PDA

View Full Version : Noorder Gitaardag 3 maart 2012 !!!



Pagina's : [1] 2

Hendriks
19 oktober 2011, 09:08
Het gaat door !
In een ander topic werd het idee geopperd om een gitaarbeurs te organiseren in het noorden van het land .
Midwolda,Noordeling38, Guitarkid en ik dus , hebben gezamelijk besloten dat het er maar eens van moet komen en na een paar maal bij elkaar geweest te zijn ,zijn de plannen concreet.
Rond half december denken we het programma rond te hebben.
Het moet een dag worden met voor elk wat wils , dus vintage ,nieuw,onderdelen ,versterkers, accessoires , live muziek , workshops, etc.
Datum en locatie : 3 maart 2012 , van 10.00 uur tot 17.00 , Muziekgebouw, Heiligelaan 71C, Zuidbroek.
Zuidbroek is centraal gelegen aan de A7 en N33 ,dus vanuit alle richtingen goed te bereiken.
Het is de bedoeling om de kosten voor zowel bezoekers en standhouders zo laag mogelijk te houden.

Via dit topic houden wij een ieder op de hoogte (sticky moderator?).

Blues Battle

Op de gitaardag willen wij op het eind van de middag een Blues Battle organiseren , in de Rap muziek is dit een bekend fenomeen , maar wij willen er en twist aangeven .
Wat is de bedoeling ? Er zullen steeds 2 gitaristen op het podium verschijnen , die ieder 2 blokjes mogen soleren , is 1 klaar dan mag de volgende zich klaarmaken , enz , enz.
Om wille van de tijd laten we max 10 gitaristen meedoen . De youtube laat het voorbeeld zien : Thrill is gone in Bmin .
Backup aanwezig , je mag je eigen gitaar meenemen , maar er zullen er vast ook wel wat aanwezig zijn:)
Opgeven via het emailadres in mijn sig.

O'ja , geen prijzen te winnen , wel eeuwige roem.

Blues Battle


http://www.youtube.com/watch?v=SgXSomPE_FY

Don Capo
19 oktober 2011, 09:18
Goed man! Succes met de organisatie!

Hendriks
19 oktober 2011, 09:20
Goed man! Succes met de organisatie!
Thanks
Kan de mod topictitel aanpassen ? 2012 ipv 2011.

Don Capo
19 oktober 2011, 09:23
Helaas, ik ben geen off topic mod....

Hendriks
19 oktober 2011, 09:26
Helaas, ik ben geen off topic mod....

Foutje van mij , ik heb het gewijzigd.:)

JeroenSchaaf
19 oktober 2011, 09:34
Tof hij staat in de agenda!


Eens kijken of ik vrij kan krijgen die dag :)

Nielsje
19 oktober 2011, 09:46
Staat genoteerd!
Overigens is Zuidbroek niet echt centraal gelegen ;)

Henri H
19 oktober 2011, 10:58
Da's écht een klere-eind, maar ga toch proberen te komen. :)

pikasso
19 oktober 2011, 11:07
zo dichtbij, dan moet ik wel komen :)

-Martijn-
19 oktober 2011, 11:23
Ik snap het niet meer... :p
Schwalbe is toch ook al bezig met de organisatie van een meeting?

BibixMusic
19 oktober 2011, 11:43
ach ik kom naar beide.

wietse
19 oktober 2011, 13:05
Ik snap het niet meer... :p
Schwalbe is toch ook al bezig met de organisatie van een meeting?

dat is een meeting, dit is een beurs voor iedereen toegankelijk dus niet alleen voor forumleden.
als ik nog genoeg gitaren voor de verkoop heb wil ik wel standhouder zijn, maar dat zien we dan wel.

Hendriks
19 oktober 2011, 14:04
Het is dus inderdaad geen meting en iedereen is welkom.

Jasper.
19 oktober 2011, 14:33
Lijkt me leuk. Ik hoop dat het wat te doen is met het OV.

M.H.Huiting
19 oktober 2011, 19:05
Leuk! Hij staat in mn agenda! Nu nog hopen dat er niks tussen komt....

macwilliams
19 oktober 2011, 19:41
Check:cheerup:

Staat genooterd:)

Rinze
19 oktober 2011, 19:45
Als ik dan kan kom ik denk ik ook wel even kijken :zz:

hezz
19 oktober 2011, 20:01
In de agenda gezet! :rockon:

Hendriks
19 oktober 2011, 20:02
We rekenen erop.:)

guitarkid
20 oktober 2011, 08:44
Staat genoteerd!
Overigens is Zuidbroek niet echt centraal gelegen ;)
Wel centraal genoeg voor de NOORDER gitaardag!!!!! ;)



ach ik kom naar beide.
Zie je dat? Hij komt vanuit Breda, Nielsje...!!! :)



Lijkt me leuk. Ik hoop dat het wat te doen is met het OV.
Zuidbroek heeft een treinstation. Vanaf daar een kwartiertje lopen. Inderdaad, er is overal aan gedacht!!! :rockon:

Jasper.
20 oktober 2011, 09:29
Zie je dat? Zij komt vanuit Breda, Nielsje...!!! :)




Zuidbroek heeft een treinstation. Vanaf daar een kwartiertje lopen. Inderdaad, er is overal aan gedacht!!! :rockon:

Oh, mooi. Nu kan ik haast niet meer niet gaan.

Pakie
20 oktober 2011, 09:38
Hoera !

Bedankt voor dit initiatief jongens !
Dit lijkt me echt te gek. Mag ik, met nog een andere Import Fries ook komen ?
(Kollumerzwaag en Haulerwijk "Of All Places")

3 maart 2012 staat genoteerd.

Nielsje
20 oktober 2011, 09:46
Wel centraal genoeg voor de NOORDER gitaardag!!!!! ;)

Nah, ik weet waar Zuidbroek ligt, en veel meer boven Zuidbroek ligt er niet, tenzij je de eilanden meerekent..


Zie je dat? Zij komt vanuit Breda, Nielsje...!!! :)

Dus? Wat heb ik met bambi te maken?

Hendriks
20 oktober 2011, 09:50
Voor tips , aanmelden als standhouder , etc : noordergitaardag@live.nl

guitarkid
20 oktober 2011, 11:05
@BibixMusic: hij is "zij" dus! Oeps..... :makeup:
Als je komt (en daar gaan we nu van uit) is het eerste drankje "on me", ok? ;)


Oh, mooi. Nu kan ik haast niet meer niet gaan.
Haast...??? Gewoon komen!!!! ;)


Nah, ik weet waar Zuidbroek ligt, en veel meer boven Zuidbroek ligt er niet, tenzij je de eilanden meerekent..
Noordbroek!!!!! :seriousf:
En niet om het één of ander, maar een tijd geleden speelde Toto hier dus in Zuidbroek! Me dunkt!
Eigenlijk is Zuidbroek voor gitaristen dus het Lourdes van het Noorden!!! De Eurohal waar Toto speelde is vlak bij!

schizo910
20 oktober 2011, 11:51
Cool, lekker bezig. 3 maart ff in agenda noteren!

zeiler
22 oktober 2011, 19:39
Nemen of niet (of beter gezegd, alleen bij niet nemen) kom ik ook zeker langs ;)!

Hendriks
26 oktober 2011, 09:36
Nemen of niet (of beter gezegd, alleen bij niet nemen) kom ik ook zeker langs ;)!

Als je in het noorden woont is het verplicht om te komen :) , maar eigenlijk moet iedere (bas) gitarist komen.

Rock Bottom
26 oktober 2011, 10:07
Hoera !

Bedankt voor dit initiatief jongens !
Dit lijkt me echt te gek. Mag ik, met nog een andere Import Fries ook komen ?
(Kollumerzwaag en Haulerwijk "Of All Places")

3 maart 2012 staat genoteerd.

Import of niet als die waldpyk zijn herder maar thuislaat;)

Rinze
26 oktober 2011, 10:27
Import of niet als die waldpyk zijn herder maar thuislaat;)
He! Wat is er mis met wâldpyken? :cooler:

guitarkid
26 oktober 2011, 10:31
Import of niet als die waldpyk zijn herder maar thuislaat;)

Ik neem de mijne gewoon mee!!! Woont er tenslotte tegenover! ;)

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/DSC_0019.jpg

Hendriks
26 oktober 2011, 10:33
Hey , z'n beide oren staan recht omhoog!!

Rinze
26 oktober 2011, 10:38
Hij is niet "calm and submissive".. ;)

guitarkid
26 oktober 2011, 10:43
Hey , z'n beide oren staan recht omhoog!!

Tataaaaaa...!!!!

Rock Bottom
26 oktober 2011, 11:18
Als je er mee samenwoond genoeg ;)

wietse
26 oktober 2011, 14:26
Ik neem de mijne gewoon mee!!! Woont er tenslotte tegenover! ;)

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/DSC_0019.jpg
waldpyken hebben andere herders, een opklapbaar soort dat in de broekzak past hout en metaal en scherp, mijn herder is mijn redder en dan bedoelen ze niet god.

guitarkid
26 oktober 2011, 15:00
waldpyken hebben andere herders, een opklapbaar soort dat in de broekzak past hout en metaal en scherp, mijn herder is mijn redder en dan bedoelen ze niet god.

Ik wilde Nick eerst "de Heer" noemen, want de Heer is mijn herder.... Toch maar niet gedaan! ;)

fastfolkert
26 oktober 2011, 15:43
Ik wilde Nick eerst "de Heer" noemen, want de Heer is mijn herder.... Toch maar niet gedaan! ;)

Ik had (had...) vroeger een vriendin uit de Westerein; mijn Herder (Friedrich Herder Abrahamssohn, uit Solingen, met een niet-RVS lemmet) ging altijd mee als ik bij haar ouders op bezoek ging......:stop:

YMMV

Rinze
26 oktober 2011, 18:00
Ik ben als Wâldpyk ook opgegroeid met Herders, kreeg de eerste toen ik zestien werd. Helaas raakte ik die krengen steeds weer kwijt. Zal toch wel het beetje Zuid-Hollandse bloed van Beppe geweest zijn :dontgeti:

Koni05
30 oktober 2011, 11:41
super ! zal er zeker zijn !

is er ook de mogelijkheid om je als bandje aan te melden?

Mn bandje komt uit winschoten en dan is het dus een beetje een thuiswedstrijd :seriousf:

guitarkid
30 oktober 2011, 13:03
super ! zal er zeker zijn !

is er ook de mogelijkheid om je als bandje aan te melden?

Mn bandje komt uit winschoten en dan is het dus een beetje een thuiswedstrijd :seriousf:

Het is een gitaarbeurs, geen showcase voor bands o.i.d.! Vanzelfsprekend is wel de hele band welkom.

guitarkid
30 oktober 2011, 13:23
Noorderling38, neem even contact op i.v.m. vergadering morgen. Die is bij mij i.p.v. Midwolda. Je mailadres werkt niet (meer).....

Midwolda
30 oktober 2011, 13:28
Noorderling38, neem even contact op i.v.m. vergadering morgen. Die is bij mij i.p.v. Midwolda. Je mailadres werkt niet (meer).....

Ja, dat had ik ook al gemerkt, dat van dat mail-adres.
Pas jij dan effe je sig aan, Coos? :seriousf:

guitarkid
30 oktober 2011, 13:35
Pas jij dan effe je sig aan, Coos? :seriousf:

Shit, hoe heb ik dat gehad.....????? :???: :dontgeti: :makeup:

Koni05
30 oktober 2011, 13:37
Het is een gitaarbeurs, geen showcase voor bands o.i.d.! Vanzelfsprekend is wel de hele band welkom.

Uiteraad snap ik dat. Maar is er geen bandje dat wat entertaint dan? Hoe dan ook zal ik er zeker zijn ! Super initiatief.

guitarkid
30 oktober 2011, 13:42
Uiteraad snap ik dat. Maar is er geen bandje dat wat entertaint dan? Hoe dan ook zal ik er zeker zijn ! Super initiatief.

Waarschijnlijk komt er wel wat kleinschalig entertainment. Er komt i.i.g. een backline en kleine PA/zangset te staan i.v.m. "je weet maar nooit".... :)
En dank je voor het positieve commentaar. We gaan proberen er iets moois van te maken!

wietse
30 oktober 2011, 16:03
Waarschijnlijk komt er wel wat kleinschalig entertainment. Er komt i.i.g. een backline en kleine PA/zangset te staan i.v.m. "je weet maar nooit".... :)
En dank je voor het positieve commentaar. We gaan proberen er iets moois van te maken!
probeer dat dan in een andere ruimte te doen, als je iets staat te verkopen of wilt verkopen dan is het erg lastig als je jezelf niet verstaanbaar kunt maken doordat er een band staat te spelen, of dat iemand op volle kracht een versterker/gitaar uit probeert.
zelfs op een gitaarbeurs wordt dit niet op prijs gesteld, in veenendaal kan het zelf tot een ban om weer op de beurs te staan leiden.

guitarkid
30 oktober 2011, 16:22
probeer dat dan in een andere ruimte te doen, als je iets staat te verkopen of wilt verkopen dan is het erg lastig als je jezelf niet verstaanbaar kunt maken doordat er een band staat te spelen, of dat iemand op volle kracht een versterker/gitaar uit probeert.
zelfs op een gitaarbeurs wordt dit niet op prijs gesteld, in veenendaal kan het zelf tot een ban om weer op de beurs te staan leiden.

Er is een aparte ruimte om evt. een gitaar of zo te proberen en er treedt waarschijnlijk een akoestisch gitarist op met een paar korte setjes. Verder misschien kort nog iets "speciaals", maar verder is en blijft het een beurs, waar we inderdaad de geluidsoverlast intern tot een minimum proberen te beperken!!!

Herman
31 oktober 2011, 10:51
Hee cool! Iets in het hoge noorden. Ga ik zeker in de gaten houden, lijkt me leuk om te komen.

Hendriks
31 oktober 2011, 11:10
Hee cool! Iets in het hoge noorden. Ga ik zeker in de gaten houden, lijkt me leuk om te komen.

We rekenen erop.

guitarkid
31 oktober 2011, 11:37
Hee cool! Iets in het hoge noorden. Ga ik zeker in de gaten houden, lijkt me leuk om te komen.

Spread the word! :gitarist:

Ron Houben
31 oktober 2011, 14:00
Ik zal de noorder sneeuwstormen doorstaan en komen!

guitarkid
31 oktober 2011, 14:17
Ik zal de noorder sneeuwstormen doorstaan en komen!

Mooi, Ron!!!! Ach, er loopt tenslotte vanaf Nijmegen nu al een verhard pad en er is hier zelfs riolering en stroom!!!
En dan offeren we tegen die tijd e.e.a. voor mooi weer!!! :seriousf:

Mukkez
31 oktober 2011, 14:24
Super initiatief!
Maar om nu te zeggen dat het dichtbij is, omdat het in het noorden is?
Nee.. (kleine anderhalf uur reizen)

Lijkt me leuk en staat genoteerd, maar ik maak nog geen beloftes!

guitarkid
31 oktober 2011, 15:10
Super initiatief!
Maar om nu te zeggen dat het dichtbij is, omdat het in het noorden is?
Nee.. (kleine anderhalf uur reizen)

Lijkt me leuk en staat genoteerd, maar ik maak nog geen beloftes!

Volgende keer dan toch maar Maastricht...??? :seriousf:

wietse
31 oktober 2011, 15:29
Super initiatief!
Maar om nu te zeggen dat het dichtbij is, omdat het in het noorden is?
Nee.. (kleine anderhalf uur reizen)

Lijkt me leuk en staat genoteerd, maar ik maak nog geen beloftes!
tja dat krijg je er van als je in hallum woont, de kortste weg voor jou schiet niet op, allemaal b wegen, maar inderdaad het is niet echt dichtbij, ik ben sneller in almere dan in zuidbroek terwijl almere verder rijden is.
maar toch als de weersomstandigheden het toelaten ben ik van de partij.

Mukkez
31 oktober 2011, 18:17
Ik was de smiley vergeten :sssh:

Een gitaarevenement in Hallum, dat zou wat zijn! ... :seriousf:

stikel
31 oktober 2011, 18:31
Ik was de smiley vergeten :sssh:

Een gitaarevenement in Hallum, dat zou wat zijn! ... :seriousf:

Tis ook niet in het noorden maar in het noordoosten. Ik heb volgens mij een dik uurtje rijden. Ga vooral door jongens. :ok: Het staat genoteerd.

guitarkid
31 oktober 2011, 19:37
Tis ook niet in het noorden maar in het noordoosten. Ik heb volgens mij een dik uurtje rijden. Ga vooral door jongens. :ok: Het staat genoteerd.

Mooi dat je komt!!!

guitarkid
1 november 2011, 10:20
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/LogoNGD.jpg

Vanaf nu in alle correspondentie.... :)

Edit: bedenk me net dat hij wel in de verte wat heeft van deze:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/woodstock_logo.gif
Woodstock 1969. Nou, als het net zo druk wordt.....;)

Dosmanos
2 november 2011, 09:50
Moi!

Als ik geen verplichtingen heb kom ik!

guitarkid
2 november 2011, 10:19
Moi!

Als ik geen verplichtingen heb kom ik!

Dan heb je nu verplichtingen: 3 maart 2012: 10.00 uur Noorder Gitaardag! Even noteren, Thijs! :seriousf:

;) Gr. Coos

Nobler
2 november 2011, 17:19
Ik zal ook alles op alles zetten om te komen. Kun je alleen als standhouder dingen te koop aanbieden?

guitarkid
2 november 2011, 18:06
Ik zal ook alles op alles zetten om te komen. Kun je alleen als standhouder dingen te koop aanbieden?

Dat is wel de bedoeling! Maar ja, niemand kan "kofferbak-verkoop" verbieden... :)

Hendriks
2 november 2011, 22:06
Dat is wel de bedoeling! Maar ja, niemand kan "kofferbak-verkoop" verbieden... :)

Ik zal zorgen dat ik een kofferbak meeneem.

Pé.
3 november 2011, 00:21
Als het even mee zit kom ik zeker ook langs! Die 15 minuten reistijd kunnen het probleem niet zijn toch? ;)

Hendriks
3 november 2011, 08:04
Als het even mee zit kom ik zeker ook langs! Die 15 minuten reistijd kunnen het probleem niet zijn toch? ;)

Ga je op de fiets?

JeroenSchaaf
3 november 2011, 10:06
Als het even mee zit kom ik zeker ook langs! Die 15 minuten reistijd kunnen het probleem niet zijn toch? ;)

Pé we kunnen wel samen heen :)

LesPaul1612
4 november 2011, 16:36
3 Maart staat genoteerd, zolang er iets met vervoer te regelen valt (Zuidbroek heeft toch een treinstation?) en er geen mieterse proefwerkweek of iets dergelijks op het programma staat, zal ik waarschijnlijk met 1 (of 2, of 3) van mijn compagnon(s) op de stoep staan!

Koni05
4 november 2011, 20:48
Ja, Zuidbroek heeft een station, en vanuit Groningen gaat er 4x per uur een trein die kant op :)

aaronstonebeat
4 november 2011, 21:42
Lijkt me erg leuk en lekker dicht in de buurt.

guitarkid
9 november 2011, 08:55
Zojuist kreeg ik het bericht dat de redactie van de Musicmaker (bij monde van de onvolprezen en sympathieke hoofdredacteur Mark Postema) een jaarabonnement ter beschikking stelt. Dit abonnement kan gewonnen worden d.m.v. het toegangskaartje. Een ouderwetsche verloting dus!
Bovendien gaat het blad aandacht aan de beurs besteden! Hulde!!!
Er zullen overigens ongetwijfeld nog meer leuke zaken verloot worden die dag!
:crazyhappy:

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/musicmaker.gif

VanDiekum
12 november 2011, 14:48
Lijkt me erg gaaf en potentie om nieuwe dingen te zien en te leren.
Ik ben zeer zeker van de partij ligt ook mooi in de buurt van mij.

macwilliams
12 november 2011, 15:13
Lijkt me erg gaaf en potentie om nieuwe dingen te zien en te leren.
Ik ben zeer zeker van de partij ligt ook mooi in de buurt van mij.

