PDA

View Full Version : HNDG: Taylor 210.



stratie
18 oktober 2011, 22:34
Dames, Heren,

Het is zover...Sinds mijn 12e levensjaar (inmiddels 22) had ik geen behoefte meer aan een akoestische gitaar..Ik had er wel 3 (een Admira rosario, een LAG summer, en een Takamine G series.) Maar niet echt eentje die de bouwkwaliteit, sound, en feeling had die ik eigenlijk wenste in een akoestische gitaar. Maarja ik speelde er ook weinig op dus vondt het wel prima eigenlijk.

Toen ik de plots de kans kreeg om deze Taylor te kopen gebeurde het...het sloop er in....MASSIVE GAS:(. Ik kon me niet in houden om even te spelen op deze gitaar en het toch nog maar eens te proberen....


De Taylor 210 is eigenlijk een instapmodel van Taylor, maar MAN wat een sound! Absoluut niet te vergelijken met mijn LAG of mijn Takamine. Ontzettend helder en open, maar toch die schitterende laag erin:mmmm: Als je de gitaar aanslaat voel je het door merg en been! Als we het over ''veel bang for the buck'' hebben is deze Taylor in mijn ogen echt een topper. Kijk, er zijn natuurlijk nog veeeeeel betere akoestische gitaren maar als je zoals ik er relaties weinig op speelt en hem er meer voor erbij hebt is dit gewoon echt een enorm goede gitaar. Electrisch is meer mijn ding, althans...nog wel ;)

foto's komen nog! :)

Schedel
18 oktober 2011, 22:50
IK heb hem ook en is idd. een topgitaartje!!

Rizz
19 oktober 2011, 07:01
Hé gefeliciteerd man! Dat zijn de beste aankopen, instant verliefdheid!

Nou vind ik de 2 serie van Taylor sws erg veel "bang for buck" Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de 214 CE, maar dan wel echt die en niet de gewone 214. Klinkt ook erg rijk..

Nou ja, heel veel plezier ermee!!:rockon:

--=HANS=--
19 oktober 2011, 10:47
Mooie gitaar man, van harte gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee!