PDA

View Full Version : tabs voor 'Alles is verkeer'



mieke
18 oktober 2011, 21:22
Hallo, ik ben nieuw hier. Door een accuut gebrek aan tijd (wie kampt daar niet mee???), zal ik hier niet dikwijls kunnen vertoeven. De reden dat ik me aanmeld is m'n onkunde en wellicht ook gebrek aan geduld. Ik zoek namelijk de tabs voor het liedje 'Alles is verkeer'. Een kinderliedje dat werd of wordt gezongen door het zangkoor Net4kids. Ik wil het gebruiken in een verkeersles en zou het leuk vinden het zelf op gitaar te spelen, maar kan de akkoorden niet vinden op het gehoor. Is er iemand die me kan helpen? Ik zou dit heel erg op prijs stellen!!! Alvast heel erg bedankt... en groetjes

Schrevel
18 oktober 2011, 22:00
Nee sorry, die heb ik niet voor je.

Mod edit: leuk doen kan in off topic. Hier graag serieuze reacties.

Jedeel
18 oktober 2011, 23:41
Ik heb in de posting van Mieke niets gelezen over slechtziendheid.....:???:

Duhsjaak
19 oktober 2011, 05:12
Hi
Ben bang dat ik je niet kan helpen. Ik ken het lied niet en dat geldt ook voor de instelling.

Het is een charity, dus één van de vele organisaties die 'kinderhulp' beogen te bieden door het 'verbinden van mensen' bla bla etc.

Ik veronderstel dat je gewoon even je vraag daar legt en dat zij je verder kunnen helpen.


Contact
Net4kids
p/a DLA Piper
Amstelveenseweg 638
1081 JJ Amsterdam
Telefoon: + 31 (0) 20 472 48 75
Fax: +31 (0) 20 472 48 76
Email: info@net4kids.org

Het moet toch al gek zijn als zij hun erigen repertoire niet kunnen uitleggen?
Succes!

Vriendelijke groet, Gus

mieke
19 oktober 2011, 21:12
Hartelijk bedankt voor de reacties, beste mensen.
Duhsjaak, deze info ga ik beslist gebruiken om hen hierover te contacteren. Het zal dus wel lukken.

groetjes,
mieke