PDA

View Full Version : Transit zoekt christelijke bassist



Transit
18 oktober 2011, 10:35
Transit is een christelijke pop/rock band uit Omgeving Rotterdam, met eigen nummers en covers van o.a. Delirious?, Third day en the Casting Crowns.

Per 1 januari 2012 zijn we op zoek naar een nieuwe bassist. Dus hou je van rocken, en wil je je geloof uitdragen door middel van muziek, mail dan naar menno.zomerhuis@gmail.com

Voor meer informatie zie www.transitband.nl

Schrevel
18 oktober 2011, 10:44
Rock en pop is van de duivel.

elendaeril
19 oktober 2011, 00:15
Ik dacht het niet... Zie Alice Cooper, Spock's Beard, Neal Morse en bekijk voor de grap ook eens Saviour Machine.

Mail is onderweg!

Saf
19 oktober 2011, 00:31
Heb zelf niets met religie. Maar een aantal jaren gewerkt in een bedrijf met veel christenen. Ooit nog eens met hun naar flevototaal geweest. Blijft mooi om je eigen boodschap in muziek te leggen. Christafari ofzoiets is de enige band die me bij is gebleven wat betreft de naam.

Pepe
19 oktober 2011, 01:51
Ach, den religieus is opportunisme niet vreemd. Als je teveel marktaandeel gaat verliezen breng je gewoon het keurmerk in.
Maar Alice is relirocker tegenwoordig? Blimey...

KingPin8
19 oktober 2011, 08:38
Alice Cooper (Vincent Furnier) geeft tegenwoordig zelfs bijbelles las ik onlangs, Alice is slechts zijn onstage alter-ego.

Lamb of God is ook een vroome christelijke band, het kan zeker hoor :)

succes met zoeken/vinden!

arcane
19 oktober 2011, 11:16
Ik dacht het niet... Zie Alice Cooper, Spock's Beard, Neal Morse en bekijk voor de grap ook eens Saviour Machine.

Mail is onderweg!

Saviour machine zou ik nou niet scharen onder rock of pop. Wat het wel is, geen idee, laat ik het maar houden op liefhebbersmuziek hehe.