PDA

View Full Version : CU Rockband zoekt gitarist/zanger. Omg. Zutphen



Henri H
18 oktober 2011, 12:11
Wij zoeken een ervaren en enthousiaste gitarist/zanger.
De band bestaat uit een drummer, gitarist en bassist, alle drie midden 40, en we repeteren op de woensdag avond in een eigen oefenruimte in Eefde.
Een zangeres is binnenkort gevonden, want we zijn druk bezig (geweest) met audities, en daar zitten een aantal zeer geschikte kandidaten tussen.

Het is de bedoeling om 1 keer/week de oefenruimte in te gaan, en op ons gemak een leuk modern pop-rock repertoire op te bouwen, die vervolgens gemiddeld 1 keer/maand op een podium tentoongespreid zal worden. Denk hierbij aan kroegen, zaaltjes, maar ook af en toe een feesttent/kermis e.d.
We proberen de nummers wel zo goed mogelijk uit te zoeken en uit te voeren. Hier zullen we intensief mee bezig gaan.

We verwachten dat je als gitarist/zanger zo'n 20 - 30 % van het repertoire zult gaan zingen, en dat je beschikt over goede apparatuur en eigen vervoer.

Stijl: Foo Fighters, Black Crowes, Mando Diao, Kings of Leon, Metallica, U2, Manic Street preachers, etc.

www.youtube.nl/curockband

Zie ook deze advertentie op Muzikantenbank.net:

http://www.muzikantenbank.net/advertentie/show/1020778/cu-rockband-zoekt-gitaristzanger-omg-zutphen.html

Als je op die advertentie reageert krijg ik een mailtje, maar je mag ook PM'en hoor. :)

Greasemouth
18 oktober 2011, 16:46
Zo niet in de buurt! Zo jammer! Zo mijn muziek! Ow ja en zingen kan ik ook niet...

hole
26 oktober 2011, 16:26
Als ik reageer, mag ik dan op die mooie Axis spelen?????

*jammer, leeftijd, muzieksmaak en optreedfrequentie perfect...maar te ver*

Henri H
26 oktober 2011, 17:26
Idd jammer, we hadden van gitaar kunnen wisselen, ik die mooie sunburst van jou, jij mijn quilt. :cheerup:
Geen zin om te verhuizen naar Zutphen of omgeving? Zo mooi daar! ;)

FNaRK
26 oktober 2011, 19:04
en jullie kunnen niets iets dichter bij de beschaving komen repeteren ??

grayfink
26 oktober 2011, 19:20
Ja ja, FnArK die U2 speelt. :???:

macwilliams
26 oktober 2011, 20:51
Jammer dat ik veuls te jong ben voor jullie.:chicken:

En niet kan zingen noch fatsoenlijk gitaar kan spelen.





Hoe dichter bij de beschaving hoe verder van delft.

Henri H
27 oktober 2011, 09:50
On topic graag! Stelletje GN'ers! :stop:

:seriousf: