PDA

View Full Version : Amsterdam: beginnend gitarista zoekt oefenmaatjes



coolchick
19 oktober 2011, 00:55
ik ben een jaar geleden begonnen met gitaar spelen, mijn repertoire bevat (lach niet) ongeveer 8 nummers (rock) en ik zou graag met andere mensen willen oefenen van mijn leeftijd (rond de 40)

marcellus2011
19 oktober 2011, 09:04
hallo gitarista

ik ben ook pas begonnen en het lijkt mij wel wat om niet in je eentje te blijven oefenen. zou dan ook graag in contact willen komen. ik woon ook in amsterdam. hopelijk hoor ik van je

coolchick
19 oktober 2011, 20:30
ik heb je een pb gestuurd

decodance
21 oktober 2011, 11:22
Ik heb al een pb gestuurd maar heb nog wel wat te vragen die voor anderen misschien ook belangrijk zijn. De oefenlocatie is in ieder geval goed bereikbaar. Welke nummers wil in de eerste sessie spelen? Die eerste keer kunnen we gelijk kennismaken. Wat bezetting heb je minimaal nodig? En wie/wat heb je al? Je hebt in mijn profiel gezien dat ik geen beginner ben maar ik speel nu eenmaal graag gitaar. Kan een beetje drummen en zingen.
Ik stuur ook even een pb.

coolchick
22 oktober 2011, 01:31
Wat bezetting heb je minimaal nodig? En wie/wat heb je al?
Ik wil graag oefenen met anderen onder het motto: Gedeelde vreugd is dubbele vreugd. Volgens mij leer je het dan ook sneller dan wanneer je altijd in je uppie zit te rommelen. Voor zover ik het kan overzien is alles wat je daarvoor nodig hebt 1 of meer gelijkgestemde perso(o)n(en) die net als ik van rock/ blues houden en die de lat (nog) niet al te hoog hebben liggen ;).


(verder: lees ook je pb)

decodance
22 oktober 2011, 09:53
Ik wil graag meedoen! :ok:

coolchick
23 oktober 2011, 19:34
Dat komt goed uit! Van Marcellus heb ik trouwens niks meer gehoord dus het wordt een duet.