Kampen -> Zuidbroek groningen is meer dan anderhalf uur rijden. Je hebt de verkeerde zuidbroek in gedachte.

guitarkid
12 november 2011, 15:15
Kampen -> Zuidbroek groningen is meer dan anderhalf uur rijden. Je hebt de verkeerde zuidbroek in gedachte.

Dat wordt carpoolen...!!! ;)

kokeleko
13 november 2011, 18:32
Is dat in het oude zondagsschool gebouw, ik woon er al meer dan 20 jaar niet meer :-) Is de kroeg nog wel open? (Kemper)

guitarkid
13 november 2011, 19:11
Is dat in het oude zondagsschool gebouw, ik woon er al meer dan 20 jaar niet meer :-) Is de kroeg nog wel open? (Kemper)

De kroeg is er nog wel (kom er zelf trouwens nooit), de beurs is in de voormalige sporthal, aan de noordkant van het dorp (Heiligelaan, waar ik zelf ook woon, de doorgaande weg naar Noordbroek)) bij de sportvelden. Die sporthal is echter verbouwd tot een muziekgebouw, waar ik o.a. vaak koren, orkesten e.d. opneem en waar gerepeteerd wordt en waar dus de beurs gehouden wordt.

kokeleko
13 november 2011, 19:17
Aha tegen over mijn zus, hihi. het oude MAVO gymnastiek gebouw dus.

guitarkid
13 november 2011, 19:20
Aha tegen over mijn zus, hihi. het oude MAVO gymnastiek gebouw dus.

Meppel, da's te doen!! ;)

hessepes
15 november 2011, 09:40
Leuk, een heusche Noorder Gitaardag. Heb het in mijn agenda gezet. Ik zal de bassist en andere gitarist van ons bandje ook vragen mee te gaan.

Vanuit Groningen bezien ligt Zuidbroek perfect centraal:seriousf:.

guitarkid
15 november 2011, 11:20
Leuk, een heusche Noorder Gitaardag. Heb het in mijn agenda gezet. Ik zal de bassist en andere gitarist van ons bandje ook vragen mee te gaan.

Vanuit Groningen bezien ligt Zuidbroek perfect centraal:seriousf:.

Zo hoort het! Leuk! :ok:

hessepes
21 november 2011, 11:14
is het nog een idee om hier een facebook pagina (https://www.facebook.com/help/?page=203955942973503) voor te maken?
Plus je kunt dan een event (https://www.facebook.com/help/search/?q=event) aanmaken.

Moet je wel als persoon een facebook account hebben. Iedereen met een facebook account kan pagina's aanmaken (heb ik bijv. voor ons bandje gedaan).

guitarkid
21 november 2011, 11:18
Geen slecht plan. Vanavond een vergadering, dus dat nemen we even mee!


is het nog een idee om hier een facebook pagina (https://www.facebook.com/help/?page=203955942973503) voor te maken?
Plus je kunt dan een event (https://www.facebook.com/help/search/?q=event) aanmaken.

Moet je wel als persoon een facebook account hebben. Iedereen met een facebook account kan pagina's aanmaken (heb ik bijv. voor ons bandje gedaan).

Hendriks
21 november 2011, 11:25
Geen slecht plan. Vanavond een vergadering, dus dat nemen we even mee!

Tot vanavond;)

beruk
21 november 2011, 11:38
Best zin in, 440km op een dag... Ach maakt het ook uit:rockon: In de agenda ermee!

Hendriks
21 november 2011, 11:42
Best zin in, 440km op een dag... Ach maakt het ook uit:rockon: In de agenda ermee!

Ga je geen spijt van krijgen.

beruk
21 november 2011, 11:49
Ga je geen spijt van krijgen.
Ga er wel van uit dat ik mijn nek breek over likkebaardend lekkere lefty's!

guitarkid
21 november 2011, 12:40
Ga er wel van uit dat ik mijn nek breek over likkebaardend lekkere lefty's!

Ik beloof niets. ;)
Realiseer je dat we ons stinkende best gaan doen voor een mooi aanbod, maar het is een relatief kleine beurs (ong. 15-20 standhouders) en het is voor ons ook een experiment!
Wel te gek dat je de moeite neemt om te komen!

guitarkid
23 november 2011, 09:29
Hallo allen.

De Facebook-pagina van de Noorder Gitaar Dag is in de lucht.
Met nog niet zo veel info, maar dat komt wel.
Bezoek 'm even, klik op de "like"-button en deel 'm op je eigen Facebook, als je die hebt!
Wij als organisatie gaan druk in de weer met het benaderen van potentiële standhouders en ik mag zeggen dat er wel wat leuke verrassingen lijken te komen........ :crazyhappy:

Wordt vervolgd........

hessepes
24 november 2011, 09:28
Hallo allen.

De Facebook-pagina van de Noorder Gitaar Dag is in de lucht.
Met nog niet zo veel info, maar dat komt wel.
Bezoek 'm even, klik op de "like"-button en deel 'm op je eigen Facebook, als je die hebt!

Leuk hoor, net even geliked!:)

guitarkid
24 november 2011, 11:57
Leuk hoor, net even geliked!:)

Zo hoort dat, Hes! :)
Er staat nog niet zo veel op, maar dat komt nog wel. Na komende maandag weten we waarschijnlijk al wat meer over sommige standhouders en andere activiteiten!

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/LogoNGD-1.jpg

Dweezman
24 november 2011, 12:40
Staat in agenda, leuk!

Mss een speciaal plekje voor forumleden, met wat verkoopwaar/interessante spullen? Alleen commerciële handelaren is ook wat plat, toch?

Kritz
24 november 2011, 12:48
Spijtig! dat zulke beurzen en evenementen zo ver van huis is.:(

guitarkid
24 november 2011, 14:37
Spijtig! dat zulke beurzen en evenementen zo ver van huis is.:(

Tja, dat vonden wij tot nu toe dus ook.....! :seriousf:

kunk
24 november 2011, 15:21
Tja, dat vonden wij tot nu toe dus ook.....! :seriousf:

Precies, laten wij het ook eens dichtbij hebben:ok:

guitarkid
29 november 2011, 14:54
Even een update:
Gisteravond een nuttige en gezellige meeting gehad alhier en we hebben met z'n vieren de zaal etc. bekeken, aangezien ik tot nu toe de enige was die die kende. Gelukkig 100% goed bevonden en da's een opluchting voor mij... :) Hij is dus zeer geschikt voor ons doel met een vloeropp. van zo'n 160 m² en een aparte kantine, waar die dag soep, broodjes, drankjes (fris, bier en wijn) etc. te krijgen zullen zijn.
We hebben al enkele erg leuke aanmeldingen van standhouders en we doen ons stinkende best om het aanbod zo veelzijdig mogelijk te maken
Als je nog een goed idee hebt voor iets bijzonders, aarzel niet en tip ons en dan kijken wij of het interessant is om diegene te benaderen.
We kunnen geen garanties geven natuurlijk...
Blijf kijken, wordt leuk!

Kritz
29 november 2011, 14:59
Even een update:
Gisteravond een nuttige en gezellige meeting gehad alhier en we hebben met z'n vieren de zaal etc. bekeken, aangezien ik tot nu toe de enige was die die kende. Gelukkig 100% goed bevonden en da's een opluchting voor mij... :) Hij is dus zeer geschikt voor ons doel met een vloeropp. van zo'n 160 m² en een aparte kantine, waar die dag soep, broodjes, drankjes (fris, bier en wijn) etc. te krijgen zullen zijn.
We hebben al enkele erg leuke aanmeldingen van standhouders en we doen ons stinkende best om het aanbod zo veelzijdig mogelijk te maken
Als je nog een goed idee hebt voor iets bijzonders, aarzel niet en tip ons en dan kijken wij of het interessant is om diegene te benaderen.
We kunnen geen garanties geven natuurlijk...
Blijf kijken, wordt leuk!


Mooie locatie enzo, maar weeral zo ver van huis voor ons,spijtig.:(

guitarkid
29 november 2011, 17:39
Tja, dat vonden wij tot nu toe dus ook.....! :seriousf:


Precies, laten wij het ook eens dichtbij hebben:ok:

Dat bedoel ik! :)

guitarkid
14 december 2011, 10:33
https://www.facebook.com/pages/Noorder-Gitaar-Dag/150494168384352?sk=wall

Misschien leuk om deze even te "sharen" op je evt. eigen Facebook-pagina???

Dosmanos
15 december 2011, 09:03
Gedaan......

Hendriks
15 december 2011, 09:45
Als ik op Facebook zou zitten wist ik het wel .

Inmiddels hebben zich al wat zeeeer interresante standhouders aangemeld!!

guitarkid
15 december 2011, 09:46
Gedaan......

Waarvoor onze dank!:ok: Weet je al of je komt?

Hendriks
20 december 2011, 15:00
Op de gitaardag willen wij op het eind van de middag een Blues Battle organiseren , in de Rap muziek is dit een bekend fenomeen , maar wij willen er en twist aangeven .
Wat is de bedoeling ? Er zullen steeds 2 gitaristen op het podium verschijnen , die ieder 2 blokjes mogen soleren , is 1 klaar dan mag de volgende zich klaarmaken , enz , enz.
Om wille van de tijd laten we max 10 gitaristen meedoen . De youtube laat het voorbeeld zien : Thrill is gone in Bmin .
Backup aanwezig , je mag je eigen gitaar meenemen , maar er zullen er vast ook wel wat aanwezig zijn:)
Opgeven via het emailadres in mijn sig.

O'ja , geen prijzen te winnen , wel eeuwige roem.


http://www.youtube.com/watch?v=SgXSomPE_FY

frekie
22 december 2011, 12:35
Ah! Een Blues Duel!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1iZUkoS4Enc

guitarkid
22 december 2011, 12:59
Ah! Een Blues Duel!


