
Overigens doet Tokai haar best. Op de Goldtop zit net zo'n krakkemikkig kutding voor de input, is ook precies zo kapot als bij een echte gebeurt.
en mijn eigen 83'er heeft al twee verrekt authentieke halsbreuken achter de rug, eh.. kop! ;)

Hendriks
20 oktober 2011, 11:15
:)
Overigens doet Tokai haar best. Op de Goldtop zit net zo'n krakkemikkig kutding voor de input, is ook precies zo kapot als bij een echte gebeurt.
en mijn eigen 83'er heeft al twee verrekt authentieke halsbreuken achter de rug, eh.. kop! ;)

Ik ga daar een metalen opzetten.

BobvanKempen
20 oktober 2011, 11:21
Die man wilde die gitaar nog ruilen tegen die JV. Moest me toen al heel erg innouden want wat is dat een mooie gitaar.

zoon van Piet
20 oktober 2011, 11:31
Ik ga daar een metalen opzetten.

Je zult wel moeten! Net als ik met mn Gibson.. heb je een gitaar van $$$heelveel, moet je naar de winkel om een metalen plaatje te kopen..

lindstrom
20 oktober 2011, 11:51
Je zult wel moeten! Net als ik met mn Gibson.. heb je een gitaar van $$$heelveel, moet je naar de winkel om een metalen plaatje te kopen..

Het is idd raar dat het niet standaard een metalen plaatje is.. :???:

zoon van Piet
20 oktober 2011, 13:26
Nee, da's niet raar, want Gibsons blijven klotegitaren!
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?139975-Klote-Gibson...&highlight=klote-gibson

bass blom
20 oktober 2011, 13:32
jazeg, wat een klotegitaren, dat stukje plastic haalt niet nog een keer 36 jaar :sneaky:

http://maxless.nl/LP/IMG_1644.jpg

:seriousf:

lindstrom
20 oktober 2011, 13:46
Nee, da's niet raar, want Gibsons blijven klotegitaren!
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?139975-Klote-Gibson...&highlight=klote-gibson

Ha, waar Leo nog steeds niet begreep dat je een hals niet met schroeven aan een body moet monteren werden er bij het G-merk prachtige gitaren gebouwd zoals een gitaar gebouwd zou moeten worden. (op een lullig afdekplaatje na dan)

zoon van Piet
20 oktober 2011, 14:05
:p
En daar gaan we weer!
Leef je uit, zou ik zeggen! ;)

Hendriks
20 oktober 2011, 14:37
:p
En daar gaan we weer!
Leef je uit, zou ik zeggen! ;)

Die discussie is nu wel een beetje uitgekauwd.

Ik heb inmiddels de andere pups(originele) erin gezet en het zou best kunnen dat ik die erin laat , ze hebben wat minder output en ze blijven wat langer clean en met de gain een beetje open zijn ze heerlijk bluesy .
Maar eens even een nachtje over slapen.

Outline
21 oktober 2011, 03:01
Ik zag het ook direkt, het metrische draad van de brugstuds, dat ene extra karteltje van de stelschroef, het gebruik van phillipheads in plaats van pozidrive's en natuurlijk de strapholders die 1° verschoven zijn tov van een gibson.

Aan de potmeters zag ik het niet en de laklaag ook niet:chicken:


Nou, ik zag het niet direct en ik vind het een prachtgitaar.


Jij bent dan ook Fuhrer van de Gibson Gestapo , als jij het ook niet gezien had.

Sorry, maar het is gewoon het eerste waar ik op let. Vorig jaar een kleine spoedcursus gehad van iemand van Gibson (was in een winkel waar ik vaak kom) en het eerste waar ze bij Gibson zelf naar kijken zijn de potmeters. Die horen gewoon parallel te lopen aan de lijn brug-hals. En bij het zien van de foto's kreeg ik het idee dat de onderste volume-pot net wat uit het lood staat.

Wat betreft de gitaren van Leo: daar kun je tenminste met je auto overheen rijden. En mocht je het ooit voor elkaar krijgen om de kop af te breken dan heb je geen dure en moeilijke reparatie nodig om weer verder te kunnen spelen. Gewoon even de hals vervangen!

