PDA

View Full Version : Macca slaat Nederland over..



Daan_B
18 oktober 2011, 17:51
F*ck! Ik helemaal blij omdat Sir Paul weer een tour in Europa doet, slaat ie Nederland over!

Heeft iemand meer informatie over deze tour? Komen er nog meer concerten bij? Ik wil hem zo graag nog een keer zien, in 2009 was ie echt te gek!

Schrevel
18 oktober 2011, 18:57
Hij doet er zo te zien maar een paar hele grote:
http://www.paulmccartney.com/tickets/

Harald
18 oktober 2011, 21:28
Keulen, moet toch nog net lukken vanuit Arnhem... maak je er een uitstapje van. Geef hem eens ongelijk, wordt ook al een dagje ouder, die man.

FruscianteFan
18 oktober 2011, 22:35
Ik ben eens met nog 2 mensen met de auto naar Keulen geweest toen Sigur Ros daar speelde, vanaf Nijmegen wel. Was heel goed te doen hoor, en zo'n dagtrip erbij maakt het nog bijzonderder.

Daan_B
23 oktober 2011, 16:01
Ik heb zelf nog geen rijbewijs, dus dat is niet echt te doen.
Maar gelukkig zitten er nog 2 gaten in zijn schema! Tussen Londen en Stockholm en tussen Moscow en Manchester. Hopen dat daar een gig in Nederland komt!:)

FruscianteFan
23 oktober 2011, 16:32
Ik had destijds mijn rijbewijs ook nog niet ;)

The Unforgiven
23 oktober 2011, 18:41
Ik heb zelf nog geen rijbewijs, dus dat is niet echt te doen.
Maar gelukkig zitten er nog 2 gaten in zijn schema! Tussen Londen en Stockholm en tussen Moscow en Manchester. Hopen dat daar een gig in Nederland komt!:)

Met de trein is dat gewoon goed te doen, toch?

Squier4ever
23 oktober 2011, 21:15
Met de trein is dat gewoon goed te doen, toch?

Zeker te doen, vanuit Venlo een kleine 1,5 uur.... Maar volgens mij kun je van A'hem met de ICE naar Keulen, moet vrij snel gaan.

The Unforgiven
24 oktober 2011, 15:29
Zeker te doen, vanuit Venlo een kleine 1,5 uur.... Maar volgens mij kun je van A'hem met de ICE naar Keulen, moet vrij snel gaan.

Ja, wou net zeggen, afgelopen zomer vanuit Rotterdam naar Gelsenkirchen gereist voor een concert, en dat was met de ICE echt heel goed te doen.