Nee, geen duel!! Wel gewoon een tiental gitaristen dat achter elkaar lekker loos gaat op een bluesschema, maar zonder dat we daar verder iets aan verbinden. Het moet vooral inspirerend en gezellig zijn! Iedereen die mee doet is bij voorbaat een winnaar! Idd, eeuwige roem!!!! :)
:grouphug:

Edit: ik zie nu dat Hendriks het wel een "Battle" noemt.... Oeps... Dat wordt een stevige vergadering op 9 januari hier in Zuidbroek!!!! :seriousf:

ieme
2 januari 2012, 18:03
Ik probeer er bij te zijn. Lijkt me gezellig

toneblo
2 januari 2012, 18:07
wij zijn erbij!
@ Guitarkid: van de week heb je formulier binnen!:ok:

wietse
2 januari 2012, 18:55
ik kom er ook met een lading gitaren, mogelijk dat ik nog wat meeneem van een vriend van mij die heeft nog wel eens wat erg mooi akoestisch spul.

jan jansen
2 januari 2012, 20:41
Spijtig! dat zulke beurzen en evenementen zo ver van huis is.:(


Hoezo...zo groot is nederland nu toch ook weer niet?Het stikt hier altijd van de hollanders in fryslan....

ieme
2 januari 2012, 21:25
Leuk dat je ook komt wietse! Lang niet gezien!

allochthomas
2 januari 2012, 21:30
wij zijn erbij!

:cheerup::blast:

The Running Man
3 januari 2012, 14:53
[QUOTE=toneblo;2768644]wij zijn erbij!

Jazeker :rockon::rockon:

Hendriks
3 januari 2012, 15:03
[QUOTE=toneblo;2768644]wij zijn erbij!

Jazeker :rockon::rockon:

Thats the spirit:ok:

wietse
3 januari 2012, 15:26
Hoezo...zo groot is nederland nu toch ook weer niet?Het stikt hier altijd van de hollanders in fryslan....
en belgen zijn er in de zomer ook altijd zat de laatste jaren, maar voor kritz is het inderdaad ver weg, vintage veenendaal is dan stukken dichterbij.
de meeste gitaarbeurzen en evenementen zijn in het zuiden en het midden van nederland, nooit in het noorden.
in belgië zal er vast ook wel eens een soortgelijke beurs zijn en dat is ons noorderlingen toch echt te ver weg.

CID-Gibson
4 januari 2012, 21:09
en belgen zijn er in de zomer ook altijd zat de laatste jaren, maar voor kritz is het inderdaad ver weg, vintage veenendaal is dan stukken dichterbij.
de meeste gitaarbeurzen en evenementen zijn in het zuiden en het midden van nederland, nooit in het noorden.
in belgië zal er vast ook wel eens een soortgelijke beurs zijn en dat is ons noorderlingen toch echt te ver weg.

Pak hem voor mij maar in voor onder de kerstboom, en voor de rest veul speulen :)

FNaRK
7 januari 2012, 19:47
Pak hem voor mij maar in voor onder de kerstboom, en voor de rest veul speulen :)

en als je langskomt, neem je dan ook die advocaat / gerechtsdeurwaarder mee waar je al maanden geleden mee dreigde ??

Hendriks
7 januari 2012, 20:05
en als je langskomt, neem je dan ook die advocaat / gerechtsdeurwaarder mee waar je al maanden geleden mee dreigde ??

Ja leuk , humor mag die dag zeker niet ontbreken.

Tabula Rasa
7 januari 2012, 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=SgXSomPE_FY

En bedankt! Dit zit nu dus het hele weekend al in mijn hoofd. Kan de strat niet loslaten en niet van de bank af komen.

Hendriks
7 januari 2012, 21:50
En bedankt! Dit zit nu dus het hele weekend al in mijn hoofd. Kan de strat niet loslaten en niet van de bank af komen.

Dan rekenen we nu 3 maart op jou !

Tabula Rasa
7 januari 2012, 22:04
Dan rekenen we nu 3 maart op jou !

Vergeet het maar. De vrouw heeft nachtdiensten dat weekend en ik heb dus de kleine overdags. Hij is 2 1/2 dus daar ga ik niet het hele land mee doorrijden.

guitarkid
7 januari 2012, 22:27
Vergeet het maar. De vrouw heeft nachtdiensten dat weekend en ik heb dus de kleine overdags. Hij is 2 1/2 dus daar ga ik niet het hele land mee doorrijden.

2 1/2..?? Goh, toen gaf ik die van mij voldoende eten voor de hele dag en dan redden ze zich wel..... Daar worden ze zelfstandig van! ;)

Maar jammer dat het je niet lukt!

geert1976
10 januari 2012, 12:53
De kogel is door de kerk.

Ik zal ook van de partij zijn, samen met een goede maat van me en we zijn van plan om behoorlijk wat gitaren mee te nemen, van oud Japans tot USA en alles wat daar tussen zit.

@Ton: Ik zal het inschrijfformulier invullen en naar je toe sturen:)

guitarkid
10 januari 2012, 13:24
De kogel is door de kerk.

Ik zal ook van de partij zijn, samen met een goede maat van me en we zijn van plan om behoorlijk wat gitaren mee te nemen, van oud Japans tot USA en alles wat daar tussen zit.

@Ton: Ik zal het inschrijfformulier invullen en naar je toe sturen:)

Mooi man, daar zijn we heel blij mee!! :crazyhappy:

Hendriks
10 januari 2012, 13:27
De kogel is door de kerk.

Ik zal ook van de partij zijn, samen met een goede maat van me en we zijn van plan om behoorlijk wat gitaren mee te nemen, van oud Japans tot USA en alles wat daar tussen zit.

@Ton: Ik zal het inschrijfformulier invullen en naar je toe sturen:)

Helemaal top Geert , ik begin met sparen.

guitarkid
10 januari 2012, 14:22
Hallo gitaarvriendjes en -vriendinnetjes.

Weer wat nieuws van de organisatie!
We hebben inmiddels behoorlijk wat standhouders en ik durf te zeggen dat het interessant wordt. Er zijn nog "onderhandelingen" gaande met een aantal ook zeer interessante bedrijven etc, maar mochten jullie nog relevante ideeën hebben, aarzel dan niet en stuur even een PM aan mij, Hendriks, Noordeling32 of Midwolda! Het kan nu nog.
Als je adressen weet om een poster op te hangen: ook een PM (met je mailadres) naar ons, dan krijg je een bestandje (zwart/wit) dat je zelf op A4 kunt uitprinten.
Zou leuk zijn, want dan krijgen we publiciteit op onverwachte plaatsen.

Ook hebben we al de nodige toezeggingen voor gadgets e.d. die we die dag mogen weggeven aan de hand van de entreekaartjes. Zo zijn er abonnementen op de Musicmaker en de Bandcoach, T-shirts etc. Dit met dank aan standhouders en sponsoren, die we in een later stadium vanzelfsprekend allemaal voldoende zullen noemen! ;)

Verder worden we overspoeld met aanmeldingen voor de Blues-jam... Nou ja, overspoeld... ;)
Kom op, dames en heren, het kan heel leuk worden. Laat je niet afschrikken door het feit dat het eerst een Blues-battle werd genoemd, want het is alleen een gezellige estafette en dus is die door ons dan ook gisteravond de "Bluestafette™" gedoopt!
:blast:
Je hoeft alleen je gitaar maar mee te nemen (en dat misschien niet eens..., er is vast wel iets voorhanden), want voor versterking wordt gezorgd en dat worden zeker niet de minste ampjes!
:rockon:

Verder zoeken we nog vrijwilligers die de hele dag met een oranje hesje aan voor verkeersregelaar willen spelen. Dus niet muziek maken voor de verkeersregelaar, maar al dan niet in de regen heel stoer bepalen waar ze die ene auto neer moeten zetten....
:seriousf:
(Ok, geintje, maar we verwachten inmiddels wel een serieuze hoeveelheid bezoekers)!

Wij als organisatie hebben er heel veel zin in, dus blijf reageren, bezoek ook de Facebook-pagina en share die evt. op je eigen Facebook:

https://www.facebook.com/pages/Noorder-Gitaar-Dag/150494168384352

En bedenk: "Sla je slag op de Noorder Gitaardag".... ;)

Kritz
10 januari 2012, 14:35
Ik vind het zeer spijtig dat ik er niet bij kan zijn. Ik wens jullie in ieder geval een fijne en succesrijke dag toe.
Greetz; Kritz

Hendriks
12 januari 2012, 10:57
www.noordergitaardag.nl ;)

frekie
12 januari 2012, 12:15
Heb net ontdekt dat Zuidbroek zowaar een NS station heeft en ik heb nog zo'n goedkoop treinkaartje in de la. Datum is genoteerd in de agenda. :crazyhappy:

guitarkid
12 januari 2012, 12:23
www.noordergitaardag.nl ;)

Mooi!!!! Nou nog een echte site! ;)

Midwolda
12 januari 2012, 13:05
Mooi!!!! Nou nog een echte site! ;)

:stop: ... under construction... :makeup:

:D

ateng
12 januari 2012, 13:49
Ik ben er ook wel denk ik.

Hendriks
12 januari 2012, 14:12
Ik ben er ook wel denk ik.

Hoogeveen--Zuidbroek , 35 minuten met de auto.

guitarkid
12 januari 2012, 14:30
Hoogeveen--Zuidbroek , 35 minuten met de auto.

Da's wel erg optimistisch.... ;) Kwartiertje er bij?

Hendriks
12 januari 2012, 14:36
Da's wel erg optimistisch.... ;) Kwartiertje er bij?

Jij bent niet zo snel hé?;) Voor mij is Hoogeveen ongeveer 55 minuten , Zuidbroek iets van 20 , dussssss.

guitarkid
12 januari 2012, 14:58
Jij bent niet zo snel hé?;) Voor mij is Hoogeveen ongeveer 55 minuten , Zuidbroek iets van 20 , dussssss.

Vorige week 4 bekeuringen... Me dunkt! ;)

Hendriks
12 januari 2012, 15:25
Vorige week 4 bekeuringen... Me dunkt! ;)

Oei , dan nemen we de volgende keer onze eigen koffie mee.

guitarkid
12 januari 2012, 17:04
Oei , dan nemen we de volgende keer onze eigen koffie mee.