Sowieso kun je met een Fender (en cs) normaal omgaan zonder dat je bang voor het hoofdje hoeft te zijn.

Ik zeg: F*ck Henri met z'n gitaartjes! Wat dat betreft was die inval ook zo gerechtvaardigd! Durf te wedden dat degene die het groene licht voor de inval heeft gegeven ook zo'n overpriced gebakje heeft gekocht en er toen achter kwam dat z'n Squier CV 50's 10x goedkoper was en toch 100x beter in elkaar zit...

Ontopic en voor zover nog niet gezegd: Mooie gitaar. Niet mijn ding, maar wel mooi.

macwilliams
21 oktober 2011, 05:48
De potmeters op een tokai staan toch gewoon recht? In ieder geval die ik vastgehouden heb is het mij niet opgevallen dat de pots niet recht zouden staan.

En op basis van de geplaatste fotos kan ik het niet zien. Ze zijn onder een hoek genomen en dan lijken zelfs de pots op mijn lps scheef te zitten.

zoon van Piet
21 oktober 2011, 10:55
Sorry, maar het is gewoon het eerste waar ik op let. Vorig jaar een kleine spoedcursus gehad van iemand van Gibson (was in een winkel waar ik vaak kom) en het eerste waar ze bij Gibson zelf naar kijken zijn de potmeters. Die horen gewoon parallel te lopen aan de lijn brug-hals. En bij het zien van de foto's kreeg ik het idee dat de onderste volume-pot net wat uit het lood staat.


Dat werkt misschien bij een chinese gibsun, maar zeker niet bij de Japanse en Koreaanse kopieën. Daar staan de knoppen precies zoals op het origineel. En hoe gaat die man ooit een Epi onderscheiden van een Gibson? Daar komt bij dat foto's gewoon vaak een vertekend beeld geven...

E-J
21 oktober 2011, 13:30
Dat werkt misschien bij een chinese gibsun, maar zeker niet bij de Japanse en Koreaanse kopieën. Daar staan de knoppen precies zoals op het origineel. En hoe gaat die man ooit een Epi onderscheiden van een Gibson? Daar komt bij dat foto's gewoon vaak een vertekend beeld geven...


Sterker nog, de higher-end Tokai's, Greco's zitten qua specificaties dichter bij de originele jaren '50 Gibsons dan de Gibsons na de '70s, wellicht met uitzondering van de lichting Custom Shoppers vanaf 2008...

Hendriks
21 oktober 2011, 13:55
Sterker nog, de higher-end Tokai's, Greco's zitten qua specificaties dichter bij de originele jaren '50 Gibsons dan de Gibsons na de '70s, wellicht met uitzondering van de lichting Custom Shoppers vanaf 2008...
Klopt deze heeft de hals/bodie verbinding zoals de oude Gibson.

Outline
22 oktober 2011, 03:51
Ik zei toch ook dat ik, aan de hand van de foto's, het idee kreeg dat? Ik heb nergens gezegd dat het zeker zo is. Daarvoor zou ik eerst foto's van recht van voren willen zien.

Echt weer een storm in een glas water! Zeker, omdat ik gewoon iets dacht te zien wat misschien niet zo hoefde te zijn. Ik zou het gewoon enorm jammer vinden als Hendriks in zijn enthousiasme 'n Gibsun ipv 'n Gibson had gekocht, ook al is het uiteindelijk dus een Tokai. Of mogen we niet meer op scherp staan om onze mede-forummers voor een miskoop te behouden?

Lullig voorbeeld hierin is dat ik vorig jaar, naar aanleiding van het twijfel-topic, iemand er op gewezen heb dat z'n Gibson niet een echte was. Hij geloofde mij niet en na wat heen en weer-gemail heeft hij, op mijn verzoek en lichte aandringen, Gibson benaderd. Die hebben zijn gitaar onderzocht en kwamen tot de gefundeerde conclusie dat z'n gitaar nep was. Dit was uit meerdere dingen af te leiden waarbij ook de potmeters een rol gespeeld hebben. Maar ook bv. het serienummer klopte niet.

