PDA

View Full Version : Kan het nog Lager: G-drop Metal (The mono split)



glennshred
17 oktober 2011, 18:57
Tittel zegt het al hierboven.. Lekker laag!

Gemaakt lange tijd geleden, kwam het terug tegen op men pc. Moet het nog
altijd helemaal afwerken.

Wat vinden jullie ervan, enige liefhebbers in voor een lekkere zware brij metal?

http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=686762


Groetjes
glenn

guhlenn
18 oktober 2011, 09:04
Niet verkeerd, maar niet echt compleet voor mijn gevoel (dat het 1 minuut duurt helpt ook niet echt ;) )

Duhsjaak
18 oktober 2011, 16:22
Hi
Ben op deze plaats wel vaker een beetje leegelopen op die stukkies van 1 minuut. Ben ik heel zuinig op mijn rechterhand geweest, krijg ik toch nog een blessure door die veeeeeeel te korte stukkies.

Ondanks dat dit niet helemaal mijn eerste keus zou zijn, zou ik moeiteloos vier of vijf minuten van deze pokkeherrie uitzitten. Met een prachtgrijns op mijn kop gebeiteld. Mag dan pokkeherrie zijn, als het maar goeie pokkeherrie is.

Zo, het wordt toch rotweer dus lekker aan het werk.

Vriendelijke groet, Gus

glennshred
18 oktober 2011, 20:48
Niet verkeerd, maar niet echt compleet voor mijn gevoel (dat het 1 minuut duurt helpt ook niet echt ;) )

Begrijp wat je bedoeld, beloof het de volgende keer compleet te maken en alleen nog maar volledige nummers te posten. (had ik dat al ééns niet gedaan/dejavu?)

bedankt voor de tip :)




Hi
Ben op deze plaats wel vaker een beetje leegelopen op die stukkies van 1 minuut. Ben ik heel zuinig op mijn rechterhand geweest, krijg ik toch nog een blessure door die veeeeeeel te korte stukkies.

Ondanks dat dit niet helemaal mijn eerste keus zou zijn, zou ik moeiteloos vier of vijf minuten van deze pokkeherrie uitzitten. Met een prachtgrijns op mijn kop gebeiteld. Mag dan pokkeherrie zijn, als het maar goeie pokkeherrie is.

Zo, het wordt toch rotweer dus lekker aan het werk.

Vriendelijke groet, Gus

Hahaha bedankt gus is een mooi compliment, het zou ook niet mijn éérste keus zijn want het was maar een experimentje. Achteraf na wat processing en mixing vond ik het lekker klinken maar af is het niet. Dus afmaken maar :)

groetjes
glenn

TimoSomers
19 oktober 2011, 17:00
Lekker! Goed soundje ook!
Wat voor gitaar gebruik je?

guhlenn
20 oktober 2011, 08:48
Begrijp wat je bedoeld, beloof het de volgende keer compleet te maken en alleen nog maar volledige nummers te posten. (had ik dat al ééns niet gedaan/dejavu?)


Nee, niet dat ik weet. Maar nummers die af zijn hebben wel de voorkeur wat mij betreft, wat je met die voorkeur doet mag je helemaal zelf bepalen :).

Je hebt wel ene 'stijl' hoor, da's belangrijk. En ik hou van gitaren die de wetten vand e fysica tarten. Zelf ook een tijdje in A gespeeld, blijft leuk. Moet dat weer eens oppakken.

glennshred
20 oktober 2011, 18:58
Lekker! Goed soundje ook!
Wat voor gitaar gebruik je?

Hey Timo, Een onbekend merk met de naam Fbt. Lijkt qua look beetje op de
F series van de LTD STANDARD & DELUXE (ESP) Is strings through body als
de F-100FM. Kwaliteit van men pick ups komen nog niet in de buurt van een
Viper 100fm. Houtsoort weet ik niet, waarschijlijk basswood. Leuk gitaartje
wel. Heb ook al lang een andere gitaar op het oog die ik dolgraag wil kopen en dat is de LTD H-351NT (ook strings through body enz..)

Dank voor het compliment :)




Nee, niet dat ik weet. Maar nummers die af zijn hebben wel de voorkeur wat mij betreft, wat je met die voorkeur doet mag je helemaal zelf bepalen :).

Je hebt wel ene 'stijl' hoor, da's belangrijk. En ik hou van gitaren die de wetten vand e fysica tarten. Zelf ook een tijdje in A gespeeld, blijft leuk. Moet dat weer eens oppakken.


Thanks voor het compliment zal ik zeker doen, heb me ook voorgenomen om lessen te volgen en me wat bezig te houden op solo vlak en slag. Ook covers wat niet zo gemakkelijk is voor mij, want lang concentreren is een probleem voor mij (videogames niet) dus stukje voor stukje ga ik dat uitproberen.

Andere tunings leuk om te doen man ;)

Martijn-w
20 oktober 2011, 20:13
Eindelijk metal die ik kan waarderen!

guhlenn
21 oktober 2011, 12:06
Ook covers wat niet zo gemakkelijk is voor mij, want lang concentreren is een probleem voor mij (videogames niet) dus stukje voor stukje ga ik dat uitproberen.

Andere tunings leuk om te doen man ;)

Ach joh, ADHD en metal gaan prima samen toch?

glennshred
22 oktober 2011, 19:15
Eindelijk metal die ik kan waarderen!


Leuk dat je het goed vind, volledige versie zal ik binnenkort posten als hij af
is.

Thanks :)




Ach joh, ADHD en metal gaan prima samen toch?


Absoluut is alleen een kwestie van wat oefenen en geduld hebben. Komt wel
in orde ;)