Nee, want dan zitten we bij Midwolda! ;)

BTW lieve mensen. Zonder gelijk al iets weg te willen geven: er komen nog steeds interessante standhouders bij (de zgn. "interesstandhouders"). Pas nou op dat je later geen spijt krijgt en dat je dan moet zeggen:"Nee, de eerste Noorder Gitaardag, daar was ik toen niet bij, in dat zaaltje in Zuidbroek. Maar ik ga er dit jaar wel heen,'t is nu in de Eurohallen in Zuidbroek. 't Schijnt dat Satriani, Vai, Morse en nog een paar van die jongens er ook demo's gaan geven. Maar misschien ga ik nu de eerste dag, de rest van de week is het daar altijd erg druk!"
Jaaaa, ambities genoeg! ;)

kunk
12 januari 2012, 17:42
Nee, want dan zitten we bij Midwolda! ;)

BTW lieve mensen. Zonder gelijk al iets weg te willen geven: er komen nog steeds interessante standhouders bij (de zgn. "interesstandhouders"). Pas nou op dat je later geen spijt krijgt en dat je dan moet zeggen:"Nee, de eerste Noorder Gitaardag, daar was ik toen niet bij, in dat zaaltje in Zuidbroek. Maar ik ga er dit jaar wel heen,'t is nu in de Eurohallen in Zuidbroek. 't Schijnt dat Satriani, Vai, Morse en nog een paar van die jongens er ook demo's gaan geven. Maar misschien ga ik nu de eerste dag, de rest van de week is het daar altijd erg druk!"
Jaaaa, ambities genoeg! ;)


Das nou wat je noemt gezonde ambitie:ok::ok::ok:

ateng
12 januari 2012, 22:14
Hoogeveen--Zuidbroek , 35 minuten met de auto.

Het is voor mij 3 kwartier rijden dus nog wel te doen... toch?

hessepes
13 januari 2012, 09:14
Nee, want dan zitten we bij Midwolda! ;)

BTW lieve mensen. Zonder gelijk al iets weg te willen geven: er komen nog steeds interessante standhouders bij (de zgn. "interesstandhouders"). Pas nou op dat je later geen spijt krijgt en dat je dan moet zeggen:"Nee, de eerste Noorder Gitaardag, daar was ik toen niet bij, in dat zaaltje in Zuidbroek. Maar ik ga er dit jaar wel heen,'t is nu in de Eurohallen in Zuidbroek. 't Schijnt dat Satriani, Vai, Morse en nog een paar van die jongens er ook demo's gaan geven. Maar misschien ga ik nu de eerste dag, de rest van de week is het daar altijd erg druk!"
Jaaaa, ambities genoeg! ;)

:) That's the spirit!

guitarkid
13 januari 2012, 10:59
:) That's the spirit!

Moet jij niet mee doen met de Bluesstafette...? :blast:

BTW Dames en heren. In welke toonsoort gaan we dat doen?
Graag Uw voorkeur uitspreken!
De mijne: A, C of D.

PS. Als je je voorkeur uitspreekt moet je je eigenlijk ook even aanmelden om mee te doen.
Medewerkers en hun familie zijn uitgesloten van deelname..... ;)
[Kermis-mode aan] Instappen, meemaken, er zijn nog enkele vrije plaatsen, we gaan zwieren we gaan zwaaien, we gaan draaien....!!!! [Kermis-mode uit]

Hendriks
13 januari 2012, 12:10
Moet jij niet mee doen met de Bluesstafette...? :blast:

BTW Dames en heren. In welke toonsoort gaan we dat doen?
Graag Uw voorkeur uitspreken!
De mijne: A, C of D.

PS. Als je je voorkeur uitspreekt moet je je eigenlijk ook even aanmelden om mee te doen.
Medewerkers en hun familie zijn uitgesloten van deelname..... ;)
[Kermis-mode aan] Instappen, meemaken, er zijn nog enkele vrije plaatsen, we gaan zwieren we gaan zwaaien, we gaan draaien....!!!! [Kermis-mode uit]

Klinkt het lekkerst in Bmin .
Wie geeft zich nog meer op?

Koni05
13 januari 2012, 14:50
lijkt me best leuk, zo'n estafette spelen. Hoe lang speelt elke deelnemer? En het is dus als ik het goed begrepen heb over 'the thrill is gone' ?

Hoe dan ook ben ik er zeker wel bij !

Hendriks
13 januari 2012, 15:08
lijkt me best leuk, zo'n estafette spelen. Hoe lang speelt elke deelnemer? En het is dus als ik het goed begrepen heb over 'the thrill is gone' ?

Hoe dan ook ben ik er zeker wel bij !

Een stuk of wat blokjes , ik heb je genoteerd.

Koni05
13 januari 2012, 16:18
oke leuk ! Gebruiken jullie deze backingtrack dan ?: http://www.youtube.com/watch?v=0WAFDwYk4yc

Hendriks
13 januari 2012, 16:31
oke leuk ! Gebruiken jullie deze backingtrack dan ?: http://www.youtube.com/watch?v=0WAFDwYk4yc

Geen track , maar een echte band , maar wel deze toonsoort.

Koni05
13 januari 2012, 16:36
Super! Heb er enorm veel zin in, maar plan mij liever niet als eerste:p

Hendriks
13 januari 2012, 17:06
Super! Heb er enorm veel zin in, maar plan mij liever niet als eerste:p

Komt goed.

Er zijn hier toch wel meer die even helemaal los willen op dit nummer , bv een Timo Somers , ik zou hem wel eens willen horen shredden op dit nummer :rockon:

guitarkid
14 januari 2012, 11:35
Het publiciteits-offensief is begonnen!!!

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Bandcoach1.jpg

stikel
14 januari 2012, 18:31
Coos, ze hangen ;)

guitarkid
14 januari 2012, 21:36
Coos, ze hangen ;)

Top!!!! :grouphug:

guitarkid
15 januari 2012, 09:18
Dag allen.

Even een ideetje van wat er te verwachten valt:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Standhouders.jpg


Verder komen Wietse en Geert1976 met beide een grote collectie vintage gitaren in het meer "ludieke" segment en zijn de (keiharde) onderhandelingen nog gaande met een aantal zeer interessante standhouders. ;)

Twee sponsors van abonnementen op het blad:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/MMBCLogoss.jpg

Er is al een aantal aanmeldingen voor de "Bluestafette", maar daar kan nog wel wat bij. Hendriks ging er in zijn onvolprezen enthousiasme van uit dat het op het schema van "The thrill is gone" zou gaan, maar nadat de rook was opgetrokken op de laatste vergadering (10 pleisters totaal) hebben we besloten dat het in overleg gaat en dat het ook "gewoon" een bluesschema in bijv. D, G , A of C mag zijn en niet in die moeilijke mineur-toonladder... :seriousf:
Kortom, MEEDOEN!!!!! :crazyhappy:

guitarkid
18 januari 2012, 12:07
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Standhouders2.gif

BouwJe EigenGitaar: bouwpaketten van gitaren voor schappelijke prijzen en op de beurs met nog wat extra korting. Altijd al een eigenbouw gitaar willen hebben? Dit is je kans.
Verder Dr. Tube, toonaangevend op het gebied van reparaties, modificaties etc. van buizenamps! Speciaal voor de Noorder Gitaar Dag houdt hij spreekuur van 10 tot 17 uur, dus voor vragen, opmerkingen etc, meld je even bij Dr. Tube! Zorgpas niet nodig!
Verder komt Jeroen Bos met erg interessante kleine buizenamps van 2 Watt en soms iets meer. Perfect voor bijv. thuis en de studio.

The Running Man
18 januari 2012, 12:14
Dag allen.

Even een ideetje van wat er te verwachten valt:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Standhouders.jpg


Verder komen Wietse en Geert1976 met beide een grote collectie vintage gitaren in het meer "ludieke" segment en zijn de (keiharde) onderhandelingen nog gaande met een aantal zeer interessante standhouders. ;)

Twee sponsors van abonnementen op het blad:
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/MMBCLogoss.jpg

Er is al een aantal aanmeldingen voor de "Bluestafette", maar daar kan nog wel wat bij. Hendriks ging er in zijn onvolprezen enthousiasme van uit dat het op het schema van "The thrill is gone" zou gaan, maar nadat de rook was opgetrokken op de laatste vergadering (10 pleisters totaal) hebben we besloten dat het in overleg gaat en dat het ook "gewoon" een bluesschema in bijv. D, G , A of C mag zijn en niet in die moeilijke mineur-toonladder... :seriousf:
Kortom, MEEDOEN!!!!! :crazyhappy:

Ik denk dat Toneblo (GIABLO) zijn digitale uithangbord hoog nodig moet aanpassen....
De nietsvermoedende lezertjes zouden kunnen denken dat hij zich beperkt tot gitaarmodificatie en reparaties maar op de beurs komt hij met zijn eigen heftige buizenversterkerlijn
(C-type, Challenger, McCrunch, ....., .....) en misschien voorbeelden van restauratiewerk (diverse 60's buizenamps en cabs).
:blast:

guitarkid
18 januari 2012, 12:26
Ik denk dat Toneblo (GIABLO) zijn digitale uithangbord hoog nodig moet aanpassen....
De nietsvermoedende lezertjes zouden kunnen denken dat hij zich beperkt tot gitaarmodificatie en reparaties maar op de beurs komt hij met zijn eigen heftige buizenversterkerlijn
(C-type, Challenger, McCrunch, ....., .....) en misschien voorbeelden van restauratiewerk (diverse 60's buizenamps en cabs).
:blast:

Klopt, er zal een aantal Giablo's te zien en te horen zijn (af en toe te horen in de speciale testruimte) en bovendien wordt er één (of meer ??) gebruikt tijdens de Bluestafette. Opgaven daarvoor zijn overigens zeer welkom!!!!
Dank voor deze zinnige bijdrage, Running Man! Geldt deze post ook als opgave van jou voor de Bluestafette...??? ;)

Jasper.
18 januari 2012, 12:39
Begint er steeds meer op te lijken! Het is op een zondag toch? Dan kom ik zeker even langs!