Het lulligste aan alles was dus dat de man door ziekte in de geldproblemen was gekomen en hoopte met de verkoop van z'n gitaar daar wat aan te kunnen doen. Helaas was z'n gitaar nog niet een kwart waard van wat een echte zou moeten opbrengen. En let wel: hij heeft er wel de (normale) hoofdprijs voor betaald bij 'n toko die ook gewoon echte Gibsons verkocht.

Dat alles heeft er ook toe geleid dat daar een inval is gedaan waarbij een hele stapel nepperds in beslag is genomen. Van wat ik vernomen heb en wat er blijkbaar uit die inval naar voren is gekomen, schat Gibson dat er enkele duizenden nepperds in Europa circuleren.

Jullie zijn dus gewaarschuwd! En het verklaart ook waarom ik er zo kritisch op ben.

JeroenSchaaf
22 oktober 2011, 08:47
Ik heb niet zoveel meer , afgelopen zomer een aantal de deur uit gedaan.
Ik heb de Warmoth nog en nu dus een Les Paul , daar komt nog een tele bij (waarschijnlijk ook Warmoth) en volgend jaar staat een ES225 TD in de planning. Dan heb ik meer dan genoeg , geen verzamelingen meer en merken interreseren mij ook niet meer , teveel overprized bagger gehad de laatste jaren.

Mooi, Alles wat je nodig hebt :)

Merken zeggen mij ook niks ( zie je wel bij mijn collectie :) )

FrankC
22 oktober 2011, 10:09
[QUOTE=Hendriks;2723382]Een tijdje terug heb ik een Gibson Les Paul Standaard Faded gehad , eigenlijk een teleurstelling , niet goed afgewerkt , speelde niet fijn en klonk ook niet overtuigend . Toch bleef het GAS voor een LP en dan het liefst een GT.
En nu is hij er en deze overtreft mijn verwachtingen : top afwerking , speelt fantastisch en klinkt nog beter , er zitten nu Pearly Gates in , de standaard pu's zitten er ook bij dus die ga ik ook nog proberen , ook zitten de originele knoppen erbij.
Verder in nieuwstaat op een beschadigd input plaatje na.

Zijn dat de elementen van Seymour Duncan? Ik heb ze ook in mijn Les Paul zitten. Maar ik wist niet dat ze ook met cover geleverd werden.

BobvanKempen
22 oktober 2011, 10:10
[QUOTE=Hendriks;2723382]Een tijdje terug heb ik een Gibson Les Paul Standaard Faded gehad , eigenlijk een teleurstelling , niet goed afgewerkt , speelde niet fijn en klonk ook niet overtuigend . Toch bleef het GAS voor een LP en dan het liefst een GT.
En nu is hij er en deze overtreft mijn verwachtingen : top afwerking , speelt fantastisch en klinkt nog beter , er zitten nu Pearly Gates in , de standaard pu's zitten er ook bij dus die ga ik ook nog proberen , ook zitten de originele knoppen erbij.
Verder in nieuwstaat op een beschadigd input plaatje na.

Zijn dat de elementen van Seymour Duncan? Ik heb ze ook in mijn Les Paul zitten. Maar ik wist niet dat ze ook met cover geleverd werden.

Volgens mij heb je in zwart, chrome, goud en zebra uitvoering.

FrankC
22 oktober 2011, 10:15
[QUOTE=FrankC;2725203]

Volgens mij heb je in zwart, chrome, goud en zebra uitvoering.

Oke, dan ben ik wel benieuwd naar wat het verschil in geluid is, met of zonder cover. Iemand ervaringen?

Hendriks
22 oktober 2011, 13:09
k#t , nieuw input plaatje besteld en nou past het niet .

zoon van Piet
22 oktober 2011, 14:04
oei! Ik moet zeggen dat het plaatje dat ik kocht voor mn 'echte' lpjr precies paste..

Hendriks
22 oktober 2011, 14:17
oei! Ik moet zeggen dat het plaatje dat ik kocht voor mn 'echte' lpjr precies paste..

Het is mijn eigen domme fout Piet , even te snel besteld , inmiddels is er een goede onderweg .

De GT begint steeds meer naar mij toe te groeien , heerlijk ding , de hals staat bijna helemaal recht(0,10 mm 7de fret) en geen buzz ,speelt als vanzelf.