The Running Man
18 januari 2012, 12:56
Klopt, er zal een aantal Giablo's te zien en te horen zijn (af en toe te horen in de speciale testruimte) en bovendien wordt er één (of meer ??) gebruikt tijdens de Bluestafette. Opgaven daarvoor zijn overigens zeer welkom!!!!
Dank voor deze zinnige bijdrage, Running Man! Geldt deze post ook als opgave van jou voor de Bluestafette...??? ;)

Ik pas voor de blues estafette, ga de stand helpen bemensen
Misschien neem ik behalve de GIABLO Challenger II wat restauratie- en customizing werk van GIABLO mee
(De London Kitty plexi / blonde '64 bassman plus cab) afhankelijk van de ruimte in mijn auto en de stand :blast:

guitarkid
18 januari 2012, 13:14
Begint er steeds meer op te lijken! Het is op een zondag toch? Dan kom ik zeker even langs!

Zaterdag 3 maart!

Jasper.
18 januari 2012, 13:55
Zaterdag 3 maart!

Ow, dan moet ik vrij vragen :D Komt vast goed

wietse
18 januari 2012, 16:49
TFOA???
hoop dat ie veel cash meeneemt, kan hij mij en geert en compaan leegkopen, gezien de prijzen die hij voor z'n vintage spul vraagt moeten mijn vraagprijzen voor hem koopjes zijn.

Midwolda
18 januari 2012, 17:25
Gewoon een gezellige gitaardag van maken, Wietse... ;)

jan jansen
18 januari 2012, 17:33
ik hoop dat er geen bloed gaat vloeien, ben nog steeds niet vergeten hoe hij een keer tekeer ging tegen mij via mail nadat ik hem er op wees dat hij betreffende een gitaar er naast zat.

Wietse...de manier om je postuur te gebruiken...;):) trouwens nog bedankt voor de accoustische gitaar....inmiddels helemaal gestemd (was al prima geintoneerd) en al veel gebruikt.. :ok::crazyhappy::ok::crazyhappy:

Hendriks
18 januari 2012, 17:39
Peace Wietse:grouphug:

guitarkid
19 januari 2012, 09:44
Voor de niet Tomtommers.
N.B. houdt er rekening mee dat er een parkeerverbod geldt voor de noordkant van de laan. Dat is de kant waar de beurs ook zit. Bij grote drukte is het misschien een idee om te parkeren bij van der Valk (zie ook het kaartje). Dat is ong. 10 min. lopen.
Doen ze daar ook eens wat terug voor het dorp!

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/KaartjeZuidbroekplus.jpg

frekie
19 januari 2012, 15:00
Hoe zit het met het OV? Lopen vanaf station?

guitarkid
19 januari 2012, 15:26
Hoe zit het met het OV? Lopen vanaf station?

Ong. 20/25 minuten. Zie het (aangepaste) kaartje in post 164.

wietse
29 januari 2012, 19:51
zo vandaag in eelde op de rommelmarkt weer wat zieltjes gewonnen voor de gitaardag, ik had een stapel flyers mee moeten hebben, als je op zo'n markt staat en je hebt gitaren bij je dat trekt gitaristen aan.
de afgelopen 2 dagen zeker 8 gitaristen op de hoogte gebracht van het bestaan van deze beurs, allemaal mensen die in de regio wonen maar nergens vanaf wisten en ook erg verheugd waren te horen dat er zoiets bij hun in de buurt wordt gehouden.

Midwolda
29 januari 2012, 19:55
Wietse! Held!

Hendriks
29 januari 2012, 20:12
Shit had ik dat geweten , ik was vandaag in Eelde.

Wietse , je word 3 maart ontvangen met koffie en grunnenger kouk.

.slash.
29 januari 2012, 20:21
Zijn daar ook gitaren voor de koop aanwezig?

Hendriks
29 januari 2012, 20:41
Zijn daar ook gitaren voor de koop aanwezig?


Hoeveel wil je er?:)
Er komen veel standhouders , vintage ,bassen , akoustisch , nieuw , dus keus genoeg.

Midwolda
29 januari 2012, 20:43
Nou, ik hoop op eeeh.. effe rekenen... richting de honderdvijftig? Tweehonderd?

wietse
29 januari 2012, 20:43
Zijn daar ook gitaren voor de koop aanwezig?
ik hoop van niet, dan ben ik de enige die gitaren te koop heeft daar :D.
maar het zal wel niet, geert komt ook met een andere wietse en dan heb ik maar weinig handel mee.
vorig jaar in veenendaal gingen andere handelaren zeuren dat die twee veel te veel mee hadden genomen en dat het oneerlijke concurentie was.(want ja de prijzen waren ook nog eens erg scherp)

en hendriks het stond onder in mijn sig dat ik daar 2 dagen zou staan te verkopen.
goed gedraaid, zeg niet hoeveel maar heb nu genoeg in de beurs om een gloednieuwe Gibson les paul faded te kopen plus extra's, (niet dat ik dat doe) ik ben moe maar zeer tevreden.

Hendriks
29 januari 2012, 20:51
en hendriks het stond onder in mijn sig dat ik daar 2 dagen zou staan te verkopen.
goed gedraaid, zeg niet hoeveel maar heb nu genoeg in de beurs om een gloednieuwe Gibson les paul faded te kopen plus extra's, (niet dat ik dat doe) ik ben moe maar zeer tevreden.

Heb ik dan even gemist , ik heb in eelde gewoond en kwam er eigenlijk elke week , soms als verkoper en anders als koper.

wietse
29 januari 2012, 21:02
Heb ik dan even gemist , ik heb in eelde gewoond en kwam er eigenlijk elke week , soms als verkoper en anders als koper.

wekelijks is nu niet meer de moeite, er waren nu bijna 2 hallen vol plus een kleine hal braderie en dat is veel voor eelde tegenwoordig, een jaar of 6 terug had je soms wel 5 hallen vol met alleen rommelmarkt, dan wist je als sneuper echt niet waar je moest beginnen.
het is niet meer wat het geweest is.

Hendriks
29 januari 2012, 21:29
wekelijks is nu niet meer de moeite, er waren nu bijna 2 hallen vol plus een kleine hal braderie en dat is veel voor eelde tegenwoordig, een jaar of 6 terug had je soms wel 5 hallen vol met alleen rommelmarkt, dan wist je als sneuper echt niet waar je moest beginnen.
het is niet meer wat het geweest is.

Binnenkort toch maar eens weer kijken , het is alweer wat jaartjes geleden.

Mukkez
30 januari 2012, 11:25
Het is serieus groot opgezet zie ik. Super! Ik zou het al super vinden wanneer mensen gewoon een halletje zouden afhuren en dan met z'n allen 'meeten', maar dit is helemaal fantastisch!

+1 voor de organisatoren. :ok:

Hendriks
30 januari 2012, 12:47
+1 voor de organisatoren. :ok:

Wij doen ons best .
We kunnen nog wel wat gitaristen gebruiken voor de Blues-estafette , dusssss , kom op en geef je op.

geert1976
30 januari 2012, 12:52
Zijn daar ook gitaren voor de koop aanwezig?

Hoeveel wil je er hebben en wat wil je er voor eentje:D:D

.slash.
30 januari 2012, 16:51
Ik was van plan om het bij een te houden...

guitarkid
30 januari 2012, 17:46
Ik was van plan om het bij een te houden...

Je kunt nu al een voorkeur uitspreken: dan kan Geert er rekening mee houden... :)

.slash.
30 januari 2012, 18:29
Oh oke, ik was op zoek naar een Squier Classic Vibe stratje 50's
(het nog niet zeker of ik kom)

grayfink
30 januari 2012, 18:44
Doe mij maar een variaxje voor weinig. Ik mis mijn oude, leuk speelgoed. :confused:

geert1976
30 januari 2012, 19:02
Oh oke, ik was op zoek naar een Squier Classic Vibe stratje 50's
(het nog niet zeker of ik kom)

Stratjes nemen we zeker mee:ok:

.slash.
30 januari 2012, 20:20
(Skoda) Superb

wietse
30 januari 2012, 20:44
Stratjes nemen we zeker mee:ok:
wie niet?
al zijn het dan niet allemaal "merk" stratjes.

mijn assortiment gitaren voor de beurs is vandaag gegroeid met 2 schecters (1 omen 6 white en een omen 6 extreme black cherry) en een defil basgitaar. (zie nieuwe aanwinst topic)
maar als ik ze eerder weet te verkopen dan zal ik het niet laten.

Duhsjaak
30 januari 2012, 20:45
Nou, ik hoop op eeeh.. effe rekenen... richting de honderdvijftig? Tweehonderd?

Hi
Prachtvondst die sig!
Respect, pluim, complimenten, kies maar!
Vriendelijke groet, Gus

Midwolda
30 januari 2012, 22:43
Hi
Prachtvondst die sig!
Respect, pluim, complimenten, kies maar!
Vriendelijke groet, Gus

Da's heel aardig van je Gus! Maar eeh... hij is niet van mij hoor. :chicken:
Het is de laatste regel uit de originele owners-manual van de Fender Princeton Chorus (http://support.fender.com/manuals/guitar_amplifiers/Princeton_Chorus_manual.pdf).

geert1976
31 januari 2012, 00:56
wie niet?
al zijn het dan niet allemaal "merk" stratjes.

mijn assortiment gitaren voor de beurs is vandaag gegroeid met 2 schecters (1 omen 6 white en een omen 6 extreme black cherry) en een defil basgitaar. (zie nieuwe aanwinst topic)
maar als ik ze eerder weet te verkopen dan zal ik het niet laten.

Ach stratjes te over denk ik.

Neem ook het eea aan vintage Fender onderdelen mee denk ik.
Paar 12 snarige gitaren etc. etc.

guitarkid
31 januari 2012, 07:33
Ach stratjes te over denk ik.

Neem ook het eea aan vintage Fender onderdelen mee denk ik.
Paar 12 snarige gitaren etc. etc.

Niet denken, maar doen!!!!!! :) Veel onderdelen meenemen, da's leuk !!!!! :ok:

guitarkid
31 januari 2012, 08:16
De definitieve lijst van standhouders is klaar! Gisteravond weer een vergadering gehad en we zitten méér dan vol! Het gaat zelfs nog wat passen en meten worden, maar we denken dat we een leuke en gevarieerde beurs gaan krijgen met hopelijk veel bezoekers. Aan de publiciteit zal het niet liggen, want alle vakbladen hebben er inmiddels aandacht aan besteed en de komende weken moeten de (regionale) bladen er aan geloven en zoeken we ook de publiciteit op de diverse radiostations!! Als je nog plaatsen weet waar een poster kan hangen, stuur een mailtje naar ons (noordergitaardag@live.nl) en we sturen een bestandje dat je kunt uitprinten!

Ok, wie komen er?

Bassbird - basgitarenbouwer
The Fellowship of Acoustics - Vintage & nieuwe gitaren
Wietse - Veel tweedehands gitaren, waarvan het nodige vintage
Stringweb - Snaren en verder heel veel toebehoren
Giablo Amps - Buizenamps
Gitaarhoek - Gitaren, amps en accesoires
Ger Warink Muziek - Larrivee gitaren en accesoires
Rikkers - gitaarbouw, reparaties en modificaties
Jeroen Bos - Low watts buizenamps
Brinkman - betaalbare gitaar bouwpaketten
Dr. Tube - Versterker-reparaties, modificaties en adviezen etc.
Dick Sikkema - Vintage amps 1960-1975
Geert1976 - Veel tweedehands gitaren, waarvan het nodige vintage + onderdelen
Jeroen Doeve - Vintage amps en onderdelen
Red Rooster - gitaren en effects

Verder wordt er o.a. af en toe een klein optreden verzorgd door Ard van Gilst, (een gitarist in het genre "Tommy Emmanuël"), er worden doorlopend documentaires etc. getoond over allerlei gitaren, de bouw, de historie etc.
Ook zijn er al de nodige items ter beschikking gesteld om weg te geven c.q. te verloten aan de hand van het entreebewijs. Zo hebben we bijv. een jaarabonnement op de Musicmaker en Bandcoach, gitaarbanden, een gitaar-afstelbeurt t.w.v. 50 euro, kortingsbonnen, een USB-link, 2 sets van 3 JJ ECC83S tubes, t-shirts etc.
En tot slot natuurlijk de "Bluestafette"!!!!! Er kunnen nog een paar mensen meedoen! Dames en heren, schroom niet, get your few minutes of fame met begeleiding van een ECHTE DRUMMER en BASSIST... !!! :crazyhappy:
Evt. kun je op de dag zelf nog besluiten om mee te doen, maar ook hier geldt: vol =vol....:seriousf:
Tot slot: er is een kantine, dus voor soep, broodjes, thee, koffie, fris etc. wordt gezorgd voor o.i. schappelijke prijzen dankzij de welwillende medewerking van Muziekvereniging Oosterbroek. Waarvoor onze dank!!

Groeten,
Noorderling38, Midwolda, Hendriks en Guitarkid.

Buzzel
7 februari 2012, 20:49
damn, nu wou ik hier graag bij zijn, maar werk :(, maar er komen vast meer GN meetings!

guitarkid
7 februari 2012, 21:04
damn, nu wou ik hier graag bij zijn, maar werk :(, maar er komen vast meer GN meetings!

Jammer dat het niet lukt. Het is echter geen GN-meeting, maar een Gitaarbeurs! En een die we jaarlijks willen organiseren, dus wie weet kun je volgende keer!

Buzzel
7 februari 2012, 21:17
Gitaardag dan. Volgend jaar zeker proberen.

Dosmanos
7 februari 2012, 21:55
OMG!!

Ger Warink komt ook?? Dan ben ik zeker van de partij!!

Dosmanos

Hendriks
7 februari 2012, 22:00
OMG!!

Ger Warink komt ook?? Dan ben ik zeker van de partij!!

Dosmanos

Thats the spirit:rockon:

HenryCrun
10 februari 2012, 19:16
Wie met de trein wil komen moet er rekening mee houden dat er uitgerekend dat weekend gewerkt wordt aan het station Groningen Europapark en dat er geen treinverkeer mogelijk is tussen Assen en Groningen en Zuidbroek en Groningen. Dat wordt gezellig in de bus!

http://www.oogtv.nl/2012/02/geen-treinen-door-werkzaamheden-station-europapark/

Metalhead6661
11 februari 2012, 12:05
Damn, die dag kan ik niet :(

hessepes
11 februari 2012, 13:35
Wie met de trein wil komen moet er rekening mee houden dat er uitgerekend dat weekend gewerkt wordt aan het station Groningen Europapark en dat er geen treinverkeer mogelijk is tussen Assen en Groningen en Zuidbroek en Groningen. Dat wordt gezellig in de bus!

http://www.oogtv.nl/2012/02/geen-treinen-door-werkzaamheden-station-europapark/

Inderdaad wel een vervelend toeval!

jan jansen
11 februari 2012, 15:38
[/INDENT][/QUOTE]

Mischien een idee net als de zelfbouwmeeting:ergens inschrijven voor een periodieke mailing....je wekt interresse en mensen vergeten het minder gauw....:rockon::rockon:

guitarkid
15 februari 2012, 09:57
Dagblad van het Noorden van vandaag. We vinden het alleen erg jammer dat de journalist niet ons aller Ton (Midwolda) heeft genoemd, want we zijn toch echt met z'n vieren! En die foto...? Tja.... :seriousf:

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/DvnN15-02-2012.jpg

Midwolda
15 februari 2012, 10:43
Ja, echt sneu zeg... anders waren we vet over de 100 jaar gegaan! :seriousf:
Nee hoor, ik was er niet bij = niet op de foto = niet in het artikel. Krantenlogica.
Ik vind het een mooi stukkie! :ok:

macwilliams
15 februari 2012, 11:25
Ik zag 'm al op FB :ok:

guitarkid
15 februari 2012, 12:13
Ik zag 'm al op FB :ok:

Wat dacht je...., the Kid zit niet stil! ;)

macwilliams
15 februari 2012, 13:06
Wat dacht je...., the Kid zit niet stil! ;)

Dat mag ook niet als herintredende drummer....

guitarkid
15 februari 2012, 13:22
Dat mag ook niet als herintredende drummer....

Sssssssst.... :sssh:

kunk
15 februari 2012, 17:03
Sssssssst.... :sssh:


???????????????????????????????:stop:

Nou worden we nieuwsgierig:chicken:

guitarkid
15 februari 2012, 18:01
???????????????????????????????:stop:

Nou worden we nieuwsgierig:chicken:

Gitaristen mogen eigenlijk geen drummer zijn....:seriousf:

http://www.slagwerkwereld.com/members/member.php?memberNR=2076

Jasper.
15 februari 2012, 18:05
:( Ik kan er denk ik niet bij zijn... Ze hebben me op het werk ingepland. Normaal werk ik zaterdag vanaf 6 uur 's avond, maar nu moet ik 1 uur al beginnen :(

guitarkid
15 februari 2012, 18:11
:( Ik kan er denk ik niet bij zijn... Ze hebben me op het werk ingepland. Normaal werk ik zaterdag vanaf 6 uur 's avond, maar nu moet ik 1 uur al beginnen :(

Da's jammer! Maar misschien volgend jaar! Als alles een beetje loopt komt er zeker een tweede NGD! :crazyhappy:

Epiphone Casino For Life
15 februari 2012, 19:21
Ik ben dr sowieso bij! lekker dichtbij, is maar halfuurtje rijden ofzo vanuit het altijd zonnige Zuidhorn :grouphug:

guitarkid
16 februari 2012, 12:15
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Leo.jpg

Op de valreep nog een standhouder waar we ook erg blij mee zijn, n.l. Leo Music & Audio uit Stadskanaal. Hij komt met o.a. een mooie collectie Deusenberg gitaren, cabs, leuke aanbiedingen in de "kleingoed-sector" en verder met de Palmer Drei versterker. We hopen dat we er ook één in de testruimte kunnen plaatsen. Bijzonder, dus lees het onderstaande verhaal:

Het Palmer DREI ontwerp is meer dan enkel een visueel hoogstandje. Voor de puurste, meest natuurlijke distortion voldoet alleen een ontwerp met enkele fitting zoals deze. Single ended buizen circuits zijn eenvoudig en simpel en zorgen voor het meest organische rauwe buizengeluid dat mogelijk is. In tegenstelling tot de meer krachtige push-pull ontwerpen is de output van single-ended circuits vaak niet meer dan 5 Watt. Daarom vindt je single-ended circuits meestal alleen maar in kleine oefenversterkers die de voorkeur zijn van veel eersteklas gitaristen voor het opnemen.

Voordelen van single-ended versterkers:
- Extreem veel response
- Zeer interactief en drukgevoelig
- Puristisch ontwerp met een minimum aan componenten
- Direct signal path
- Pure, natuurlijke distortion

Terugblikkend op de vroege dagen van vacuüm buizen zijn single ended versterkers niets nieuws onder de zon. Echter, De Palmer DREI bevat drie verschillende types buizen die zorgen voor drie keer zoveel output kracht dan een standaard single ended ontwerp. Bovendien zijn de drie buizensounds apart en tegelijk te gebruiken, om de ideale toon te krijgen!

De EL84 is erg helder en geeft een “Brits” geluid met veel distortion (denk aan Vox). De 6V6 zorgt voor een donkerder toon met een gladder Amerikaanse distortion (denk aan Fender). De 6L6 klinkt op lager volume strak en helder, maar wordt donkerder en overstuurd meer naarmate het volume toeneemt. Met de Palmer DREI kunt u deze drie sounds met elkaar mixen en zo de ideale gitaarsound creëren.

Drie verschillende single-ended versterkers in één enkele unit: dat is de Palmer DREI formule.

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/PalmerDrei.jpg

guitarkid
16 februari 2012, 14:10
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/GuitarSupplies.jpg

Dit jaar (nog) niet op de beurs, maar al wel goed voor twee fantastische items die 3 maart te winnen zijn, te weten een Strat- en een Telecasterbody. Waarvoor dank!

guitarkid
16 februari 2012, 17:58
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Gitaarnet.jpg

Ook Uw eigen Gitaarnet.nl doet een duit in het sponsorzakje door het plaatsen van een banner op de site en door het ter beschikking stellen van een aantal erg leuke zaken, die nu al tot de collector's items van de dag zullen gaan behoren! :crazyhappy:


http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/ba1_noordergitaardag.gif

geert1976
17 februari 2012, 12:34
Morgen gaan we hier ook de voorbereidingen treffen.
De gitaren zijn inmiddels grotendeels uit de opslag gehaald en morgen gaan we de boel nakijken.

Morgen in de loop van de avond weet ik ongeveer wat we meenemen aan gitaren.

guitarkid
17 februari 2012, 13:15
Mooi man. Ik (we) zijn erg benieuwd! Nog twee weekjes en dan..., tadaaaa!

Hendriks
18 februari 2012, 12:10
Nu op Havenstad FM via streaming radio alles over de Noorder Gitaar Dag

guitarkid
18 februari 2012, 13:44
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/IMG_1435.jpg

Zojuist (zaterdag 18 feb.) live bij Havenstad FM op de radio. V.l.n.r. Guitarkid, Midwolda en Noorderling38. Hendriks kon helaas niet aanwezig zijn, maar liet ons direct na afloop via een sms-je weten dat hij tevreden was. Gelukkig maar! ;)

Hendriks
18 februari 2012, 18:42
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/IMG_1435.jpg

Zojuist (zaterdag 18 feb.) live bij Havenstad FM op de radio. V.l.n.r. Guitarkid, Midwolda en Noorderling38. Hendriks kon helaas niet aanwezig zijn, maar liet ons direct na afloop via een sms-je weten dat hij tevreden was. Gelukkig maar! ;)

Ik ben trots op jullie :)

guitarkid
18 februari 2012, 18:49
Ik ben trots op jullie :)

Terecht....!!!! :seriousf:

geert1976
19 februari 2012, 00:58
Vandaag de koffers doorgelopen.

Wat meekomt is onder andere: Ibanez Japan, Fender USA, Vester, Hoyer, Musima, Arrirang, Gibson, Concorde, Custom, Kustom, Bird, Fresher, Jolana, Condor en nog veel meer.
Ook ben ik de onderdelenbakken aan het doorspitten :)

Hendriks
19 februari 2012, 08:28
Te gek Geert , mooi assortiment . I

Jasper.
19 februari 2012, 10:49
Heel misschien kan ik nog ruilen met werk. Dan zou iemand voor mij de hele dag werken en ik voor hem vanaf 6 uur 's avond. Dan zou ik nog wel ff langs kunnen komen. Hoop dat dat doorgaat

guitarkid
19 februari 2012, 17:13
Heel misschien kan ik nog ruilen met werk. Dan zou iemand voor mij de hele dag werken en ik voor hem vanaf 6 uur 's avond. Dan zou ik nog wel ff langs kunnen komen. Hoop dat dat doorgaat

Ik hoop ook dat het lukt, Jasper!

wietse
19 februari 2012, 19:51
jongens probeer de noorder gitaardag ook te promoten buiten groningen, vandaag op de rommelmarkt al weer wat zieltjes gewonnen die nergens van af wisten en erg blij waren dit te horen.
als jullie dit volgend jaar weer doen zorg dan dat ik een partij flyers heb.

guitarkid
19 februari 2012, 20:13
jongens probeer de noorder gitaardag ook te promoten buiten groningen, vandaag op de rommelmarkt al weer wat zieltjes gewonnen die nergens van af wisten en erg blij waren dit te horen.
als jullie dit volgend jaar weer doen zorg dan dat ik een partij flyers heb.

Top Wietse.

We proberen vanzelfsprekend zoveel mogelijk publiciteit te krijgen (mag toch wel, Bass ;) ), maar te gek dat je je dit doet. We zitten a.s. zaterdag nog bij RTVNoord, hopelijk nog de nodige artikeltjes in de lokale bladen en we hebben de nodige posters weggegeven en opgehangen! Voor volgend jaar zeker flyers! 't Is voor ons ook een leerproces en hoewel er geen enkel winstoogmerk voor ons is willen we natuurlijk wel graag de onkosten gedekt zien.

bass blom
19 februari 2012, 20:16
van dit verloren zieltje mag alles :D

guitarkid
19 februari 2012, 21:23
van dit verloren zieltje mag alles :D

That's the spirit, Bass!!! ;) :ok:

geert1976
19 februari 2012, 23:42
Vandaag druk bezig geweest met uitzoeken van gitaren en onderdelen, komt leuk spul mee in alle prijsklassen.

toneblo
20 februari 2012, 07:21
...in de regio Utrecht en Noord Holland ook aan het promoten!

wietse
21 februari 2012, 17:02
zo net het spul bij die maat van me opgehaald en het totaal komt nu op rond de 25 stuks, inclusief 2 gloednieuwe basgitaren (in koffer) en een akoestische bas.
als blikvanger een vermoedelijk klira jazzbak die erg netjes oranje gerefinished is met framus electronica plaat.
er zit zelfs een linkshandige les paul (hondo) bij.
ook 3 nieuwe gitaren in koffer merk onbekend, ik vermoed HK, geen standaard strat/tele modellen, les paul, the paul en een neckthrough superstrat.
verder komt er nog uit eigen collectie wat bij, eko, marma, audition, defil, 2 condors, 2 schecters (nieuw) etc mee.
en wie weet gooi ik er nog een paar meer uit mijn collectie bij, ga wat opruimen.

Hendriks
21 februari 2012, 17:39
Geweldig , veel variatie dus.

geert1976
23 februari 2012, 13:05
Daar ben ik niet zo blij mee Wietse, dat jij veel gitaren gaat meenemen, de kans is dan groot, dat ik met meer gitaren thuiskom, dan dat ik ben weggegaan:D

Hendriks
23 februari 2012, 13:16
Daar ben ik niet zo blij mee Wietse, dat jij veel gitaren gaat meenemen, de kans is dan groot, dat ik met meer gitaren thuiskom, dan dat ik ben weggegaan:D

Heeft Wietze een goede dag :)

guitarkid
23 februari 2012, 16:49
Aan alle (potentiële) bezoekers.

Hoewel we het moeilijk vinden om in te schatten hoe druk het wordt krijgen we wel de indruk dat er het nodige bezoek op de beurs afkomt. Omdat er op de Heiligelaan een parkeerverbod geldt aan de kant waar de beurs is (de noordkant), is het aantal parkeerplaatsen beperkt en we willen de buurt ook niet opzadelen met een overdosis auto's.
Er is evt. de mogelijkheid te parkeren bij Motel van der Valk, ong. 10 min lopen van de beurs. Voor lokatie: zie kaartje. Daarop staat ook de route van uit de diverse richtingen en vanaf het station naar de NGD. Maar het lijkt erop dat er geen treinverkeer is die dag i.v.m. werk aan het spoor.... :(

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/KaartjeZuidbroekplus.jpg

kunk
23 februari 2012, 16:55
Dat wordt dus fietsen:seriousf::chicken:

guitarkid
23 februari 2012, 16:59
Dat wordt dus fietsen:seriousf::chicken:

Midwolda en dan met de trein...... Yeah right! :seriousf:
Maar we balen er wel van dat de NS ons zo in de steek laat! We hadden nog zo gezegd; die dag geen bevroren wissels, geen bladeren op het spoor, in elke trein twee wc's en dus geen plaszakken en bij Zuidbroek duidelijk melden dat "bezoekers voor de NGD hier moeten uitstappen".....!

Hendriks
23 februari 2012, 17:27
Midwolda en dan met de trein...... Yeah right! :seriousf:
Maar we balen er wel van dat de NS ons zo in de steek laat! We hadden nog zo gezegd; die dag geen bevroren wissels, geen bladeren op het spoor, in elke trein twee wc's en dus geen plaszakken en bij Zuidbroek duidelijk melden dat "bezoekers voor de NGD hier moeten uitstappen".....!

De NS laat bussen rijden , dus geen probleem.

kunk
23 februari 2012, 17:52
De NS laat bussen rijden , dus geen probleem.

Maar vast niet uit Midwolda?:chicken::chicken::seriousf:

Midwolda
23 februari 2012, 17:57
Daar rijden alleen privé-taxi's... :soinnocent:

pietvanbuiten
23 februari 2012, 19:43
Als opa's ook welkom zijn kom ik ook, mits ik het op het werk vervanging kan regelen.....

guitarkid
23 februari 2012, 20:21
Als opa's ook welkom zijn kom ik ook, mits ik het op het werk vervanging kan regelen.....

Opa's, oma's, ooms, tantes, 't maakt niet uit!

SvennStar
23 februari 2012, 21:49
Even kijken of ik een paar vrienden kan optrommelen, Emmer-Compascuum - Zuidbroek moet te doen zijn....

guitarkid
23 februari 2012, 21:52
Even kijken of ik een paar vrienden kan optrommelen, Emmer-Compascuum - Zuidbroek moet te doen zijn....

Er loopt een landweggetje..... ;)

SvennStar
23 februari 2012, 21:56
Er loopt een landweggetje..... ;) Vast wel, hier in Drenthe zijn er honderden ;)

grayfink
23 februari 2012, 22:06
Emmer Compascuum? Ken ik jou Svennstar?

SvennStar
23 februari 2012, 22:15
Emmer Compascuum? Ken ik jou Svennstar? Dit had ik nooit verwacht, iemand uit het altijd zonnige dorp Emmer-Compascuum... Ik weet niet of u mij kent. Heel toevallig dit :D

wietse
23 februari 2012, 22:15
Vast wel, hier in Drenthe zijn er honderden ;)
en daarvan een groot deel onverhard, ben al eens raar verrast toen ik m'n navigatie volgde op de kortste route naar een klein gat in drenthe.
in drenthe stel ik de navigatie tegenwoordig wel in op snel, ik heb geen offroad auto.

SvennStar
23 februari 2012, 22:17
en daarvan een groot deel onverhard, ben al eens raar verrast toen ik m'n navigatie volgde op de kortste route naar een klein gat in drenthe.
in drenthe stel ik de navigatie tegenwoordig wel in op snel, ik heb geen offroad auto. Hè hier zijn geen gaten, behalve in de wegen dan...

grayfink
23 februari 2012, 22:20
Zit je toevallig in een bandje Sven? Ik zat in Unit6, anderhalf jaar geleden waren we de hoofdact op "Compas got Talent".
Tegenwoordig in een nieuw bandje, nog niet zo lang bezig.